Pohled Zayna.....
Řekli jsme si své Ano! a my se mohli políbit. Polibek přerušila Lusy, dostala křeč do břicha. Praskla jí voda a já začal panikařit. S Liamem jsme ji odvedli do vedlejší místnosti vedle a ostatní kluci šli zavolat záchranku. Nemocnice od nás byla asi 60 km. Začínal jsem panikařit víc a víc. "Zayne musíme začít, nemůžem čekat, než sem dojedou." Přišel jsem k Liamovi a začali jsme. Záchranka přijela po hodině, když už ta princezna byla skoro venku. Doktoři dokončili práci, naložili Lusy s malou do záchranky a společně se mnou se rozjeli. Cestou do nemocnice jsme zase probírali jméno. Nakonec jsme se shodli na jménu Rebeca Malik.
Pohled Lusy....
Narodila se nám krásná Beca. Zítra nás pustí z nemocnice. Kluci už se na Becu moc těší, hned jak ji spatřili, zamilovali si ji.
O 4 roky později...
Rebeca roste jako z vody. Dneska jsou to přesně 4 roky od svatby a narození Becy. Kluci ji vzali dnes do zoo, a tak spolu s Eleanor, Sophií a Ember připravujeme oslavu. Ember je přítelkyně Nialla a jsme dobré kamarádky. Je to blondýna a zrovna je ve 3 měsíci těhotenství. Naše velká rodina se zase o něco rozroste. Jinak Louis si před rokem a půl vzal El a plánují miminko. Liam zrovna požádal Sof o ruku, takže na programu je další svatba. No, a já a Zayn zatím žádné další mimčo nechceme, máme naší princeznu, a to prozatím stačí. Jinak zpět do reality. Pro Becu máme velký a nádherný dort v podobě Hello Kity. Obývák je vyzdobený a my čekáme jen na zprávu, že už jedou. Zapípal mi mobil *Už jsme na cestě lásko. Xoxo Zayn,* psalo se ve zprávě a já se pousmála. Za 10 minut jsem uslyšela klíče v zámku. Beca měla zavázané oči, kluci ji posadili na gauč. Přinesla jsem dort a Zayn si stoupl za Becu. "Všechno nejlepší, Beco!" zařvali jsme všichni a Zayn sundal Bece šátek.
Pohled Becy...
Mám úžasnou rodinu. Ano, možná si říkáte, jsou jí 4 roky, nemůže toho tolik chápat, ale opak je pravdou. Nikomu jsem to ještě neřekla, ale vám to řeknu. Jsem něčím výjmečná, no spíše někdy to beru jako prokletí. Tak ted pozorně poslouchejte, já umím....