Wolfs zit te wachten aan tafel op Eva. Ze blijft nu wel erg lang boven is wat hij denkt. Als hij boven komt hoort hij geluid in de badkamer. De deur doet hij open. Eva zit huilend op de badrand en probeert snel nog een aantal tranen weg te vegen. Wolfs neemt naast haar plaats en legt zijn arm om haar heen. "Wat is er?" Vraagt hij bezorgt aan haar. Ze slaat zijn arm van haar af en staat op. "Ik ben gewoon moe laat me met rust!" Zegt ze terwijl ze weet dat dat niet het gene is waar ze mee zit. Ze loopt de badkamer uit en gaat in bed liggen.
Ik hou het echt niet langer vol zo hier hoor is wat er door Wolfs hoofd spookt. Hij neemt een uitgebreide douche. Want Eva en Macy liggen toch te slapen. Hij snapt niet waar Eva haar gevoel vandaan komt. Hij vind het maar vaag hoe ze doet.
Hij besluit om het er morgen met Eva over te hebben. Ook gaat hij aangeven dat hij het anders niet meer ziet zitten en op deze manier hij uit elkaar wil gaan. Maar het liefst komt hij er gewoon samen met haar uit morgen. Hij wil vooral weten waar haar onnodige bescherming voor Macy vandaan komt. Ik hoop dat het allemaal gewoon goed komt.
Ik hou zielsveel van Eva en Macy dus het moet gewoon goed komen! Praat Wolfs zichzelf moed in. Hij stapt onder de douch vandaan en droogt zich af en kleed zich aan. Hij gaat beneden nog even glaasje whiskey drinken.
Hij hoort Macy huilen en loopt naar boven. Maar al voordat hij er is staat Eva al naast haar bed. "Mama zal jou altijd goed beschermen meisje, niemand zal jou ooit wat aan kunnen doen!" Ze geeft haar haar speentje en een kus op haar voorhoofd. Ze draait zich om. "En papa zal daar ook voor zorgen" zegt Wolfs als Eva hem ziet.
Eva ruikt de whiskey lucht. "Dan mag papa eerst wat vaker zijn whiskey laten staan" zegt Eva serieus en loopt naar haar bed. Wolfs zucht en gaat naast haar liggen. "Nou slaap lekker" zegt hij en wrijft door haar haar. Meteen schuift ze verder van hem weg.
Wat vinden jullie tot nu toe van dit boek?
Vergeet niet te stemmen♥️
JE LEEST
Onnodig beschermend
FanfictionSamen een kind leek haar het mooiste wat er is. Blijft dit ook zo als ze te horen krijgt dat het een meisje word?