8🐰

1.3K 38 4
                                    

Medyaya taş yalınız yaaa💜💜

Yeni bölüm geldi bakın üşenmeden attım umarım beğenirsiniz bebişlerim💜

Jungkook'un ağzından:
Tam eun'un arkasından gidecekken kang dae kolumu tutarak;
Kang dae:sen dur burada sinirli o şuan sanada yakıştıramadım doğrusu bunun hesabını sonra vereceksin!!!
Kook:yaaa bir dinleseniz anlıcaksınız beni siz eun'u sakinleştirin gelicem ben
Onlar çıktıkdan sonra lia'ya döndüm;
Kook:senin burada ne işin var biz ayrıldık sözü attık biz sen beni aldattın ayriyetten ben seni sevmiyorum sen kimsinde evime geliyorsun böyle ha!!
Tae:sakin ol jungkook
Kook:yaa nasıl sakin olayım sevdiğim kadın beni yanlış anladı hepsi bu sürtük yüzünden senin hala derdin ne!!!!
Lia:ben seni hala seviyorum o gün sen bizi yanlış anladın o beni öptü.
Kook:o yüzden mi sende ona karşılık verdin?!!!
Lia:sarhoştum o gün sen zannettim.
Kook:nasıl sarhoştun aceba şirketin içinde!!!
Lia:çıkış saatine yakındı o yüzden içmiştim.
Kook:lia sus konuştukça batıyorsun bu bir ikinciside biz seninle zaten aile baskısıyla nişanlanmıştık kendi aramızda bir yüzük takmıştık ve ben seni sevmiyordum o zamanlardada şimdi buraya gelip benim MUTLULUĞUMU BOZAMAZSIN BUNA HAKKIN YOK SENİN BİR SÜRTÜKDEN FARKIN YOK!!!!
Suga:kook sakinleş!!
Namjoon:tamam yeter artık lia git artık buradan ve bir daha karşımıza dahi çıkma!!
Lia:sizene be ben nişanlımla konuşuyorum karışmayın siz!!
Jimin:ayy ben bu kadına dalarım kardeşimizin meselesi bizide ilgilendirir şimdi kapı orada hadi ikile!!(sinirli civciv dldkdldkkfkg)
Kook:bana bak lia bir daha sakın karşıma çıkma defol git evimden!!!
Lia:bu burada bitmedi jungkook bey sen benimsin başka kimsenin değil!!!
Tae:yav he he hadi git.
Lia çıktıkdam sonra bende hemen montumu alıp arabama doğru koşmaya başladım kang daeyi aradım;
Kang dae:buyurun bay jeon
Kook:dae eun nerde evindemi?
Dae:şey
Kook:ney?
Dae:bay jeon eun bayıldı şuan hastanedeyiz.
Kook:n-ne neyş var o iyimi bir şeyi yok değilmi?
Dae:endişelenmeyin o iyi
Kook:konum at hemen
Dae:gelmeseniz daha iyi sizi görürse daha çok sinirlenir.
Kook:gelip her şeyi anlatıcam lütfen kang dar konum at.
Dae:peki bay jeon.
Dedikten sonra hemen kapattı ve konum attı hemen hastaneye doğru sürmeye başladım.

Hastaneye geldiğimde sekreterden eun'un odasını öğrendim hemen odasının önüne geldim ve kapıyı çalıp içeriye girdim.

Eun'dan:
Gözlerimi açtığımda bir hastane odasındaydım olanlar aklıma gelince gözümden bir damla yaş düştü o sırada kapıyı açıp bizimkiler girdi sun koşarak yanıma gelip boynuma sarıldı.
Sun:kuzum iyimisin? Bizi çok korkuttun!.
Eun:iyiyim merak etmeyin.
Cha:nasıl merak etmeyelim bir anda bayıldın yolun ortasına ne kadar korktuk haberin varmı senin?
Eun:gerçekten iyiyim merak etmeyin.
Tam o sırada kapı çaldı ve içeriye jungkook girdi. Bunun ne işi bar burada yaaa!!!
Kook:eun hayatım iyimisin?
Eun:bana hayatım deme çık dışarıya HEMEN!!!!
Kook:bak beni bir dinle lütfen
Eun:seni dinlemek istemiyorum ÇIK DIŞARIYA JEON JUNGKOOK!!!
Dae:bay jeon lütfen gelin biz dışarıya çıkalım.
Kook:a-ama beni dinle-
Kyung sam:bay jeon lütfen çıkalım gelin.
Kook:peki.
Onlar çıktıkdan sonra ağlamaya başladım kızlar hemen bana sarıldılar.
Yeo ri:kuzum lütfen ağlama!
Jiso:geçti balım ağlama!
Cha:aynen gülüm geçti ağlama lütfen!
Eun:geçmedi sevdiğim adam nişanlıymış hemde benle sevgiliyken ayriyettem en mutlu günümde öğreniyorum bunu!!
Sun:haklısın birtanem takma sen boşver ağlama!
O sırada içeriye doktor girdi;
Doktor:geçmiş oldun eun hanım ciddi bir şeyiniz yok sadece gün içerisinde hem susuz hemde aç kaldığınız için bedeniniz yorgun düşmüş lütfen aksatmayın ayriyetten vitamin alıyormusunuz?
Eun:evet alıyorum ama bugün almadım.
Doktor:lütfen aksatmayın vitaminlerinizi değerleriniz çok düşük tekrar bayılabilirsiniz.
Eun:peki doktor bey ben ne zaman çıkabilirim buradan.
Doktor:serumunuz bittiğinde hemşireyi çağırın serumunuzu çıkardıktan sonra çıkabilirsiniz.
Eun:teşekkürler doktur bey.
Doktor:önemli değil tekrardan geçmiş olsun. Deyip çıkmıştı odadan bende serumun bitmesini bekledim.
Yaklaşık 10 dk sonra serum bitti mi cha hemşireyi çağırmaya gitti kang dae ve kyung sam çıkış işlemlerini halletmeye gitti. Sun ve jiso da giyinmeme yardım ediyordu. Sonunda diğerleride geldiğinde hastaneden çıktık ve arabaya binip evlerimize dağıldık eve geldiğimde saat 1'e geliyordu. Sessizce kapıyı açıp içeriye girdim salondan sesler geliyordu çaktırmadan odama gitmeye çalıştığımda babamın sesini duymuştum;
Baba:eun buraya gel hemen.
Sessizce oturma odasına geçtim
Baba:otur şuraya
Gösterdiği koltuğa oturdum hemen
Baba:saat kaç niye bu saatte geldin eve ayriyetten bu telefonlar neden kapalı?!
Eun:telefonumun şarjı bitmişti babacığım mi chalardaydım oturup ders çalışıyorduk sınavımız var diye saatin geç olduğunu yeni fark etmiştim özür dilerim bir daha olmuycak.
Baba:peki kızım önemli değil sadece endişelendik.
O sırada annem elinde pastayla oturma odasına girdi ve,
Anne, baba:İYİKİ DOĞDUN EUN İYİKİ DOĞDUN İYİKİ DOĞDUN EUN!
Şaşırmıştım hatırlamışlardı unutmamışlardı!
Anne:hadi dilek tut ve üfle kızım.
Dileğim mutlu olmak ve üfledim pastayı annem ve babam alkış tutmaya başladı babam eline bir bıçakla geldi ve
Baba:gel güzek kızım beraber keselim. Dedi ve babamla pastayı kestik.
Anne:şimdi hediye zamanı
Eun:ne gerek vardı anne yaa kutlamanız bile hediye bana
Anne:aaa hediyesiz doğum günümü olur hadi ilk önce ben al kızım güle güle kullan.
Annem bana bir laptop almıştı eskisi kırılmıştı
Eun:yiaaa teşekkür ederim canım annem. Deyip sarılıp öptüm.
Baba:sıra bende benim hediyem daha güzel al bakalım kızım.
Babam bana bir küçük kutu uzattı fazla küçük değildi. Kutuyu açtığımda gözlerime inanamadım. Bu araba anahtarıydı hemen babama dönüp;
Eun:ciddimisin baba
Baba:evet kızım artık 19 oldun hayırlı olsun ehliyet kursunada yazılırsın.
Eun:yiaaaa teşekkür ederim canım babam iyiki varsın diyip babamın kucağıma atlayıp yanaklarını öpmeye başladım.(bizimkilerde don falan alıyor işte naparsın dldkdkfkfl).)
Baba:tamam tamam yeter bu arada deden ve babaannen hafa sonu seni busanda bekliyorlar iki günlüğüne busana gidiceksin.
Eun:peki babacığım
Anne:anneannen ve dedende yarın seninle konuşucakmış akşam aramışlar ama telefonun kapalı olduğu için ulaşamamışlar yarın konuşursunuz hadi artık yatalım geç oldu.
Eun:tamam anne hepinize iyi geceler ve teşekkür ederim bugün için ikinizede iyiki varsınız deyip hemen odama geçtim üzerimi değiştirip pijamalarımı giyip dişlerimi fırçalayıp yattım yarın perşembeydi bakalım yarın ne olucak umarım güzel bir günüm olur......

Evet sonunda bitti umarım beğenmişsinizdir bu bölüm kısa oldu ama olsun canlarım yarın akşamda bir bölüm atmaya çalışıcağım sizleri çok seviyorum bıbı💜💜💜💜

982 kelime💙

Öğretmenim jjk/+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin