Açıklanmayan Sorular

217 112 82
                                    

Sabah 5.30 gibi   kötü bir kabus ile kalktım. Rüyamda evimizi yanarken ve tüm ailemin içerde olduğunu gördüm.Yatağımdan kalkıp lavaboya yöneldim  elimi, yüzümü yıkayıp kardeşlerime baktım üçü'üde uyuyordu. Odama girip telefonumu aldım şarjım   %47'di şarj aletim yanan evle beraber gitmişti  telefonumu  açtım  instagramdan mesaj yağmuru hepside geçmiş olsun sadece biri farkli yazmıştı oda İdil'di  "Asya neredesin,nerede kalıyorsun yardıma ihtiyacın var mı ?".

İdil e iyi olduğumu annemin yakın arkadaşında kaldığımı yazdıktan sonra telefonu komidine koyup gözlerimi tavana dikerek düşündüm annem küçükken oturduğu kasaba yanmış  ve evde bir sürü yangın tedbiri vardi nasıl olabildi bu yangın diye kara kara düşündüm. Aradan geçen 45 dakika sonra karnım açıkmaya başladı.

Sessizce Hazal teyzenin mutfağına gidip buzdolabını açtım Hazal teyze hepimiz icin kahvaltı hazırlamış üstüne adımızı yazmış benim adım yazanı aldım ve  yanında bir bardak su ile bitirdim karnım doymuştu biraz kafami dağıtmak icin telofunumu açtım ve çatıya çıktım gün doğumu çok güzel görünüyordu arkadadan da sevdiğim bi müzik açtım ve izledim. Gün tam doğdukdan sonra sessizce evin içine geri girdim Hazal teyze sabah namazı için kalkmış namazı kılmış salonda oturuyor biriyle konuşuyordu kimle konuştuğunu merak ettim salon a girince telefonu bir bahaneyle kapattı "Günaydin Asya erkencisin bakıyorum" dedi bende evet dercesine kafamı salladım  sonrada "Kahvaltı çok güzel olmuş Hazal teyze" dedim güzel bir gülümseme oldu odama geri döndüm.

saat 7 ye geliyordu biraz telefonda oyalandım. Saat 8.30 olmuştu harebe olan eve gitmek zorundaydım ama polis hala incileme yapıyorsa giremizdim. Kardeşlerim kalktı onlar da kahvaltısını yapıp televizyon izlemeye koyuldular bende hic bir sey bulamayıp onlarla televizyon izledim saat 11.24 dü hazırlanıp eski evime gitmem lazımdı 11.30 da çıktım evden eski evime doğru ev cok uzakta kalmıştı bir otobüse binip 20 dakikalik bir yolculuk sonunda ulaştim.

Evin önündeydim önce  ağlamaklı oldum sonra kendimi toparlayıp içeri girdim uzun bir arama sonucu yanmayan 1 aile fotoğrafımızı buldum biraz da para tam çıkacakken içimden bir his geri dönmemi söyledi.

Evin içine tekrar girdim biraz baktıktan sonra bir kutu buldum. Peki bu kolye neydi ? Etrafında yılanlı bir çerçeve ortasında yeşil mat renk bi taş. Eve geri gitmek için otobüs bekledim otobüste güzel bir müzik eşliğinde düşündüm ama hic bir mantıklı cevaba gelemiyordum  iniceğim yere geldim ve indim yanda bir market vardi yanimdada 200 tl kardeşlerime bir seyler almak istedim 20 tl lik abur cubur dan sonra eve döndüm  saat 17.05 zamanın ne kadar hızlı geçtiğini anlamamıştım.

Hazal teyze kızar diğe düşündüm  ama eve girince sevgiyle karşıladı beni "Hadi yemeğe gel ama önce elini yüzünü yıka." dedi bende evet dercesine  kafamı salladım elimi yüzümü  yıkarken banyoda birşey fark ettim bir yüzük ve aynı benim kolyem gibiydi çerçevesi yılanlı ortasında yeşil  mat renk  bi taş  ilk başta arkadaşlık  şeyleri gibi düşündüm.

Kardeşlerim yemeği yemiş çizgi  film izliyordu bende onlara marketten aldığım poşeti verice  iyice sevindiler sonra yemeği yedim telefonumu açtım ve biraz film izledim sarjim %40 ama Hazal teyze bana sarj aleti almıştı saat 12.30 çatıya çıktım hava çok soğuktu biraz çatıda bekledikden sonra geri inip yatacakken Hazal teyzeyi gördüm gene salonda oturuyordu yanına oturdum ve yüzüğün ne halt olduğunu sordum oda"Bu yüzük senin artik o nottuda çözmen lazım kızım" dedi ve gitti bende biraz düşünüp  odama geçti sabah 5 civarı bir çığlıkla kalktım bir kabusla...

              

                      Esaret KolyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin