Part 3

45 1 0
                                    

Probudila jsem se asi v jedenáct příštího dne. Zayn už vedle mě neležel, vzala jsem si věci a odešla do koupelny. Dala jsem si rychlou sprchu, vyčistila zuby, dala si make-up a řasenku. Na sebe jsem hodila černé, potrhané minikratásky a růžové tílko. Vzala jsem mobil a sešla dolů na snídani nebo spíš už oběd. Kluci se mě už ve dveřích zeptali, jestli chci jet do aquaparku. Jen jsem přikývla a zasedla ke svému jídlu. Po výborném obědě jsem šla nahoru pro plavky a ručník. Zrovna jsem vytahovala plavky s motivem anglické vlajky ze šuplíku, když do pokoje vešel Zayn.

"Ahoj Lusy, doufám, že nějak nelituješ toho, co se včera stalo, protože já toho nelituji. Já-á tě totiž už dlouho miluju a včera jsem se už neudržel," dokončí a lehce mě políbí.

"Zaynie, já, netušila jsem to, ale taky tě miluji, nikdy jsem si to nechtěla přiznat. Až po včerejší noci jsem si to připustila a doufala, že to není jen sen," řekla jsem a polibek mu vrátila. Začali jsme s něžným líbáním, ale strhlo se to ve válku jazyků. Zrovna měl nadvládu Zayn, když do mého pokoje vtrhl Niall.

"Co?!" vykřikne udivený Niall."Nikomu to neříkej, nebo ti nedáme najíst," vyhrožovali jsme mu se Zaynem. Niall radši nic neříkal a dělal, jakože nic. Se Zaynem jsme se naposledy políbili, já dala do tašky ještě ručník a my mohli jít.


Princess <3

Only time will tellKde žijí příběhy. Začni objevovat