Medya çok güzel🥺
Veee bir bölüm daha. Umarım beğenirsiniz bebişlerim. İyi okumalar💜💜
7 ay sonra eun mi den;
Evet doğumumun son haftalarındayım çok az kalmıştı kızıma kavuşucaktım. Evet bir kızım olucak. İlk başlarda bir problem yoktu ama son 5 ayda karnım fazlasıyla büyümeye başlamıştı. Sürekli bir şeyler yemek istiyordum. Ama saolsun lee jung sunk hep yanımdaydı şuan olduğu gibi. Bizi yanlış anlayın aramızda öyle bir şey yok o hep beni kardeşi olarak gördü bende onu.
Ben bunları düşünürken bir anda karnıma sancı girdi. Ve acıyla inledim;Eun:AHHH!!!
Jung sunk:eun iyi misin?
Eun:i-iyiyim bir an s-sancı gir- AHHH!
Jung sunk:gek hastaneye gidelim.
Eun:yaa normal bir sancı gerek y-yok
Jungk sunk:yaa gel hem kontrol edilmiş olunur.Alt tarafımda bir ıslaklık hissetmiştim. Dur bir dk NEE??!!
Eun:JUNG SUNK SUYUM GELDİİ!!
Jung sunk: NEEE?!! Dur tamam sakin ol DERİN DERİN NEFES AL. ÇANTA NEREDEYDİ SEN SAKİN OL BEKLE GELİYORUM..O yukarıya çıktığında bende ayağa kalkmaya çalışıyordum ama karnım çok acıyordu. Jung sunk elindeki çamtayla koşara aşşağıya indi ve hemen yanıma geldi ayağa kalkmama yardım edip beni arabaya kadar yavaşca götürdü. Arka kolduğa oturtup hemen direksiyona geçti ve hızlıca hastaneye sürmeye başladı. Korkuyordum umarım kızıma bir şey olmaz. Sonunda hastaneye varmıştık beni hemen sedyeye alıp ameliyathaneye götürdüler....
5 saat sonra;
Gözümü açtığımda hastane odasında olduğumu anlamak zor değildi. Toparlanmaya çalıştım ama canım çok acıyordu. Kapı açıldı ve içeriye jung sunk girdi.Jung sunk:geçmiş olsun ve tebrik ederim eun. İyi misin bir yerin ağrıyormu hımm???
Eun:ben iyiyim ve saol. Kızım nerede?
Jung sunk:birazdan getirirler biliyor musun? O çok güzel bir kız.O böyle diyince duygulanmıştım. Kapı çalmıştı ve içeriye elinde bebeğimle bir hemşire girmişti.
Hemşire:annemiz uyandığına göre bebeğimizi artık doyurabilir mi?
Eun:tabikide.Bebeğimi kucağıma verdiğinde ilk başta kokusunu içime çektim. Çiçek gibi kokuyordu. Ağzı ve burnu aynı babasına benziyordu hatta babasının olduğu gibi kızımında çenesinin altında küçük bir ben vardı. Jung sunk odadan çıkmıştı ve bende hemen kızımı emzirmeye başlamıştım. O sırada da ismini düşünüyordum. Vee buldum ismini bong-cha asenat koyucaktım asenat türk ismi bong-cha ise korece bir isim. Kızıma asenat ismini çok küçükken düşünmüştüm anne ve babam bana bir bebek aldığında ismini hep asenat koyardım. Bu yüzden bir sürü bebeğimin ismi asenat olurdu:)
Sonunda kızımı doyurduktan sonra yanımdaki beşiğe koydum. Çok tatlı uyuyordu....
(Çok uzatmıycam zaten final olucak bebişlerim)3 yıl sonra:
Vee kızım artık 3 buçuk yaşında. Doğumdan 1 ay sonra hastaneden çıkıp iki-üç günlüğüne koreye gidip kızımın kimliğini çıkarttırdım. Şimdi diyceksiniz neden amerikada vatandaşlığı almadı aslında aldı ama ben kore kimliğinide çıkarttırdım ve korede doğan bebekler 1 yaşında sayıldıkları için kızım 3 buçuk yaşında. (Umarım anlatabilmişimdir:))
Şimdi ise valizleri topluyordum artık koreye dönme vakti gelmişti. Annemler benim iki gün sonra koreye geliceğimi biliyorlardı fakat ben onlara sürpriz yapıcaktım. Bu arada kızım yeni yeni konuşmaya başlamıştı ve yürüyordu bir yaşında jung sunk sayesinde yürümeye başlamıştı. İlk adımlarını jung sunka atmıştı ilk baba diyişini ona demişti. Bende çok isterdim jungkooka ilk adımını atsın ve ona ilk baba kelimesini desin ama bazen hayatta istediğimiz şeyler yolunda gitmez. Neysem çok konuştum artık arabaya binme vakti gelmişti. Kızımı arkadaki bebek koltuğna oturtup bende öne geçtim. Jung sunkta sürücü koltuğuna geçti ve havaalanına sürmeye başladı...
(Buraları kısa kesicem:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim jjk/+18
RomanceKitabı umarım beğenirsiniz ilk kitabım. Oppacı değilim sadece nasıl bir şeyden başlasam dedim bundan başlama kararı aldım bu kitap bitince taekook ve yoonmin gelicek bebeklerim💜💙