3.Bölüm

1.1K 77 4
                                    

Merhaba arkadaşlar okunma ve vote sayıları harika böyle devam edelim istiyorum.
Multide Atiye var.
Keyifli okumalar...

Kemal amcanin dükkanina girdik.

"Merhaba kemal amca "

"Aa hoşgeldiniz Burcu gecin şöyle oturun lütfen. "

"Hoşbulduk Kemal amca.Bu arkadaşım Atiye.Kendisi öğretmen ve tayini Ankaraya çikti.Biz internetten baktik ama Atiyeye uygun bir ev bulamadık.Sen böyle işlerin uzmanisin sonuçta bizde o yüzden sana gelelim dedik" dedi ve ayrıntıları anlatmaya başladı.

"Tabiki de kizım evle ilgili herşeyde bana gelin.Ben size uygun ev bulacağım merak etmeyin siz."diyip ayaga kalktı ve telefon görüşmesi yapacağını söyledi.

"Ne kadar iyi bir adammış"dedim.

"Aa evet kemal amca bizim aile dostumuz. Çok iyi bir adamdır. "

"Umarım uygun bir ev bulur"

"Sen merak etme o işinin ustasıdır. "

Kemal amca yanimiza gelip

"Evet Atiyecim.Sana uygun bir ev buldum.Anlattığınız gibi okula da yakın. Ben sana ev sahibinin numarasını veriyim.Al bakalım.Siz konuşup kendi aranızda anlaşın"

"Kemal amca süpersin sen yaa.Hadi Atiye gel gidelim."

"Çok teşekkür ederim Kemal bey.Size de zahmet verdik."

"Aaa olur mu öyle şey. Birgün cay içmeye de beklerim güzel kızlarım"

"Tabiki iyi günler"diyip dükkandan çıktık.

"Ben şu ev sahibini arıyım"dedim.Ev sahibini arayip konuştum.Hem onun istediği oldu hem benim.O da dairesinin boş kalmasından şikayetçiymiş.O yüzden belli bir fiyata anlaşıp konuştuk.

***

Burcuyla vedalaşıp eve gittim.Daha sonra odama gidip laptopumu actim ve internete girdim.Yarin Ankara icin ucak bileti aldim.Ucagim yarin öglen saat 13:00 da kalkıcaktı.Hemen Burcuyu aradim

"Efendim cnm"

"Burcu, ben yarın Ankaraya gidiyorum"

"Ama daha erken canim bir hafta var"

"Evet biliyorum ama alismam lazım biraz.Toparlanmam gerek.Beni anlıyormusun?"

"Evet hayatım ama biraz daha kalsaydın keşke"

"Maalesef bebeğim.Artık tatillerde görüşürüz napalım?"

"Atiye birşey söylicem"

"Söyle hayatım"

"Madem yarın gidiyosun bu akşam beraber vakit geçirelim olur mu?"

"Bilmem ki aslında daha annemlere bile söylemedim"

"Yaa Atiye lütfen ya zaten yarın gidiyorsun. Bari görüselim"

"Peki madem.Ne yapicaz ki?"

"Bara gidicez."

"Kızım manyak mısın sen ya saçmalama ne barı?"

"Yaa lütfen Atiye ya lütfen hadi.Zaten bu akşam son aksamımız güzel bir şekilde değerlendirelim"

"Off Burcu off"

"Yani bu tamam demek değil mi?"

"Tamam demek Burcu kapat da hazırlaniyim ćok geç kalmayalım"

"Ayy sen bitanesinn.Seni alırım"

"Tamam"diyip telefonu kapattım.Şimdi en önemlisi annemlere daha yarın Ankaraya gideceğimi söylemeden şimdi dışarı çıkmak için izin isteyeceģim

Otutma odasına doğru gidip

"Anne birşey söylicem"

"Söyle yavrum"

"Anne ben yarın Ankara'ya gidiyorum. "

"Ne neden ama daha var kızım?"

"Evet biliyorum annecim ama anca yerleşirim alışırım.Beni anlayın lütfen"

"Serpil kızımız nasıl rahat edecekse öyle yapsın.Üstüne gitme.Sonucta o kendi kararlarını verecek yaşa geldi"dedi babam.

"Peki madem bebeğim.Biletini aldın mı?"

"Evet yarın saat birde uçağım kalkacak."

"Tamam kızım istediğin gibi olsun"

"Anne şey hani yarın gidiyorum ya Burcu bunu duyunca bana cok kizdı.Daha erken dedi böyle sert çıktı.Sonra ben ona durumu anlatınca biraz yumuşadı.Ama benimle vakit geçirmek istiyormuş.Şimdi gitmezsem küser."

"Nereye gidiceksiniz peki?"

"Bi kafeye gidicez a-annee"

Yalan söylemeyi pek beceremiyorum.

"Tamam hadi git bakalım"diyip beni òptü.Bende ikisine de sarılıp odama gittim ve ne giyeceğimi düsünmeye başladım.

Arkadaşlar bölüm nasıldı?
Oy ve yorum bekliyorumm

Seni Seviyorum(Aşıklar serisi ~ 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin