9.Bölüm

753 47 8
                                    

Herkese merhabalar sınav haftası yine offf.Arkadaslar biliyorum bölümler geç geliyor ama ben şuan internet sıkıntısı nedeniyle yayımlayamadım bölümü.Ve bölümlerin günü artık belli değil yani ben ne zaman yayimlarsam o zaman gelecek.Beni anladığınızı umuyorum.
İyi okumalar...MULTİMEDYA ATİYE

Atiye karşısındaki adama baktı.Adam ona gülümsüyordu.Acaba adam kendisini hatırlamış mıydı? Adamın uzattığı eline baktı ve saçlarını geriye doğru itti ve adama elini uzatarak:

"Merhaba Güney bey memnun oldum.Bende Atiye Ceylan.Matematik öğretmeniyim."diyip o da solan yüzüne bir gülümseme yerleştirdi.

"Demek branşınız matematik.Açıkçası şaşırdım,matematik öğretmeni olmak için fazla genç ve güzelsiniz"dedi Güney gülerek.

Atiye adamın bu hareketinden hiç hoşlanmamıştı.Elini adamın elinden sinirle çekti ve gözlerinin içine hiddetle baktı.Ne yani matematiği sevemez miydi?

"Güney bey kastettiğiniz şey tam olarak ne? Alanıma hakaret mi ediyorsunuz? "

"Yoo.Yanlış anladınız ben pek sevmem de matematiği"

Atiye adama zaten o günden beri sinirliydi.Evet belki dalgınlığına gelmiş olabilirdi ama şuan adam kendi branşını küçümsüyordu.Adamın çok sinir bozucu olduğunu düşündü.

"Sizin sevip sevmemenizle ilgilenmiyorum.Beni ve matematiği bekleyen gençler var.Müsadenizle gitmem gerekiyor. "diyip kapıya doğru ilerledi ve öğretmenler odasından çıktı.

Yürürken bir yandan da ders programına bakıyordu ve ilk dersi 11-E ' ye idi.Yukarı kata çıkarken 11-E nin nerde olduğuna baktı ve gördü.Sınıfın kapısını nazik bir şekilde açtı ve içeri girdi.Sınıftakiler ayağa kalkarken şaşırmışlardı.

Özellikle erkek öğrenciler Atiye'yi baştan aşağı süzdüler ve birbirlerine bakış attılar.Atiye Hoca,çantasını öğretmen masasına bıraktı ve yazı tahtasının önüne gelerek konuşmaya başladı.

"Günaydın arkadaşlar"

"Saol"

"Buyrun"

Öğrenciler yerlerine otururken Atiye de yoklama almak için sınıf listesini eline aldı ve konuşmaya başladı.

"Merhaba arkadaşlar.Ben Atiye Ceylan.Yeni matematik öğretmeninizim.Bu sene matematik dersini inşallah beraber işleyeceğiz.Şimdi bugün ilk gün ve ben sizi sıkmak istemiyorum.Ama önce bir tanışalım.Herkes kendini bir tanıtsın."dedi.Ve elindeki listeyi okumaya başladı.

Bu arada sınıftaki kızlar Atiye ye bakıp sinir oluyorlardı.Bugüne kadar okullarına böyle güzel genç ve bakımlı bir hoca gelmemişti.Oğlanlar da kendi aralarında konuşup gülüyorlardı.Tanışma faslı bittikten sonra Atiye öğrencilerine serbest kalabileceklerini söyledi.

"Hocaammm"

Atiye oturduğu masada telefonuyla uğraşırken bir öğrencisinin sesiyle kafasını kaldırdı.

"Efendim?"

"Hocam kaç yaşındasınız?"

"Neden merak ettin?"diye gülümsedi.Bu soruyu soran erkek öğrencisiydi.

"Hocam merak ettim işte.Söylemeyecek misiniz?"

"Kaç gösteriyorum?"

"Hocam valla on sekizlik taş gibisiniz"

"Abartma lütfen canım."

"Hocam evli misiniz?"

"Hayır.Hadi herkes kendi işine baksın arkadaşlar yoksa ders işleyelim"

"Yok hocam tamam sustum"

Atiye kendi kendine gülümsedi.Öğrencilerini çok sevmişti.Onlara bakınca aslında hepsinin birer pırlanta olduğunu gördü.Birbirinden özel gençlerdi.İnşallah derslerinde de başarılı olurlardı diye düşündü.

Zilin çalmasıyla öğrenciler ayağa kalkarken Atiye de kalkmıştı.

"Eveet, çıkabilirsiniz arkadaşlar.Kendinize iyi bakın.İyi dersler"diyip sınıftan çıktı.Öğretmenler odasına giderken Güney'i gördü.Ve suratı düştü.Bu adamı hiç sevmemişti.Çok gıcık diye içinden geçirdi.

Boş koltuklardan birtanesine oturdu ve bacak bacak üstüne attı.Bu sırada Güney de tam karşısındaki koltuğa oturdu.Atiye ders programına baktığında dersinin olmadığını gördü.Acaba ne yapacakta burda kırk dakika boyunca?

Birde karşısında Güney bey olunca hep tedirgin oluyordu.Neyseki hiçbir sohbette bulunmamışlardı.Atiye diğer ögretmenlerle tanışıp konuşmuştu.Özellikle fizik ògretmeni Nuray Hocayı çok sevmişti.Atiye öğle arasına kadar olan derslerine girdi.Öğleden sonrası boş olduğu için eve gitti.Üstüne rahat birşeyler giydi.Matematik kitaplarına göz attı ve akşama kadar kitap okudu.Akşam yemeğini yedi ve annesiyle konuştu.Geç olduğunda bugün olanları düşünüp uykuya daldı.

Yeni bölüm nasıldı?

Vote ve yorum bekliyorum.Ve sizi çok seviyorumm ;)))

Seni Seviyorum(Aşıklar serisi ~ 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin