Ukaž mi hvězdy

1.6K 53 8
                                    

"Wow ..." Podívala jsi se na Doktora, ale zmizel a před tebou se ocitla červená kostkovaná deka na piknik.

"Kdy jsi to-" začala jsi se ptát, ale zastavil tě svou rukou, která se ocitla před tvou pusou.

Doktor předl do tvého ucha. "Tohle v žádném případě není největší hvězda." Z toho ti přejel mráz po zádech. Hodně jsi se chvěla.

Sundal ruku z tvých úst a prošel okolo tebe.

"Ale já jsem si myslela, že vid-" On tě zastavil uprostřed věty, když umístil rty na ty tvé. Rukou ti lehce  nakláněl bradu. Zavřel oči a cítila jsi v sobě udělat to samé.

Poodstoupil zpět. Tvé rty zůstaly otevřené dokořán.

"Omlouvám se, já-" Začal. Potřásla jsi hlavou, popadla ho za kšandy a přitáhla ho k sobě. Vášnivě jsi ho políbila. Úplně se pro vás zastavil čas. Jeho ruka se ti rozběhla po zádech. Měla jsi z toho divný pocit, když se zastavila na kříži zad. Namáčkla jsi se na něj. Kousl tě do spodního rtu tak, že jsi zalapala po dechu a tím úspěšně získal vstup do tvých úst. Ne že by jsi si stěžovala. Bylo to ... hezké. Skvělé, dokonce, chtěla jsi ho políbit takovým způsobem. Když ti dovolil se nadechnout, potlačila jsi radostný úsměv.

Dal ti pramínek vlasů za ucho, když položil čelo na to tvé.

"Ukaž mi hvězdy." Zašeptala jsi. On se usmál.

"Vy lidé jste vždy tak netrpělivý?" Škádlil tě. Začal tě líbat, aby jsi neměla žádnou šanci na odpověď.

"Myslím, že ..." Začala jsi. Snažila jsi se soustředit, když v tom okamžiku se přesunul o něco níže a začal tě líbat na krku. "...že tvé předchozí prohlášení bylo velmi sugestivní." Pevně jsi zavřela oči. Ruka ti prudce vystřelila do jeho vlasů a on ti na krku ponechal červený flíček. Způsobilo ti to příjemnou bolest v oblasti krku.. Bylo to téměř... omamné.

"Tak tedy," Začal. Umístil cudný polibek na tvou čelist. "Možná bychom měli najít pravdu" Řekla jsi a oddálila jsi se od Doktora. Jediným rychlým pohybem tě tlačil zpátky. Chytl tě do náruče a pomalu tě pokládal na piknikovou deku. Teď tě měl tam, kde tě chtěl mít. Opravdová zábava mohla začít.

"Dokt-ach ..." Tvá vize se zachmuřila, když ti začal rozepínat košili. Pomalu a jemně cestoval rty přes tvé klíční kosti.

"Co to bylo?" Zašeptal. Rozepnul poslední knoflík a téměř vítězně otevřel tvou košili. Odhaluje tvou krajkovou podprsenku světu. Začervenala jsi se. Doktor zareagoval velice rychle a košili ti sundal.

Alespoň že je planeta teplá, pomyslela jsi si.

Tohle není fér, řekla jsi si v duchu. Začala jsi rozvazovat jeho motýlka a on tě chtěl políbit mezi prsa, ale podprsenka mu to neumožnila.

"Jedna věc ... pro mě ..." Přitiskl se blízko tebe. Líbal tě na okraj ucha. Kousl tě, což způsobilo, že jsi se k němu otočila zády a on dostal přístup k zapínání podprsenky. Přesně takhle to chtěl. Rozepl ji.

Tvá horní polovina těla byla teď nahá. To tě přimělo se začervenat. Pevně jsi zavřela oči, když se Doktor usmál.

"Děkuji ti." Zašeptal. Držel tvá prsa a začal kroutit bradavkami, dokud jsi nezalapala po dechu.

"Jak tohle může být fér?" Ztuhla jsi. Jeho jazyk začal kroužit kolem tvého pravého ňadra. Cítila jsi se slabě, když jsi ležela pod ním.

"Není." Držel bradavku v ústech, což ti způsobilo dušení. Zvládla jsi se natáhnout. Začala jsi mu rozepínat košili a sundala jsi kšandy z jeho ramen. Po chvíli jsi dostala šanci mu sundat košili. Tvá nahá hruď se dotýká jeho. Uvědomila jsi si, že to může být mezi vámi intimnější.

Jeho tělo bylo teplé, pak tu bylo to tvé, což zvyšuje teplotu. A spolu s teplotou planety. Bylo ti horko, byla jsi slabá, bezohledná, a cítíš - i přes džíny - jeho vztyčené mužství tě tlačilo. Držela jsi se poněkud zpátky a zalapala jsi po dechu a snažile se ho ignorovat, jakmilou skouskl jemnou kůži kolem bradavky.

