Geçen bölümün kısa olmasından dolayı bu bölümü onunla beraber gönderiyorum UwU
Ayrıca medyaya bakın...
**
Nina ve Jane olayının ardından haftalar geçti, ben ise hâlâ bizim aşk üçlüsünü izliyordum.
Jeff artık iyileşmişti ve rahat hareket edebiliyordu, Offy'nin gözleri olsaydı belki de ne tepki verdiğini görebilirdim… hadi olayımıza geçelim!
Güneş gözlüğümü düzeltip bacak bacak üstüne attım, şuanda bir parkta oturuyordum, (elbette kıyafetlerimi değiştirmiştim) kış ayında ve gecenin bu saatinde güneş gözlüğü taktığım için bana tuhaf tuhaf bakan insanlar vardı.
Umursamadan oturmaya devam ettim, birazdan olacakları kaçıramazdım. Ne mi oldu?
Ray Jeff'e buranın adresini verdi ve buluşalım dedi, tabii ki parkta değil ara sokakta olacaklar!
Ben sadece kendimi kamufle ediyorum…
Tamam kılık değiştirmede en iyisi değilim belki ama bence yinede fena değilim!Ayak seslerini duyunca dikkat kesildim, göz ucuyla baktığımda bu kırmızı kafayı tanımıştım. Biraz çevresine baktı ve ara sokağa girdi.
Gördünüz mü? Benden şüphelenmedi! Demek ki başarılıyım.
Biraz bekleyip ayağımdaki topukluları çıkardım, ses yapsın istemiyorum. Lapa lapa kar yağıyordu ve yerler karla kaplıydı bu yüzden ayaklarım donuyordu, ama ben vatan uğruna can verenlerden olacağım-
İçimdeki düşünceler yanımda beliren silüetle kesildi. Dibinde biten Offenderman yüzünden korkudan ayağım kaydı tam düşecekken uzuvuyla belimden yakaladı. Gözlüğüm düşüp kırılınca sinirle ona baktım. Ağzındaki sigarayı yere atıp ezdi, çöp kovası diye birşey var hayvan herif!
" Burada ne yapıyorsun Ann?"
Beni biraz yukarıda tuttuğu için ayaklarım yere değmiyordu, ayaklarımı hızla sallamaya başladım.
"Sanane be! İndir beni."
"Oh çok asabisin, sanırım birşeyi böldüm?"
Sinirle suratına baktım.
"Evet böldün, şimdi şansım varken bırak gideyim."
Uzuvunu canım acıyana kadar sıkılaştırdı.
"Neden hep senin işin olmayan şeylere burnunu sokuyorsun? Bir olay oluyor;hop Ann orada. Kavga çıkıyor; hop Ann orada."
Çırpınmayı bırakıp boş gözlerle ona baktım.
"Bilmem belki de bela beni çekiyordur? Ayrıca bırak beni."
Uzuvlarını bir anda çekince dengemi sağlayamayıp karın üstüne düştüm.
"Bizim olayımız bizi ilgilendirir, kendini fazla akıllı sanıyorsun Ann."
O gidince ayağı kalkıp topuklu botlarımı giydim, yere düşen gözlüğümü alıp sinirle evin yolunu tutmaya başladım.
Bir işim düzgün gitse şaşarım zaten. Derin bir nefes verip nefesimin havaya karışmasını izledim.
Eve girince sinirle odama çıkıyordum ki bir anda kendimi mutlu hissetmeye başladım, suratımda istemsizce bir gülümseme belirdi, için kıpır kıpır oldu.
Bu tanıdık hisle arkamı döndüm.
"Ann! Sinirli gözüküyordun, umarım artık daha mutlusundur! Hayat ölümlülere göre sinirli olmak için çok kısa! Seni sinirlendiren şey ne?"
Gözlerimi bana balon uzatan Splendy'e çevirdim, suratımda ki sırıtışı indiremiyordum. Balonu aldım ve konuşmaya başladım.
"Aptal Offy tüm eğlencemi bozdu ayrıca onun yüzünden güneş gözlüğüm kırıldı!"
Ne zaman Splendy'le karşılaşsam kendimi çocuk gibi hissediyorum. Başımı okşadı.
"Geçmiş geçmişte kaldı, şimdii gülümsee!"
İstemsizce kahkaha attım, sakin adımlarla odama girdim. O gerçek bir neşe kaynağı.
Offenderman gerçek bir oyunbozan! İntikamımı alacağım!
Not: Masky Toby'nin kafasında tabak kırdı.
**
Son anda yakalandı!
Hep gizli kalamazdı değil mi?
Toby Masky'e terlik attı ve Masky onun kafasında tabak kırdı OwO
Splendorman'i çok seviyorum lna!
Ne kadar yaşlı olursa olsun içindeki çocuğu korumuş
(*´ω`*)Umarım beğenmişsinizdir!
(Ben pek beğenmedim)Geç saatlerde yeni bölüm atmak
🤝
Ben
Kendinize cici bakın mwah💜✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ann'in Dedikodu Defteri
HumorEhem Tepki kitabımı okuyanlar Ann'in kitabımda dedikodu defteri tuttuğunu bilir, bnede dedim ki bu dedikoduları neden kitap yapmıyorum? Fihir benden çıhtı çalanı gırbaçlarım!