Kabuslar

171 104 90
                                    

Kabusumda bir adamı gördüm  beyaz saçlı uzun sakallık zayıf bir adam bizim evimizi yakıyordu rüyamda bir bacağı topaldı yaktıkdan sonra  kayboldu yavaşça bende baska bir  kabusa geçtim bu teyzem di beni suçluyordu sen yaktın  diye ağlıyarak kendimi anlatmaya  çalıştım ama olmamıştı taki çığlık  atarak uyanana kadar Hazal teyze geldi hemen yanıma.Oturdu anlamıştı kabus gördünü yüzüme baktı ve "Kabusunu anlatmalısın kızım." dedi bende kabusumdaki olan bitine anlattım ve sordum "Bunlar gerçek olabilir mi ?." oda bana baktı ve "Hayır kızım  senin zihnin senle oynuyor hadi bi elini yüzünü yıka" dedi.Elimi yüzümü yıkadım odama geçtim telefonumu aldım sarjim %100'dü arkadaşlarım mesaj atiyordu hepsine cevap verdim.Sonra kahvaltı için mutfağa gittim gene adımın yazılı olan tabağı aldım ve yedim internetten bu kolye ve yüzüğü araştırmak istedim ama çok az bilgi bulabildim kimi kolyenin lanetli olduğunu ama yüzükle cok büyük bir güç elde ettini söylerken  kimide  sadece akseuar demişti peki ya büyük bir güç derken ? Hazal teyzenin soyunu araştırdım ama çok bişe  çıkmamıştı onlarda yangınla karşılaşan bir aile ama yangının kimin yada neyin başlattığı belli değildi bu durum çok garipti dışarı çıkma kararı aldım eski evimize doğru gidicektim gene bir otobüs yolculuğu sonrası eski eve geldim. Bir adam vardı evin önünde kabusumdaki gibiydi ve sigara içiyordu içimden  sigara içen birinin çakmağıda olur diye düşündüm bana doğru kafasını çeviriyordu bi duvarın arkasına geçtim  gizlice bakarken bi kağıda baktı ve yırtıp yere attıkdan sonra  uzaklaştı  ordan sokağı döndükden sonra  kağıt parçalarını  alıp  cebime attım  tekrar evin önündeydim  evin yanerkenki hali gözümün önüne geliyordu içeri adımımı attım biraz baktıkdan sonra gözümü  birşey aldı parlak  birşey  yakından bakınca bunun altına benzer bir para olduğunu anladım üstünde  L harfi vardı  ve bu paradan  10 tane vardi hepsi bu sene basılmıştı üstünde tarihi vardı acıktığımı hissettim yakınlarda restorant yoktu ve benimde çok param yoktu sadece 20 tl ve 10 altın paradan vardı  biraz yürüdükten sonra bir restorant buldum Al adlı bir restorant içinden çok güzel kokular geliyordu. İçeri girdim ve bir masaya oturdum şık giyimli bir kadın gorson geldi gülümseyerek "Hoşgeldiniz efendim menü ister misiniz ?" dedi bende evet anlamında  kafamı  salladım bana menu verdi ve içinde  en uygun tavuk döner alacağım ı gördüm ben "Tavuk döner istiyorum içicek e gerek yok." dedim ve cebimden paramı çıkarttım altın  parayıda yanlışlıkla  çıkardım ve garson bana bakıp kasaya gitti ve parayı  almamıştı 2 dakika sonra bir anda masama çok güzel yemekler geldi bende "Bunlari ödeyemem  ve ben sadece tavuk döner istemiştim." dedim garson bana baktı ve "Bunlar muesesemizden." dedi bende çok aç olduğumdan yemekleri yedim ve kalktım tekrar Hazal teyze gile gitmek  için otobüs e bindim indikden sonra birinin beni takip ettiğini hissettim sarı saçlı kisa bir kadın anneme benzeyen bir kadındı tam konuşmak için arkamı döndüm ve kaybolmuştu Hazal teyzenin kapısını çaldım eve aldı beni hiç konuşmadan odama geçtim.

         3. bölüm sonu hepinize çok teşekkür ederim hepinizi cok seviyorum 4. bölüm  7 oya gelicek bu bölüm biraz durgun ve sıkıcı olmuş  olabilir kusura bakmayın lütfen.

                      Esaret KolyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin