25.

2K 103 32
                                    

z.z.norris_morgenstern

231 390 ember kedveli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

231 390 ember kedveli

és erre bíztam majd rá a gyerekem? Amikor csak bevásárolni küldtem el...🤦🏻‍♀️

3 901 hozzászólás

- Zoe! Itt vagyunk!- kiabál az ajtóból Hamilton.

- Gyertek be!

- Itt a kaja is!- hallottam meg Chloét is, mire azonnal az folyosó felé vettem az irányt.

- Kaja? Van mézes csirke is?- néztem a francia barátnőmre, mire csak nevetni kezdett.

- Mondtam, hogy csak a kaja kell neki.- ingatta a fejét a brit, miközben a menyasszonyát magamhoz öleltem.

- Hoztam neked csirkét, még ha ez a morgó nem is akart.- intette a francia Hamilton felé, aki csak unottan nézett rá.

- Szia Zoe.- mosolygott rám a brit, én pedig elé lépve őt is magamhoz öleltem, amennyire bírtam.

- Sziasztok.- lépett le a lépcsőn az én britem is, aki kezet fogott Lewisszel és megölelte Chloét.

A leendő Hamilton családdal átvonultunk a konyhába, hogy elfogyasszuk az ebédet, amit hoztak nekünk. Scarlettéknek is szóltunk, hogy jöhetnek, amikor szeretnének, hiszen ők egy hotelben szálltak meg.

Négy óra volt, amikor Lando és Lewis valamilyen sportadót néztek, én pedig Chloénak mutogattam, hogy mit tervezek venni a babaszobába. És megmutattam nekik a babaruhákat is, amiket a brit vásárolt össze azonnal, amikor megtudta, hogy kisbabánk lesz. Amikor már éppen csatlakoztunk volna a két férfihoz, egy nagy csattanást hallottunk az előszoba felől.

- Azt hiszem megjöttek.- nézett hátra nevetve a brit.

- Ki törölte fel az előszobánkat?- kiabáltam ki a folyosóra, mire csak egy egységes nevetés volt a válasz, majd elkezdtek befelé lépkedni az emberek a nappaliba.

Verstappen és Leclerc lökdösték egymást a kezükben egy-egy csomaggal, az egyik rózsaszín, a másik pedig kék volt, hatalmas masnikkal átkötve. Őket követte Carlos és a menyasszonya, mellettük jött George a barátnőjével és Sarlették zárták ezt a sort. Végül még megérkezett Hanae és Andrea a hasujat fogva a nevetéstől, és hasonlóan nézett még ki Pierre és Alex is a lány mellett, miközben Daniel zárta a sort a fenekét és a csípőjét dörzsölve. Szóval ő nyalta fel a padlót. Értem én.

- Na jó, ez a szoba kicsi lesz, azt hiszem,- csapat össze a kezeit Lando, miközben mögé állt, és átfogta a derekamat, nos igen, kicsit többen lettünk, mint amennyire számítottun- irány az ebédlő.- mutatott át a másik helyiségbe, ahová lassan mindenki áthaladt, miután üdvözöltek bennünket a brittel.

Az ebédlőnk megtelt élettel, és talán most éreztem először igazán, hogy be is laktuk a helyet, nem csak itt élünk. Mindenki kedélyesen beszélgetett a másikkal, közben pedig előkerült a torta és a sütemény is, amit Chloéval és előtte még Scarlett-tel sütöttünk.

csalFA TEkintetWhere stories live. Discover now