Záměrně se k tobě tiskl blíž.

"Jsi si jistá?" Zašeptal  do tvého ucha. Jeho ruce se pohybovaly po tvých džínách. Zběsile jsi přikývla. To teplo bylo nesnesitelné. Koutky jeho úst se zvedly. Rozepnul ti džíny a nohavice ti vyndal z bot. Položil své vlastní černé džíny vedle těch tvých. Líbal tě na žaludek. Momentálně jsi se cítila jako želé.

"Doktore ..." Tvé oči byly pevně zavřené a snažila jsi se co nejvíce soustředit. Tvá ruka vběhla Doktorovi do vlasů.

Pevně jsi držela deku pod sebou, když se přesunul níže a líbal tvé stehno zevnitř. Teplo bylo opravdu už nesnesitelné a ty jsi to nemohla vydržet.

"Vem si mě ..." zašeptala jsi a  lapala po dechu, když jeho ruka ustoupila ze stehna dolu.

"Co jsem říkal o trpělivosti?" Zamumlal a škádlil okraj kalhotek prstem.

"Nemůžu-..." Řekla jsi, ale v tom rázu jsi ztuhla, protože jsi cítila, jak ti stáhl kalhotky jedním rychlým pohybem. Takhle jsi se cítila velmi zranitelná a začervenala jsi se hůř než kdy jindy. Pohyboval se tak, že se nad tebou naklonil.  Záměrně tiskl jeho mužství na tebe, když tě líbal na krk.

"Nemyslela jsem si, že mě miluješ tak hodně," řekla jsi mu. Usmál se a začal ti laskat prsa.

"To je kruté." Zasténala jsi,  protože on měl pořád na sobě spodní prádlo.

"Já jsem Doktor. Dělám lidi lepšími a učím je trpělivosti." Řekl temně a o to víc byl jeho hlas dráždivě vzrušující.

"Doktore ..." Měla jsi slzy na krajíčku. Vycítil tvou frustraci. Konečně si sundal zbytek svého oblečení a tvé rty líbal láskyplně.

"Spokojená?" Zašeptal a nechal jeho mužství nebezpečně blízko u tvého klitorisu. Zalapala jsi po dechu. Snažila jsi se uklidnit svůj těžký dech, když v tom tě znovu kousl do rtu a teplo stoupalo přes tvůj obličej.

"Prosím." Vydechla jsi. Ze zoufalství jsi mu zaryla své nehty do zad.

Už nechce dál čekat. Vnikl do tebe. Tenhle krátký okamžik byl mučení pro vás oba.

Očekávání mu projelo žílami a cítil ho běžet dolů paží. Trpělivě čekal na tvé ano.

"Prosím!" Žádala jsi a bez váhání přestal. Podruhé do tebe vnikl a zdálo se to být ještě těžší než napoprvé. Jsi v šoku.Cítíš jeho rytmické tempo a  pomalu se k tobě sklonil blíž a blíž...

Polilo tě horko. Nejsi schopna se soustředit na cokoliv kolem sebe, až na něj. Na tvého báječného Doktora. Soustředil se a pomalu se rozpohyboval. Vzpírala jsi boky proti jeho. Dala jsi nohy kolem něj, aby jsi ho přitiskla blíže k sobě. Tvé ruce se proplétaly v jeho vlasech.

"Doktore, já už-" Přes tvůj namáhavý dech bylo obtížné mluvit. A on slabě kývl na dohodu. Byla jsi tak blízko...

Nikdy jsi neviděla hvězdy tak krásné. Cítila jsi orgasmus po celém těle a to tě udělalo slabou. Jeho také. Cítila jsi, jak veškerá tvá síla je pryč. Zanedlouho se do tebe udělal. Zalapal tvé jméno a zaryl nehty do tvých kyčlích.

Odtáhl se, zhluboka dýchal a lapal po dechu, když ležel vedle tebe na dece, která vás chránila před trávou.

"Nikdy tě nepřestanu milovat. Slibuju." Zašeptal. Položil ruku na tvůj obličej a dal ti poslední polibek na rty. Usmála jsi se. Propletla jsi si prsty s těmi jeho a on tě ochranitelsky zabalil v náručí.

"Miluju tě" Nemohla jsi si pomoci, ale když jsi to řekla sklopila jsi zrak.

"Ssshh." Doktor tě uklidňoval. Něžně tě hladil po hlavě, až jsi tomu podlehla a usla jsi.  "Moje báječná (Your / Name) ...

Tak tady máme tu třetí a poslední část! 

Doufám, že se vám líbila a pořádně jste nad tím zapojili svou fantazii :D ^_^

Pozorování hvězd (15+) || Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat