The sun goes down
The stars come out
And all that counts
Is here and now
My universe will never be the same
I'm glad you came
Doktorovi se nikdy nepodařilo tě zklamat.
Když žádáš o nahlédnutí do vesmíru na největší vodopád, on tě tam vezme. Můžete tančit pod údolím vodních kapek, které dopadají na vaše vlasy. Už s tebou tančil. Sdílený vodnatý polibek pod přívalem nejasně modré vody. Byl to tvůj první polibek s ním.
Ptala jsi se ho na největší hvězdu ve vesmíru. "Největší není vždy nejlepší. Pro mě je nejkrásnější hvězda nejlepší," odpověděl. Zahalil tě do své teplé náruče a políbil na čelo.
"Ale opravdu... Mohli by jsme ji vidět?" Zeptala jsi se.
"Jistě že, " odpověděl a s úsměvem sklonil hlavu, aby vyhovoval tvému pohledu. Podívala jsi se na něj znuděným pohledem a on obrátil oči v sloup.
"Dobře, ale je příliš nebezpečné jít blízko." Povzdychl si a ty jsi se usmála.
"Co je nebezpečné?" přiklusala jsi k ovládacímu panelu TARDIS. Poodešla jsi od Doktora a měl chvíli pocit samoty. Pomalu se na tebe otočil, počkal, až se na něj podíváš, a usmál se.
"Nic. Vůbec nic." Šel za tebou a zezadu tě rukama objal a bradu si opřel o tvé rameno. Pootočila jsi hlavu a políbila ho na tvář.
"No tak, můžeme jít?" Podívala jsi se s očekáváním do jeho očí.
"Samozřejmě." Natáhl se okolo tebe a začal nastavovat souřadnice v TARDIS.
A v tu noc jsi uviděla hvězdy...
Tento příběh je spíše pro dívky a doufám, že se vám bude líbit!:):D