Otel

36 23 1
                                    

Güzel bir uykunun ardından kalktım evim tekrar yanmıştı herşey tekrarlıyordu ama  işler gariplesti hala örgütün kötü tarafındaki lideri alt edemedim ama er yada geç yenecektim hissediyordum.

Kahvaltım masama gelmişti güzel bir kahvaltı yapıp oteli keşfe çıktım bir sürü oda vardı nerdeyse 500 küsur  çok uzun bir arama olucaktı odamdan çıkıp asansöre bindim ve ilk katta indim belki bir işaret olur diye.

İlk katta çamaşır hane açık büfe ve bir kaç oda vardı. İlk olarak çamaşır haneye girdim iyice aradım ama ipucu yoktu. Otelin adı yerine altından L olması kesinlikle bir işaret olmalıydı açık büfede  bir şey olmiyacağından oraya bakma gereksinimi duymadım odalara girmeye çalıştım ama hepsi kilityidi odaları kapılarını gezerken  oda servisinin özel kartını gördüm ama şimdi alamazdim bir odaya girip kullandığı temizlik arabasına koyuyordu içeri girmesini bekledim ve kartı hemen alıp asansöre kostüm.

O katta dolaşmak şu an tehlikeli oda servisi fark edebilir o yüzden ikinci kattan devam ettim. İkinci katta sinama vardı ilk orayı kontrol ettim ama bir ipucu yoktu diğer odaları gezdim ve bir odada  saat gördüm anneme doğum gününde aldığım saat belki burdaydı  ama  şuan yok.

Başka odaları gezmenin bir manası yoktu anlaşılan genede bu her kapıyı açan kart bende kalmalıydı annemin olduğunu düşündüğüm saati aldım ve odadan çıktım ikinci katın sonuna geldiğimde bir odanın yanlış sıralandığı farkettim. 212. odadan sonda 214. oda  gelmişti böyle büyük bir otelde olmicak bir yanlıştı belki 213 oda bir sırdı.

Ama o sırı çözmek zorundaydım olucak kombinasyonları düşündüm belki ikinci  katın ilk koridorunun üçüncü odasiydi olabilirdi hemen o odaya doğru gittim oda 236. İçeri girdim ve boş bir oda daha farklı kombinasyonlar denemem lazımdı  üçüncü katın, birinci, koridorun, ikinci odası o odaya gitmek için asansöre bindim  ve odaya doğru yöneldim ama gene girdiğim oda boştu ben odadan çıkarken yan taraftan oda hizmetlisi geliyordu.

Bana baktı ve "Hanım efendi bir kart gördünüz mü üstünde temizlikçi kartı yazan ?" tedirgin olmuştum kolay kolay yalan söyliyemem derin nefes alıp "Hayır ama görürsem idareye söylerim." adam başını sallayıp yanımdan geçip gitti ve bu oda da değildi birkaç kombinasyon daha denedim hama hiç biri o odaya çıkmadı.

Kara kara oturup düşünmeye başladım nasıl bir kombinasyon olabilirdi düşündüm ve denemediğim tek kombinasyon birinci katın ikinci koridorundaki üçüncü oda o odaya doğru yöneldim o bu oda olmalıydı kapıyı açtım ve gördüğüm şey binlerce kitap Loys hakkında ve binlerce bilgi belkide düşmanlarımı yenecek o bilgi arkamdan alkış sesi geldi "Bizi buraya getirdigin için teşekürler Asya." bu o adamdi diğer gün evimi yakan kişiler.

Devam edicek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 30, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

                      Esaret KolyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin