Beyazlı sevdiğinin özelini tekrar eline aldı..göz ucu ile onu süzerken..karşısında şehvet içinde yanarken bile
"tepkisizliğini" korumaya çalışan..kızarmış yüzünü izliyordu..eli ile..devam etti.. oynamaya..
-Koskoca.."Dostoyevski" ile ''yapıyorum" ha~
kıkırdadı+..k-kıymetimi..h-hahnmh..b-bil..
yüzü iyice yanıyordu,bedeni de hemde iliklerine kadar...siyah saçlarından bir kaç tutam..yüzündeydi.. çekmek istesede.. bileklerini her ne kadar güçlü tutsada "narinliğe" zarar vermeyen bu "güç" sebebi ile..değil çekmek.. kıpırdatamıyordu bile..içine hafif bir öksürme isteği geldi.."zamanı değildi"...sabredecekti..her şey iyi olmalıydı şu an...vucudu kasılıyordu...bacak liflerinin yırtılacağını hissediyordu sanki..Beyazlı elini.. "ıslanmış özelden" çekti..üzerine oturdu.. yine tek eli ile iki bileğide tutarken..uzun beyazlarını öne attı...buna dayanamayacağını biliyordu alttakinin...-uzun..zaman ben.. bekledim.. sende bekle.. dokunmak için...
eğildi üzerine üst tarafında soyarken
merak etme Dos-kun.. ben "sabırsız bir adamım"... seni fazla bekletmem..
eheh..+Ceza mı bu?...
-üsülünden hemde..
+vay..
-Pfft...
beyazlı siyahlının bileklerinden çekti ellerini..bir elini aldı siyahlının.. kendi çıplak göğüsüne getirdi..
-Kalbimi..hissedebiliyor musun?..nasıl da titriyorum.. belli etmek istemesemde...hepsi..senin..sayende..
içimdeki "yanlızlığı"... içimdeki "canavarı" kaçırdın.. tıpkı bir "tanrı" gibi doğru yolu gösterdin...birlikteyken...o "sözümüz" ile...onca hissettiğim "kırıklıkları"..onardın....+Karşılıklı.."onarımdı" bu..hem acılar..eskiden yas tutulan şeylerin bir zaman sonra "neşeli anılara" dönüşmesi.. insan hayatının sırlarından biridir..
-bizim.. seninle daha "bu tür olacak" çok anımız olacak...siyahlı..atan kalbin ritmini...bir "masum bebek" edası ile..dinledi..gözlerini kapatıp...aradan geçen bir kaç dakika sonra gözleri.. beyazlının onun bacaklarını aralaması ile açıldı aniden
+ha-....
gülümsedi, kendi bacak arasına eğilen beyazlıya bakıp.. kızarsada...-beyazlı göz ucu ile yine ona karşı bir sırıtma ile süzerken özelini ağızına aldı...dili ile doladı "onu"... her seferinde arada dişlerken aldı ağızına..tekrar..inlememek için kendisini sıkan siyahlıya baktı...kıkırdadı..daha sert aldı bu sefer
+Nnhmh!.. Ah-ah....y-yavaş..
-duyamadım?
bir daha yaptı.+AHNH!?
-ehehe...
beyazlı siyahlının deliğine soktu yavaşça parmaklarını..önce birincisi.. sonra ikincisi.. siyahlı yorganı sıkarken.. gerilmiş sırtı eşliğinde üçüncüsüde..girmişti..
-Çok tatlısın Dos-kun!
+hnhmh..ngh..
-"sende" yok mu?
çocukça yüzünü buruşturdu
o zaman..eheh..gerilmiş olan deliğe kendi.."hayvansı azmanlığa" sahip özelini sokmuştu sertçe
kendiside girdiği an..ufakça inledi.-hnmgh..
+AH-...ahhh~acıdı!?
-daha çok acıcak :)
+.......H-hahh..
kıkırdadı beyazlı harakete başladığında,ilk yavaş darbeleri ile alıştırıyordu partnerini..-bir eli ağızında..kalbi delicesine atıyordu.. içinde hissettiği ile..ayrıca.. onu bu kadar heyecanlandıran..girilenden çok.. "girendi"... üzerinde.. uzun beyazları yapılı vucudu ile.. terler akan.."dominantıydı" yada...o an ki manzaraydı...yavaş darbeler hafifçe hızlanıp sertleşmeye başlamıştı çünkü beyazlının içinde yanan "ateşi" gürlüyordu resmen buda ona yansıyordu.. kızarıyordu beyaz teni...hızlanırken
-Nngh!
+benden..agh-.çok s-sen inliyorsun nmh..
-ya~?
+hmhm..~h...
-kıkırdadı pekiii~
dahada hızlandı.
görücez bakalım.. kim daha çok "inliyecek" :)+H-nhmh Ah-.. y-yavaş?!
-ı-ıh~
+aah~
-!?
n-ne güzel çıktı bu?...
gözleri parlamıştı.. terleri damlarken.. alttaki vucuda..+sus..ahh~..H-HIZLAN SADECE!
-HAH!? AHAHH~SEN YETER Kİ İSTE!
var gücü ile alıyordu sert darbeler ile alttakinin "benliğini"
+Ahh.. nnghm.. hh-hah... Ahmh..
-çifte zevk?
+hm? - ıgnh..
beyazlı devam ederken.. boynuna eğildi..ısırıklar bıraktı..elleri ile göğüs uçlarını sıkarken-siyahlı beyazlının sırtına delice sarılmış..arada çiziyordu da..."uzun beyazları" koklarken..böyle geçiyordu..hayatının en "haz ve zevk" karışımı saatleri.
-k-kendimi sana zincirleyesim var..
+Ah.. hmhm..nhgh..
-agh..
siyahlının nefesi kesilerek çıkıyordu.. her şu "sert darbelerde"
-..seninle..."bir olmak".. ne kadar.. agh.. g-güzel...d-dos-kun!
+Ahhh~..bu "zevk" hahgh.. bu "haz" senin.. hghnmh.. senin! sayende..
ikiside sonlarına yaklaşıyorken.. gülümsüyorlardı...siyahlı..beyazlının saçları ile oynarken..-inleme zevki eşliğinde-diğeri ise bu aldığı "hazzın" ve altındaki "manzarasının" etkisinde var gücü ile..vucudundan düşen terleri.. her seferinde havalanan "uzun beyazları" eşilğinde...devam ediyordu..
+Anhgh..s-sonuma g-geliyorum!
-Ahh.. nnhgm.. b-bende..
ikiside birlikte..beyazlının son darbesi ile.."rahatlamışlardı"...beyazlı kendisini altında ki nefes nefese olan sevdiğinin üzerine bırakmış..ona sarılıyordu..bu eşsiz "anıya" özel.. eşsiz bir "huzur dolu tebessüm" ile..sarıldı ona..diğeri de sarıldı..kolunu kaldırmaya gücü yokken...oda bu "rahatlamanın ve sevdiğinin verdiği" tebessüm ile.. gülümsedi..
-s-seni-hah..ah..nefesim..S-SENİ SEVIYORUM D-DOS-KUN! ahh..
+b-bende.. seni..h-hah..
-hmh-?
+seni s-ah.. seni seviyorum!..
beyazlı kıkırdadı..ardından böylesine "huzur ve rahatlama" ile geçen yaklaşık yarım saat sonra...beyazlı doğruldu-zorla-.. saate baktı-beş buçuk...?! ne kadar.. u-uzun! eheh.. zevkli demek ki...hiç tereddütsüz öyleydi-...
+k-katılıyorum..
-Ahaha~Kalkabilecek misin Dos-kun?!
elini uzattı-çırıl çıplak bedeni ile ayakta iken.
yardım ister miydin yada?+ı-ıh..
-emin misin?
+e-evet..
-görelim bakalım..
oda çıplak bedeni ile yatakta doğrulmaya çalışırken.. aniden kalakaldı..beli..ve kalçası..ona engel oluyordu..daha ufacık doğrulması ile yatağa tekrar oturması bir oldu-eheheh.. yardım?
+h-hayır kendim..kalkarım az sonra..
-inatçı!
+"keçiyi" unuttun..
-doğru seni.. inatçı keçi!
kıkırdadı
hadi..duş'a..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[last silence/DOSTOGOL]
Fanfictionİlk kitabım, ...Diyecek bir şeyim yok.. kurgu "zaman aralığıdır" belli bir zaman yok.- #dostogol