What Happened !(Dream Catcher )

940 225 164
                                    

Chapter 07

Anaya's pov 

අපි එක දිගට දවස් ගනනාවක් practice  කරා...එහෙම කරන අතරේ ජිමින් ...
අපේ මේ tour  එකේ theme එක මොකක්ද....

ආ...තව ටිකෙන් කියන්න අමතක වෙනවා...PD අපට කිව්වා කතා කරලා හොඳ නමක් දාගන්න කියලා....
නම්ජුන් කියවගෙන ගියා....

ඔයාට ඉතින් ඕක මතක් උනා නම් තමයි පුදුමේ.....මේ මොකෝ ඔය සපත්තුවේ අඩිය බාගෙට ගලවගෙන....ජින් හ්‍යුන්ග් වචන වලින් දමලා ගැහුවා...

නැත්තම් එයා rm කියලා පේන්නේ නෑනේ...ඒකයි ඔය ...

මෙච්චර වෙලා පැත්තකට වෙලා ඇස් දෙක පියාගෙන හිටපු yoongi හැමෝමව හිනස්සවලා gummy smile එකෙන් කිව්වා...
පැත්තක තිබ්බ camera එකකින් මේවා record උනා....army ලට කවදා හරි bts practicing funny moments කියලා ඕවා බලන්න පුලුවන් වෙයි...මටත් කවදා හරි ආයේ පරණ අනායා වෙන්න පුලුවන් උනොත් බලන්න පුලුවන් වේවි...

අපි දෙන්නම එකම දුක විඳින්නේ...ඒත් අපට එකතු වෙලා දුක බෙදා ගන්න බෑනේ....
අනිත් අයට තමන්ව ඇහෙන්නේ නෑ කියලා දන්නවා උනත් එතනම ඉඳපු ජොන්කුක් කිව්වා.........

ආඅ.....ඇති ඇති...දැන් නමක් කියන්න tour  එකට...නම්ජුන් කට්ටියගේ විකාර කියවිල්ලට නැවතීමේ තිත තිබ්බා..

Dream Catcher එක පාරටම මගේ කටින් පැන්නා...
Ohooo..ඒක හොඳයි ..නේ...ලස්සනයි....ඒනම් අපි ඒක දාමු නේද..ඔක්කොම අය කැමතියි නේ...
ඔව්..ඔව්..yeah .....

ඔන්න ඉතින් මට මම ගැනම පොඩි ආඩ්ම්බරයක්  දැනුනා කියන්නකෝ...පස්සේ කාලෙක මතක් කරලා හිනා වෙන්න පුලුවන් මට....

----------------------------------------------------------------

After 1 week...

@air port .........

අපි යනවා japan....ජේ හෝප් බෙරිහන් දෙන්න ගත්තා...
අනායගේ ඔලුව සීතල වෙලා ගිනි ගන්නවා වගේ වෙන situation එකකට ආවා....

අනායා 1st time plane ✈  එකක යන...ඒ නිසා කෙල්ලට සුට්ටක් විතර බයයි...

කට්ටිය Japan airport එකෙන් එලියට ගියේ masks ,sunglasses  දාගෙන...අනායට මේක අලුත්ම experience  එකක්...airport  එකේ army ලා අර්ක්ගෙන......

ජොන්කුක් ඔප්පා....ටේ ඔප්පා...මෝචී...නම්ජුනා.....හොබී i'm your hope සුගා...world wide handsome .....

What Happened !  ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz