Medyadaki uzun saçlı jungkook hıaaaa
Helloo ben geldim kusura bakmayın çiçeklerim geç geldi bu bölüm sizleri seviyorum takipde kalın💜
Sabah yine alarma uyandım nedense bugün kendimi halsiz hissediyordum. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve üzerimi değiştirdim.
Bugün böyle giyinmek istedim.
Aşşağıya indiğimde kimse yoktu her zamanki gibi annemler işe erken gitmişlerdir. Canım bir şey istemediği için bir şey yemeden çıktın min suna mesaj attım ama bakmadı bende okuldadır diye düşündüm. Nedense yürüyecek dermanım yoktu bende şöförle gitmeye karar verdim. Arabaya bindim ve okula doğru gitmeye başladık. Yolda giderken kulaklığımı çıkarıp müzik dinlemeye başladım. Sonunda okula gelmiştik hemen inip sınıfa çıktım bizimkilerden sadece yeo ri ve jiso min vardı
Eun:selam ben geldim
Hemen sarıldılar bana
İkiside:hoşgeldin
Eun:eee diğerleri nerede?
Jiso:bilmem biz geldiğimizde buradaydılar işleri olduğunu söyleyip gittiler.
Eun:allah allah ne işiymiş bu (kızımız müslüman).
Yeo ri:bilmem söylemediler.
Eun:min sun aralarındamıydı?
Jiso:evet de ne oldu?
Eun:hiç sadece mesaj atmıştım gelirken ama geri dönüş yapmadı neysem dersin başlamasına daha yarım saat var kantine inelim hadi gelin.
Üçümüzde kantine inmiştik bizim yerimiz boştu bizde geçip oturduk sohbet ederken kantinin kapısından bizimkiler girdi direk bizim masaya geldiler.
Eun:nerdeydiniz?
Kyung:kızım bi dur daha yeni geldik bir oturup soluklanalım.
Eun:iyi oturun min sun mesajıma neden cevap vermedin?
Sun:g-görmemişim daha yeni gördüm eheh
Eun:siz ne karıştırıyorsunuz sabah min sun hanım mesajıma bakmıyor beni beklemeden okula geliyor okula geldiğimde sadece jiso ve yeo ri var diğerleri erkenden gelip çantalarını bırakıp kimseye bir şey demeden gidiyor ne oluyor ha?
Kang dae:öff kanka bir şey yok sabah bizimkiler ben uyanamadım için beni uyandırmaya gelmişlerdi o yüzden.
Eun:anladım neyse zil çalar şimdi hadi sınıfa geçelim.
Hepimiz kalkıp sınıfa geçtik dersimiz ingilizceydi namjoon hoca giricekti çok severim kendilerini ama nedense ders dinleyemeyecek kadar halsizdim o yüzden kafamı koydum sıraya ve gözlerimi kapattım tam uykuya dalacakken birisi bana seslendi kafamı kaldırdığımda bay kim bana sesleniyordu.
Bay namjoon:Eun neden dersi dinlemiyorsun yoksa akşam geçmi yattın.
Evet kesin olarak sıçtım halsizliğimi söylersem beni eve gönderirler en iyi yalan söylüycem.
Eun:aaa şey bay kim evet gece biraz geç yattım kusura bakmayın!
Bay namjoon: peki önemli değil ama bir dahakine erken yat şimdi dersimi dinle!
Eun:t-tabi bay kim tekrardan kusura bakmayın.
Hemen dersi dinlemeye başladım ama nedense başım çok ağrıyordu göz kapaklarım sürekli kapanmaya çalışıyordu. En son zil çaldı.
Eun:siz çıkın ben bir lavaboya gidip oradanda bay jeonun odasına gidicem.
Hepsi:tamam kuzu
Onlar gittikden sonra hemen lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım biraz kendime gelmiştim ama hala başım dönüyordu halsizliğim devam ediyordu çok takmayıp jungkookun odasına doğru gitmeye başladım. Kapının önüne geldiğimde kapıyı çalıp içeriye girdim.
Eun:müsaitmisin?
Kook:ahh hayatım senmi geldin gel otur müsaitim.
İçeriye girip kapıyı kapattım ve önündeki sandalyelerden birisine oturdum.
Eun:eee ne yapıyorsun sevgilim?
Kook:hiç sınavlar başlayacağı için hangi soruları sorsam diye düşünüyordum.
Eun:anladım istersen ben çıkayım sen devam et
Kook:yok birtanem zaten ara vericektim sen ne yaptın?
Eun:hiiç aynı işte
Kook:anladım o zaman çıkışta bekle bana geçelim yemek falan yiyelim hım olmazmı?
Eun:aslında olabilir ama eve uğramam gerek.
Kook:tamam önemli değil giderken uğrarız.
Eun:tamam hayatım o zaman ben çıkayım.
Ayağa kalktığımda o da kalktı ve bana yaklaşmaya başladı ben ne olduğunu anlamaya çalışırken dudağımda bir baskı hissettim evet o beni öpüyordu tam karşılık vereceğimde kapı çaldı ve hemen benden uzaklaştı.
(Nöbetçi öğrenciyi N.Ö diye yazıcam)
N.Ö:bay jeon müdür bey gönderdi beni imzalamanız gereken belgeler varmış buyurun.
Kook:teşekkür ederim öğrenci çıkabilirsin.
Nöbetçi öğrenci çıkınca kook bana dönerek;
Kook:evet nerede kalmıştık.
Eun:hiç bir yerde artık çıkılta öpersin deyip yanağını öpüp hemen odadan çıktım. Bizimkilerin yanına gitmeye başladım büyük bir ihtimalle bahçedeydiler. Bahçeye çıktığımda bir kalabalık gördüm hemde bizim çardağın orada hemen yürümeye başladım kalabalığın içinden geçerek ne olduğuna baktığımda bizimkiler ayakta sürtük nayeon ve arkadaşları bizim çardakta oturuyor bizimkilerde kalkaması için uyarıyordu ama dinlemiyordu şimdi sıçtım ağzına senin
Sun:bak son kez diyorum kalk
Nayeon:kalkmıyorum gelde kaldır
Sun:hay ha-
Eun:gel ben seni bir güzel kaldırırım diyip kızın saçına yapışmıştım biz kavga ederken bizimkilerde diğerleriyle uğraşıyordu. Ben tam yerde yatan nayeona tekme atacakken başım döndü düşecekken birisi tuttu. Tutan kişiye baktığımda kang dae olduğunu anladım.
Kang dae: eun ne oldu neyin var?!!
Eun:bir şeyim yok ayağım takıldı
Kang dae:eminmisin?
Eun:evet eminim
Kalabalığa dönerek;
Eun:sizde ne bakıyorsunuz dağılsanıza dedikten sonra hepsi dağıldı nayeonun arkadaşları nayeonu kaldırıp hemen uzaklaştılar hayret en ufak kavgamda müdür yada hoca gelirdi şimdi neredeler acabaa! Neysem zil çalmıştı bizde hemen sınıfa gittik. Ders dinleyecek halim yoktu o yüzden kafamı sıraya koyup uyumaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim jjk/+18
RomanceKitabı umarım beğenirsiniz ilk kitabım. Oppacı değilim sadece nasıl bir şeyden başlasam dedim bundan başlama kararı aldım bu kitap bitince taekook ve yoonmin gelicek bebeklerim💜💙