Medyaya düştüm💜
Çok fazla yeni bölüm istediniz kırmadım hemen atayım dedim canlarım umarım beğenirsiniz💜💜
Eun mi den;
Sabah alarmın sesine uyandım hemen kapattım kızım uyanmasın diye. Kalkıp kıyafetlerimi alıp banyoya girdim. Sıcak bir duş alıp üzerimi giyindim.Bugün hava birazıcık serin olucağı için böyle giyindim. Saçımıda kurutup dalgalandırdım. Hafif birde makyaj yaptım. Hazırdım sessizce odadan çıktım. Aşşağıya indiğimde annemle babam kahvaltının sonrlarına gelmişlerdi. Hemen oturup bir iki parça bir şey yedim. Sonra siyah topuklu botlarımı giyip dışarıya çıktım.
Babası:eun kızım.
Eun:efendim babacığım?
Babası:al bakalım bu araba anahtarını sonuçta artık ehliyetinde var kendin işe gidip gelebilirsin. Ben bazen geç giderim bazen erken benim işim belli olmaz.
Eun:teşekkür ederim babacığım.Diyip kendi arabama bindim;
Canım babam yine benim tarzıma göre bir araba almıştı. Şirkete vardığımda arabamı otoparka park edip indim. Hemen şirkete girip odama yöneldim. Asansöre bindiğimde içeride jungkook vardı çok takmadan içeriye girip kendi katımın düğmesine bastım.
Jungkook:sencede iş yeri için fazla kısa değil mi?
Eun:değilJungkookun derince nefes çektiğini duydum. Ne bekliyordu ayy hemen gidip uzun şeyler giyiniyim mi dememi bekliyordu acaba. Katıma gelince hemen odama girdim. Bir sürü dosya vardı masamda. Oyalanmadan hepsini bilgisayara geçirmeye başladım.
Akşam olunca;
Sonunda bitmişti. Saat 9'a geliyordu. Hemen çantamı da alıp otoparka indim. Arabama binip eve sürmeye başladım. Bugün pek bir şey olmamıştı. Çünkü odamdan çıkmamıştım. Jungkook odama bir iki defa girmişti ama kovmuştum bir daha da girmemişti yüzsüz işte. Neysem eve gelince arabamı park edip hemen indim. Kızımı çok özlemiştim. Eve koşarak girmiştim annemler salonda oturuyordu. Kızım ise yerdeki çocuk halısında oyuncaklarıyla oynuyordu. Beni görünce hemen ayağa kalktı ve koşmaya başladı bana doğru. Onu hemen kucağıma alıp öpmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim jjk/+18
RomansaKitabı umarım beğenirsiniz ilk kitabım. Oppacı değilim sadece nasıl bir şeyden başlasam dedim bundan başlama kararı aldım bu kitap bitince taekook ve yoonmin gelicek bebeklerim💜💙