Perspectiva Deryei
Chiar dacă au trecut 2 luni de când am aflat cu ce se ocupa Andrew, tot nu sunt de acord cu ce s-a întâmplat.
Chiar daca este un lucru destul de grav, nu prea cred că a putut face așa ceva...mama lui s-ar putea să vină la locuință și ar afla.
Acest gând îmi dă fiori. Vreau ca azi să trec pe la el și să-mi povestească absolut tot.
Știe că am încredere în el, iar eu realizez ca nu m-ar minți. În urmatoarea secundă ușa se deschide, este Ariana.
Observă că plâng și chiar nu doream să mă vadă plangând.
" Ce ai pățit? " spune cu jumătate de gură
" De parcă nu ai știi...nu-mi pasă ce credeți voi despre Andrew, chiar nu mă interesează! Nici măcar nu eram împreună, adică poate urmam să devenim un cuplu și tu habar n-ai. Ți-am zis că nu e treaba ta." mă răstesc la ea.
Pare puțin speriată de vorbele mele, dar nu acordă prea mult interes.Bănuiesc că nu o să mă mai " lase " să mă întâlnesc cu el.
Vrea să-mi spună ceva, dar o ignor și cobor scările.
Jos se află mama împreună cu tata care ne pregătesc masa. Cred că vor să o servim împreună.
"Astăzi, eu și tatăl vostru ne-am gândit să mergem în oraș, ce ziceti? "
"Hmm..eu nu cred că voi veni, nu mă simt foarte bine..."
"Da! Pare a fi o idee minunată"
"Plecăm pe la ora 13:00, este abia ora 11:00. Ariana să fii gata, te rog! "
Observ că mama și tata nici măcar nu cred că și-au dat seama că eu nu o să fiu prezentă.
Primesc un mesaj, iar eu tresar:
*Ce faci?mi e dor de tine *
Este Andrew. Apas pe butonul de deblocare și nu bag în seamă.
Cei 3 sunt gata să plece. Îmi iau la revedere politicos si spun că se vor întoarce până în ora 18:00.
Imediat după ce ei pleacă, îmi iau repede un tricou larg , niște blugi stramți si bocancii.
Merg la cea mai apropiată secție de poliție și mă îndrept fix unde se află Andrew.
"Absența ta nu îmi face bine deloc!" îi spun si el este mirat de cuvintele pe care le spun
"Am vorbit cu tata și în cel mult 1 săptămână mă poate elibera, pentru că eu nu am facut absolut nimic, pur si simplu sunt nevinovat! "
N-am mai vorbit de săptămâni întregi și chiar îmi era dor de glasul lui.
Tresare când îi aude vocea tatălui său care se pare că are dovezi ca fiul său este nevinovat.
Sunt cea mai fericită din lume când aflu ca mâine va fi eliberat.