Part 6

27 1 0
                                    

KLUCI, MUSÍM TO UDĚLAT. ODCHÁZÍM, ALE NEBOJTE, BUDU V POŘÁDKU. JOSHI: NĚKDY JSI MI LEZL NA NERVY, ALE POŘÁD SI MŮJ BRÁCHA A MÁM TĚ RÁDA! ZAYNE: NEZAPOMENU NA NIC, CO JSME SPOLU PROŽILi. MILUJU TĚ, ANI NEVÍŠ JAK. ZAPOMEŇ NA MĚ A NAJDI SI NĚKOHO, KDO TI NEZKAZÍ KARIÉRU. STALO SE NĚCO, KŮLI ČEMU MUSÍM ODEJÍT, NECHCI TI ZKAZIT KARIÉRU. MILUJU TĚ A NIKDY NA TEBE NEZAPOMENU. Lusy <3.

Přečetl jsem vzkaz nahlas. Všichni jsme vyjeveně koukali a já měl slzy na krajíčku. Utekl jsem do pokoje, zamkl se a začal bračet naplno.

O měsíc později.... pohled Joshe....

Lusy se nevrátila, nikdo neví kdy je a děláme si starosti. Zayn nevychází z pokoje a když už vyjde chodí jak tělo bez duše. Celá skupina doufá že se najde. Chybí nám strašně moc.

Pohled Lusy.....

Nakonec jsem odjela na zapomenutou chatu babičky Amber Devine. Vím jistě že Josh sem nepojede. Nebyla jsem si jistá ničím ohledně mé budoucnosti. Na 100% jsem ale věděla že to dětátko si musím nechat. Bolelo mě když jsem pomyslela na Zayniho. Chata byla menší dřevěná, ale měla jsem tu vše co jsem potřebovala. Každý týden dojíždím do nemocnice na kontrolu.

Pohled Louise...

Ráno jsem vstal dřív než ostatní a šel jsem se projít. Když jsem procházel okolo novinového stánku, uviděl jsem fotku a titulek

LUSY DEVINE PROČ UTEKLA? ŽE BY PROTO ŽE JE TĚHOTNÁ?

Popadl jsem noviny a zaplatil za ně. Rychle jsem běžel domů, kluci už byly v obýváku když jsem tam doběhl. "Poslouchjte mně kluci," všichni se otočili směrem ke mě. "Koukněte na ty noviny!" Noviny mi sebral Zayn. "To ne-ne není možné," vykoktá a udiveně kouká před sebe. Postupně si noviny přečetli všichni.

O měsíc později... Pohled Zayna...

Když jsem zjistil že je Lusy těhotná byl jsem šťastnej. Pak jsem si ale uvědomil že tu není. Z čista jasna mně něco napadlo. Kdyby se Lusy chtěla doopravdy schovat. Jela by někam, kdy má minulost a kam Josh nechce jezdit. Rychle jsem nasedl do auta nejdřív mě napadl jejich strarej dům, ale od toho jsem upustil. Jel jsem na jejich starou chatu o které mi Lusy několikrát říkala.

Pohled Lusy...

Spala jsem když jsem na svých rtech ucítily známé rty. Otevřela jsem oči a nade mnou se skláněl Zayn. Netušila jsem že mně najde. "Zayne," udiveně jsem na něj koukala. "Lusy proč jsi odešla?" Nevěděla jsem co na to říct.

Only time will tellKde žijí příběhy. Začni objevovat