Yüzüğünü çıkardıktan sonra hiç bir şey hatırlamıyordum çoğu anım bulanık ve belirsizdi. Evden olduğumu fark ettim odamdaydim acaba tüm bunlar rüya miydi ? Aşağı kata indim ve sevinçle karşılandım kardeşlerimi ve gerçek ailem olmasa bile ailem diyeceğim insanları kurtarmıştım fakat orda bir çocuk vardı ona ne olmuştu ? Bu soruyu sonra sormak için kafamın bir kenerana yazdım. Biraz eğlenmenin ardından dan kahvaltı yaptık.
Kahvaltıdan sonra odama çıktım acaba ne olmuştu ? Çünkü o adam liderleri ise yenilmşlerdi bu ben mutlu ederdi eskisi gibi bir hayat yaşabilcektim. Ama genede tedberi elden bırakmamak da iyi olur.
Aradan bir sene geçer.
Olayın ardından tam bir sene ve hiç bir şey yaşamadım bu iyiye işaretti çokta mutluydum dışarı çıkıyor hiç bir bela olmadan geri dönüyorum kardeşlerime çok güzel vakitler geçiyorum ama gerçek annemden hala iz yok kadın ortadan kayboldu bir anda eğer öldüyse cesedi bile yok yani bir mezarı bile.
Eski evimizin olduğu yer tamamen yıkıldı ve yerine yeni bir ev yapılıyor. Bir ses duyoyordum cam kırılma sesi dışarı çıktığımda biri olduğumuz eve molotof atıyordu ve evin alt katı yanmak üzereydi tam o anda kardeşlerim odaya girdi "Hadi çabuk ol çıkmalıyız yoksa sonumuz yakı!" cevap veremeden inmeye çalıştık şuanki anne babamiz işteydi o yüzden onlar güvende olmalıydı çalışanlar kaçmıştı bile dışarı çıktık ve itfayeyi aradık kısa sürede geldiler ama evin yarışı yanmıştı gene aynı şekilde hayallerim, umutlarım, olduğu ev yanmıştı tarih kendini tekrarlıyordu bunun çözümü belliydi sorunu kökten çözmek.
Biraz geçmeden şuanki ailemiz geldi bize sorular soruydu "Nasıl oldu ? İyi misiniz ?" Cevap verdikten sonra birlikte bir köşeye oturduk ve evimizin yanmasını izledik. Bu acı verici bir durumdu her geçen dakika yanıyordu ve itfayelerin söndürmesi çok zordu ağlamak istiyordum ama ağlayamiyordum ortalama kırk dakikada boyunca ev kule dönmüştü yeni ev bulana kadar otelde kalıcaktık. Otelin adı olması gereken yerde bir altından L işareti vardı belki ipucum buydu.
Evin yanması ile bir sürü anım içinde kaldı saat akşam oluyordu morelimizi bozulmasın diye ordan uzaklaştırıldık ve yemek yemeğe gittik ardından otele kafamızı yastığa gömdüm ve uyumaya başladık.Devam edicek...
Biliyorum bu bölüm kısaydı bir kaç şeyin üzerinde çalışıyorum da.