Trots geeft Wolfs Macy haar flesje. Met haar kleine handje knijpt ze zachtjes in Wolfs zijn vinger. Deze kleine momentjes geniet hij van aangezien hij deze door Eva amper heeft. Hij snapt nog steeds niet waarom Eva Macy zo van hem afschermt.
Het flesje is leeg en Wolfs zet Macy rechtop. Zachtjes wrijft hij over haar ruggetje. Na een aantal seconde komt er een boertje naar boven. Hij bekijkt haar eens goed. Ze heeft dezelfde ogen als hij. Alleen bij haar is het bruine stukje in haar linkeroog. Ze heeft een aantal haartjes op haar hoofd in dezelfde kleur als Eva's haar. Ze is prachtig.
Ze maakt een hik geluidje en een gedeelte van fles komt terug omhoog. Wolfs pakt meteen een doekje alleen zitten Macy haar hele kleertjes er al onder. Hij loopt met haar naar boven. Eva zit op de wc dus Wolfs kan eindelijk een keertje zelf laten zien dat hij haar ook aan kan omkleden.
Als hij haar vieze kleertjes uit gedaan heeft ziet hij dat ze een droge huid heeft. Hij pakt de fles Zwitsal bodylotion en doet een beetje op zijn handen. Zachtjes smeert hij dit op haar droge buikje en de droge plekjes onder haar oksel. Als de bodylotion erop zit geeft hij kleine kusjes op haar buik.
Als Eva de kamer in loopt en Wolfs en Macy niet ziet begint ze te stressen. Ze rent als een gek naar boven. Ze schrikt van wat ze ziet. "Doe is normaal! Doe haar is een shirtje en broekje aan!" Zegt ze helemaal over haar toeren.
Wolfs schrikt van deze reactie. Verbaast en een tikkeltje beledigd kijkt hij haar aan. Boos loopt ze naar hem toe en duwt hem opzij. "Laat mij dit maar doen" zegt ze arrogant. Wolfs zucht en loopt naar beneden. Wat heeft Eva toch?
Oke ik word steeds onzekerder over dit vehaaltje. But yeah we gaan toch verder publiceren anders heb ik het voor niks geschreven😂
Vergeet niet te stemmen♥️😚
JE LEEST
Onnodig beschermend
FanfictionSamen een kind leek haar het mooiste wat er is. Blijft dit ook zo als ze te horen krijgt dat het een meisje word?