Part 3

51 1 0
                                    

Stále mě líbal a přitom mi sundal podprsenku. Mé mini kratasy za chvíli letěli za mojí podprsenkou. Nechtěla jsem být pozadu, a tak jsem se prala s jeho páskem. Nedařilo se mi to, a tak mi Zayn musel pomoci. Zůstaly jsme tam oba jen s jedním kusem oblečení. Zayn se začal věovat mým prsům. Lehce mi okusoval bradavku a pak se přesunul na tu druhou. Převalila jsem Zayna pod sebe, ani trochu se mu to nelíbilo. Já mu nedala šanci to všechno řídit. Koukla jsem se na vzrůstající bouli v jeho boxerkách. Sundala jsem mu je a jeho kamarád už stál v pozoru. Začala jsem dělat ty známé pohyby nahoru a dolu, pak jsem jeho úd strčila až po kořen do úst. Jeho kamarád začal tvrdnout, tak jsem přestala.

"To nemyslíš vážně, Lusy!" řekl na oko rozlobeně. Převalil mě pod sebe, sundal mi kalkotky a zajel do mě jedním prstem a poté druhým. Začal uvnitř kmitat. Vzdychla jsem slastí jeho jméno. Po chvíli se na mě podíval tázavým pohledem. Byla jsem ještě panna, ale přikývla jsem. Pomalu do mě vnikl, chvíli to bolelo, ale pak jsme si to oba užívali. Přidával na rychlosti a na síle. Vykřikla jsem slastí a hned poté jsem ucítila teplo v mém těle. Poté jsme se Zaynem hned usnuli vyčerpáním.


poznámka autorky:

Už dlouho jsem nic nenapsala a ani todle není ted momentálně z mé hlavy. Psala jsem to cca před rokem a chtěla bych sem tu story dát celou. Sice nejsou nejdelší části ( hm jsou fakt krátký)

Ale berte to tak že jsem to psala před rokem a je to moje uplně první povídka.

Only time will tellKde žijí příběhy. Začni objevovat