Perspectiva Arianei
Părinţii noştrii vor fii plecaţi tot week-end-ul, iar Derya vrea să ne vedem toţi într-un loc. Am nevoie de timp să procesez aceste informaţii, dar într-o oră ar trebui să fim la şcoală.
Poate ar fi mai bine, în loc să mergem nu ştiu pe unde, să-i chemăm pe toţi aici. Cum va reacţiona Derya? Mă duc la ea în cameră să-i împărtăşesc ideea.
"Derya...hmm...m-am gândit la ceva... aş vrea să-ţi spun"
"Spune-mi. Doar nu vrei să mergem la şcoală?"
"Nuu, dar ce o să facem cu absenţele?"
"O să vedem, îi spunem că am fost si noi plecate cu părinţii sau nu ştiu, ne gândim". Este atât de sigură pe ea, iar mie deja mi-e frică.
"Ok...şi unde ai vrea să ieşim?
"Într-un Pub ceva..."
"M-am gândit să facem petrecerea aici. Dacă e ok.." Spun ruşinată.
"O ideea ca asta vine de la Ariana!? Aşa facem !"
Unde mi-era capul, abia acum îmi dau seama ce tocmai am zis. Cum să chem atâtea persoane aici şi să chiulesc de la ore? Trebuie să o sun pe Melissa.
"Hei, Meli, ce faci?"
"Acasă, mă pregătesc"
"Pâi... nu te mai pregăti. Eu şi Derya dăm o petrecere la 4."
" Eu merg la ore până la 4 atunci, mai bine ai face la fel." M-am uşurat. O să primesc doar o absenţă, pot spune că mi-a fost rău. După ce închid apelul merg jos, la bucătărie să-i spun Deryei
"Auzi, vezi că eu mă duc la ore până la 4, nu vreau absenţe"
"Off...bine"
"Am vorbit cu Melissa şi a zis că vine şi ea" Derya pare nervoasă.
"Ce? Ai chemat târfuliţa aia aici?"
"Târfuliţa aia e prietena mea! Poate nici eu nu o suport pe Sandra dar nu zic nimic!" De fapt, eu şi Sandra ne înţelegem foarte bine, dar trebuia să-i zic ceva Deryei mai ales că s-a luat de Melissa.
"O să ruineze petrecerea, o să vezi, chiar nu vrei să stai puţin timp singură cu Zayn?"
"Între mine şi Zayn nu e nimic! Nimic! " Nu vreau să mă cert cu ea aşa că urc să mă imbrac. M-am îmbrăcat cu cisme maro, blugi negri, un tricou negru, simplu, şi o jachetă de culoarea cismelor. La petrecere cu ce să mă îmbrac? Trebuie să schimb ţinuta. După ce cobor, Derya îmi spune că vine la ore până la 3 . Nu pot sa nu mă bucur. Este ultimul nostru an iar eu nu pot sa cred că o să chiulim.
Ajunse la şcoală, Derya le spune doar câtorva persoane să vină precum Sandra şi iubitul ei Louis, Zayn, Tania şi Ruxandra. În pauze stau doar cu Melissa.
La ora de engleză, dna profesoară ne spune să rămânem după ore pentru olimpiadă. Chiar vreau la olimpiadă, dar ce o să mă fac cu petrecerea. Refuz. Am mers în fiecare an. Totuşi vina mă bate.
La ora 3 Derya pleacă, dna profesoară de fizică întreabă de ea deoarece vroia să o asculte. Nu-i pune absenţă şi nici nu întreabă unde e. Se pare că mi-am făcut prea multe griji.
La 4 eu şi Melissa plecăm, dar îi luăm şi pe restul invitaţilor. Când ajung acasă, Andrew e deja aici. Îi găsesc în bucătărie sărutându-se. Nu mă abţin să fac o poză.
"Hei!" Zic.
"Ah..bună.. Ariana.. nu te-am auzit." Deasemenea şi Andrew mă salută politicos, e chiar de treabă. Mă duc sus şi îmi pun o rochie neagra cu model de trandafiri şi tenişi negrii. O ţinută perfectă pentru o astfel de petrecere. Între timp mama sună
*Ce faci Ari?*
* Bine pe acasa, tu?*
*Aştept la conferinţă. Mi-e frică nu se anuleze* Brusc şi mie mi-e frică.
*Sigur nu o să se anuleze. Mă duc să mănânc, mai vorbim*
*Bine scumpo, ne vedem duminică seară * Închid şi merg jos. Ochii lui Zayn sunt aţintiţi rochii mele. Derya dă muzica la maxim şi dansează cu Andrew . Peste un timp, Derya aduce nişte băuturi, cred că e whiskey. După ce fiecare işi ia câte un pahar, ne jucăm o rundă de adevăr şi provocare. Derya este provocată să îl sărute pe Andrew cu limba, pare fericită, cred că a mai facut asta de multe ori. Eu sunt provocată sa mai beau un pahar de whiskey, iar după ce îl termin sunt complet beată. Atât de beată încât mă aşez pe Zayn într-o poziţie ciudată. La ora 21 mama îmi trimite mesaj
*Dragă, s-a anulat conferinţa, suntem acasă in 2 ore.*
O Doamne! Ştiam că nu a fost o idee bună! Toţi pleacă, cu excepţia Melissei. I -am zis să doarmă la mine. Facem curat apoi Derya se duce la ea în cameră să doarme, ca să-i treacă beţia fără să vadă parinţii. Eu şi Meliss facem la fel. La ora 24 parinţii ajung, întârziaţi o oră . Noroc că starea de beţie a disparut. Bate la uşă şi îmi spune că mâine la 7 pleacă la altă conferinţă. Sper ca Deryei să nu-i treacă prin gând să mai dăm o petrecere, mai ales ca e sâmbătă. Adorm în sfârşit.