Epiloog

234 7 4
                                    

"Oh deze foto is ook zo leuk. Haar eerste keer fruithapje!" Eva draait haar telefoon naar Wolfs. Verliefd kijken Wolfs en Eva naar de foto's van hun meisje. "Ze is alweer 6 maanden, wat gaat de tijd toch snel" zegt Wolfs.
"Ik heb een idee zullen we een fotoboek gaan maken?" "Ja goed idee Eef!"

Eva rijd langs de Kruidvat om foto's uit te printen. Ze klikt alle foto's die ze uitgeprint wil hebben aan. Een grote glimlach verschijnt op haar gezicht bij het aanklikken van de laatste foto. Één voor één komen de foto's uit het apparaat. Als de foto's klaar zijn kijkt ze voor een leuk fotoboek. Eenmaal afgerekend rijd ze terug naar huis.

Samen zitten Wolfs en Eva foto's in het fotoboek te plakken. "Eva je mist een foto." Zegt Wolfs wijzend naar de lege plek. "Ja daar komt straks een andere foto, maar ik kan nog niet kiezen welke dus laten we eerst doorgaan!" Lacht Eva. Wolfs schud zijn hoofd, Eva wil alles precies in volgorde terwijl Wolfs het geen snars boeit in welke volgorde de foto's zitten.

Bij elke pagina komt een leuk tekstje om zo het fotoboek op te fleuren. Ze komen bij de bladzijde die een foto mist. "Eef welke foto wil je hier nou?" Lacht Wolfs. "Voor deze heb ik een speciale foto en ik wil dat jij hem erin plakt!" Zegt Eva enthousiast. Ze haalt de laatste foto uit haar tas en geeft hem aan Wolfs. Bij het zien van de foto glimlacht hij twijfelend. Het is een foto van Macy in badje. "Eef weet je het zeker dat je die erin wilt?" Vraagt Wolfs voor de zekerheid. "Ja, het was overdreven van mij om geen foto van haar in badje te willen. Het deed me gewoon te veel denken aan mijn vader. Maar wat er is gebeurt lag aan mij vader en niet aan mijn foto!"

Wolfs doet lijm op de achterkant van de foto en plakt hem trots op de lege plek. 'Een kleine waterrat ben je' schrijft hij erbij.

Wolfs geeft Eva een lange zoen. "Dit is waarom ik zoveel van je hou!"

Dit was mijn verhaal! ♥️
Laat mij weten wat je ervan vond en of ik een deel 2 moet maken!

Onnodig beschermendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu