13🐰

684 35 44
                                    

Hello ben geldim yazarınız birazıcık p*çlik yapıcak kusura bakmayın yoonngiigi teşekkür ederim fikir için güzelim sizleri seviyorum oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum bebeklerim💜💜

Sabah yüzüme çarpan güneş ışıklarıyla gözlerimi açtım yanıma baktığımda jungkook yoktu sanırsam kahvaltı hazılıyor uff kasıklarım çok ağrıyor. Yatakda oturur pozisyona gelip telefonuma uzandım ama üzerinde bir not vardı ve notta şunlar yazıyordu;

Eun'a;
Sevgili Eun-mi, bu dünya için fazlasıyla saf ve aptalsın güzelim, yazık sana seni kullandığımı nasıl anlamazsın. Cidden sana karşı bir şeyler hissettiğimi falan mı düşünüyordun? aptalsın hmm bir düşünelim bakireliğini bile kaybettin, yazık hem de seni sevmeyen birisi tarafından. Benimle evlilik hayalleri kurardın ya o sırada tutup sana "bunların hiçbiri gerçek olmayacak aptal" demek istedim defalarca ama bu oyuna devam etmem gerekiyordu. Sadece biraz eğlence için seninle oynadım, içimde bir gram bile sana karşı sevgi yoktu. Oyunu oynadım ve galibiyet ile bitirdim, şimdi sen yoluna ben yoluma aptal.

Bir yandan okurken bir yandanda ağlıyordum resmen kullanmıştı beni asla sevmemişti böyle bir şeyi nasıl yapar ailesiyle bile beni tanıştırdı ve en önemlisi kızlığımı benden aldı.(vermeseydin amk o kadar dedim sana)
Yatağımda öylece oturmuş hem kağıda bakıyor hemde ağlıyordum onun için evet hala onu seviyorum.

Bizimkilerden min sunu aradım;

Min sun:kuzum sen nerdesin neden gelmedin okula?
Eun:knk hıck... gelmen gerek çok acil hıck... lütfen... hıck...
Min sun:neden ağlıyorsun tamam kapat ve beni bekle geliyorum.
Eun:hıck...tamam...

Telefonu kapattıkdan sonra ağlamaya devam ettim.

Min sun'un ağzından;
Eun'un sesi çok kötü geliyordu heöen bizimkilerin yanına gittim;

Min sun:kalkın çabuk eun'un yanına gidiyoruz.
Mi cha:neden ne oldu? Eun iyi mi?
Min sun:iyi olduğunu sanmıyorum beni aradı ağlıyordu.
Kyung sam:eee o zaman gidelim ne bekliyoruz.
Kang dae:aynen ama önce müdürü halledelim.
Jiso min:ben hallederim gelin benle

Hemen çantalarımızı alıp müdürün odasına gittik kapıyı çalıp içeriye girdik ve jiso konuşmaya başladı;

Jiso min:hocam bizim bugünlük okuldan çıkmamız lazım lütfen izin verin arkadaşımız kötü bir durumda.
Müdür:nesi var ve kim?
Jiso min:eun mi hocam hani okula ailesi her sene büyük bir mevlada para yatıran kim ailesi.
Müdür:anladım çıkabilirsiniz.

Hemen odadan çıkıp aşşağıya indik ve hemen kang daenin arabasına bindik. Kang dae sürerken kyunga baktım endişeli gözüküyordu gerçi bizde öyleyiz ama kyung bir başka gerçi sonuç olarak eun'un kuzeni yaniii.

Kang dae arabayı durdurunca anladım ki geldik. Hemen arabadan inip kapılarının önlerine gittik kapıyı çaldık ama açan olmadı tekrar çaldık gene açan olmadı ben tam elime telefonu almıştım ki kapı açıldı ama eun çok kötü bir durumdaydı göz altları morarmış ve şişmişti burnu kıpkırmızıydı ayakta durucak hali yoktu üzerinde salaş bir tişört(kesinlikle yazılımını yazmaya üşenmedim eheh) saçlarını yukarıdan dağınık topuz yapmıştı berbat bir durumdaydı hemen içeriye geçtik ve oturma odasına gittik ve koltuklara oturduk.

Eun'un ağzından;
Bizimkiler gelmişti beni böyle görünce şaşırdılar ee tabi ne de olsa karşılarına hiç bu şekilde çıkmamıştım oturduk ve kyung sam konuşmaya başladı;

Öğretmenim jjk/+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin