Canımcımlar bölümler güzel mi?
Nasıl gidiyor hikayemiz?
Sizlerin fikirleri benim için çok önemli.Sizde düşüncelerinizi söyleyin mutlaka.Medyada Atiye ve Burcu var.
Keyifli okumalar ballarım ;)))Bu adamla artık muhattap olmamalıyım.Ne zaman ne yapacağı belli olmuyor ki.Şuna bak ya beni nasıl öpebilir ki?
Ama haddini bildiririm ben ona.Ama muhattap olmayacağım dedim.Of kafam çok karıştı.Gidip hesap sormam lazım.Sonra muhattap olmamaya devam ederim.Ama şimdi derse girmem lazım.Hem ne diyeceğim ki ona?
Kağıtları ve kitabı elime alıp fotokopi odasından çıktım.Hızlı bir şekilde dersim olan sınıfa baktıktan sonra sınıfa gittim.Sınıfa girdiğimde gürültü vardı.Hemen sinirle elimdekileri masaya koydum.
" Günaydın"
"Saol"
"Oturun.Herkes beni dinlesin.Bu ne gürültü ya? Çocuk musunuz siz? Birdaha sınıfa girdiğimde böyle gürültü olmayacak.Anlaşıldı mı?
Şimdi size alıştırma kağıdı dağıtacağım.Herkes kağıtta olan soruları çözecek.Başka birşeyle uğraştığınızı görmeyeceğim.Tamam mı?"
Herkes korkmuş bir şekilde bana bakıyordu.Elimdeki kağıtları dağıttıktan sonra masaya oturdum ve yoklama aldım.
Sinirlerim çok bozulmuştu.Bir öğretmen olarak öğrencilerime bağırmayı,kızmayı hiç düşünmemiştim.Yani en fazla disiplinle tehdit ederim diye falan düşünüyordum bugüne kadar.Ama şimdi sinirimi çocuklardan çıkardım.Neyse artık yapacak birşey yok.
" Hocam bir soruyu çözemedim de size sorabilir miyim?"
Kafamı uğraştığım telefonumdan kaldırdım ve bana elindeki alıştırma kağıdıyla bakan Oya'yı gördüm.Bu kız sınıfın en çalışkanıydı.Sorular çok da zor değildi.Çözememesine şaşırdım biraz.
"Tamam gel bakalım. " diyip yanıma çağırdım.Beraber soruya tekrar baktık.
Ona sorunun çözümünü anlatmaya başladım.Beni çok dikkatli bir şekilde dinliyordu.Ve sonra beraber çözdük.
Sonra o da sorunun çözümünü arkadaşına anlatmaya başladı.Oya ve Dilara birbirlerine bakıp gülüyorlardı.Dilara sorunun çözümünü anlayınca 'Ay çok kolaymış, çok saol Oya ya'dedi.
Onları öyle görünce aklıma Burcu geldi.Onun kalbini kırmıştım.Ne olursa olsun ona o şekilde bağırmamalıydım.O benim için çok değerli.Of acaba ne yapsam da gönlünü alsam diye düşünürken zil çaldı.
Öğretmenler odasına gittim ve kendime bir çay aldım.Boş biryere oturunca yanıma bir ağırlık çöktü.Yanıma baktığımda ağzımdaki çayı püskürtmemek için büyük bir çaba sarf ettim.Bu adam yüzsüz mü?
Sapık mı anlamadım ki.
Hâlâ hangi yüzle yanıma oturuyor ki?
Herkesin içinde öfkemi korumak zorundayım.Artık ne yapacağımı şaşırdım.Ama ne yapacağımı çok iyi biliyorum.
Hafifçe kulağına fısıldadım.
"Benimle gel"
Peşimden gelmesini umarak ayağa kalktım ve fotokopi odasına gittim.
Çayımı masanın üzerine koydum.Arkamı döndüm.Peşimden gelmişti.
"Ne istiyorsun sen benden? Neden rahat bırakmıyorsun beni?"
"Seni sevdiğimi söylemiştim güzelim ve seni istiyorum tabi ki"dedi sırıtarak.
"Hayır sen beni sevmiyorsun.Sevsen beni rahatsız etmezsin.Seven insan sevdiğini üzmez.Ama sen.Sürekli karşıma çıkıyorsun.Sen beni ne kadar zamandan beri tanıyorsun da beni seviyorsun?
Bana kısa bir süre içerisinde nasıl aşık oldun ya? Lütfen karşıma çıkma.Senin yüzünden herkesin kalbini kırmaya başladım.İstemiyorum seni.Uzak dur benden. " diyip ağlamaya başladım.Yanıma yaklaştı ve gözlerimden akan damlaları eliyle sildi sonra da bana sarıldı.Onu itmeye çalıştım.Ama o buna engel oldu.
"Haklısın güzelim.Ama kendime engel olamadım.O kadar güzel, narin ve çekicisin ki, bir erkek olarak sana aşık olmam çok normal.Ama ileriye gittim.Bundan sonra seni rahatsız etmeyeceğim merak etme.Hatta karşına çıkmamaya gayret edeceğim. Niye biliyor musun?
Seni seviyorum ve seni üzmek istemiyorum.Seninle olmayı düşünmek, hayalini kurmak bile çok güzel.Ama sen beni sevmiyorsan sana zorla kendimi sevdiremem.O yüzden karşına çıkmayacağım." dedi.
"Memnun olurum.Şimdi bırak beni" dedim.Kollarından kurtuldum ve kendimi dışarı attım.O bana sarıldığı anda heyecanlanmıştım.Neden bilmiyorum ama, kollarında olmak aslında çok da kötü değildi.
Ah iyice şaşırdım ben ya.Saçmalamaya başladım yine.Bugünkü olan derslerime girdim ve sakin bir şekilde dersimi anlattım.Daha sonra eve gitmek için arabama bindim.
Arabayı sürerken aklımda Güney vardı.Onu aklımdan neden çıkartamıyorum ki?
Sürekli dibimdeydi ya o yüzdendir belki.Neyse artık yanıma gelmeyecek, rahatsız etmeyecek, beni sevdiğini söylemeyecek ve öpmeyecek.
Öpmeyecek.Sanki onunla sevgiliydim de.Şu yaşadığım şeylere bak ya.Beni öptüğü an aklıma geldiğinde sinirle direksiyona vurdum.Of neyse geçti artık.
Burcu nun gönlünü almaya bakayım ben.Gönlünü nasıl alacağımı da çok iyi biliyorum.Asla çikolatalı pastaya hayır demez.Hemen ilk gördüğüm bir pastanenin önünde durdum ve arabadan indim.Bir tane çikolatalı pasta, ve yanına da limonata aldım.
Arabama geri binip eve gittim.Eve girdiğimde Burcu televizyon izliyordu.Beni görünce kafasını geri televizyona çevirdi.Derin bir nefes aldım ve ceketimi çıkarıp askıya astım.
Elimdeki poşetle beraber Burcunun yanına gittim.Poşeti sehpaya koydum ve yanına oturdum.Hala televizyona bakıyordu.Elinden kumandayı aldım ve televizyonu kapattım.
"Burcu?"
"Evet?"
"Nasılsın?"
"Bıraktığın gibiyim"
"Burcu bak sana bağırmamalıydım.Ama kontrolümü kaybettim.Kusura bakma lütfen.Hem bak sana ne aldım?" dedim ve poşeti açıp ona gösterdim.
Önce poşete sonra da bana baktı.
"Seni pastayla affedeceğimi mi düşünüyorsun? Eğer öyleyse doğru düşünmüşsün.Çünkü özel günümdeyim ve canım acayip tatlı çekiyordu.Şimdi hemen mutfağa gidiyorsun ve pastayı kesip bana beş dilim getiriyorsun.Hadi naş naş. "dedi.Birlikte kahkaha attık ve sarıldık.Bende hemen pastalarımızı kestikten sonra Burcu'ya istediği gibi beş dilim koydum.
Pastalarımızın yanına limonatalarımızı da koydum ve odaya gittim.Ben yavaş yavaş yerken Burcu ben ilk dilimimi yediğimde o iki dilim pastasını yemişti.Onun bu haline güldüm.
"Sen bana mı gülüyorsun bakıyım?"
"Evet Burcu başka kime gülebilirim ki ? Gerçekten hayranım sana.O kadar pastayı yiyorsun ama fiziğine bak.Görende seni hiçbirşey yemiyor sanar"diyip kahkaha attım.O da benimle beraber güldü.
"Tabi kızım ne sandın? Ay benim fiziğim güzel dimi?"
"Hayır Burcu.Böyle heryerinden yağ fışkırıyor."
"Bak bide dalga geçiyor. "
"Neyse ben bir duş alıp üstümü değiştireceğim.Sende pastana devam et."
"Tamam bebeğim"dedi.
Onunla asla bir günden fazla küs kalamayız.O benim herşeyim.Onun gönlünü aldığıma göre kendime dönebilirim artık.
Odama gittim ve hızlı bir şekilde duş alıp çıktım.Üzerime bir tişört altıma da sarı kapri eşofmanımı giydim.Saçlarımı kurutup bağladım.
Burcu'nun yanına gittiğimde onu uyumuş halde buldum.Tabi birde pasta tabağı boştu.Üzerine bir battaniye örttüm.Daha sonra öpüp odama çıktım.Sonra da kendi yatağıma girip uykuya daldım.
Beybiler bölüm nasıldı?
:****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum(Aşıklar serisi ~ 1)
RomanceAtiye;ailesinin maddi durumu pek iyi olmayan zor şartlarla okumuş ve Matematik ögretmeni olmuş bir genç kız... Tayinin Ankara'ya çıkmasi üzerine Ankara'da bir lisede göreve başlar. Orada kalbini Edebiyat öğretmeni Güney'e kaptirir... *** Atiye karşı...