Fly Over

1.1K 246 79
                                    

Chapter 2

Seoul South Korea...

Jungkook pov

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Jungkook pov

ජොන්කුකා........හ්‍යුන්ග්ලගෙ කෑගැහිල්ලත් එක්ක මම පුදුම සැහැල්ලුවකට ආවා... අම්මා......දැනෙන සනීපෙ take me to the sky high yayaaa............

------------------------------------------------------------

Sri lanka

අනායා...අනේ දුවෙ අනායා....කතා කරන්න දුවේ........
අනේ ඉක්මනට කතා කරන්න 1990 call කරන්න අනේ මගේ දූ..........

------------------------------------------------------------------
Seoul South Korea
Hospital site

කුකී......
v ගෙයි ජිමින් ගෙයි ඇස් වලින් එක දිගට කදුලු ගලනවා...
ජින් දරා ගන්න බරුව බිම් වාඩි වෙලා.ජේ හෝප් ජින් ගෙ උරහිසට අත තියාගෙන ජොන්කුක් ගෙන් ඇස් දෙක ගන්නෙ නැතුව හිටියා....
Rm doctor කෙනෙක් එක්ක කතා කරනවා...මෙච්චර වෙලා හිර කරගෙන ඉදපු yoongiගෙ කදුලු එයාටත් නවත්තගන්න බරුව කම්මුල දිගේ ගලා ගෙන ගියා...
ඒත් ජොන්කුක් තාම ඇස් ඇරියෙ නෑ............

Anaya's pov

අම්මො... දෙකේ දෙකේ පොල්ලකින් ගහුවා වගේ....pond එකට ඇදගෙන වැටිලා...ඒක පොඩි size එකක් නේ..සැක් ..
ආආආආ....ඇස් දෙක අරින්න ඔනේ අම්මා බයවෙලා ඇති.....

හුටා...oh my god ooo oh my god....
මේ මොකද මේ....🤯😵
ඕඕහෝඕඕඕඕ................
ඔම්මා....wait ..ohoooooooooooooooooooooooo

ආආආආ....මම තාම නිදි ඇති අම්මෝ...තව ටික වෙලාවක් මෙහෙම්මම ඉන්නවා....හිනෙන් හරි BTS ලා පේනවනම් මරුනේ....අන්තිමට v ව සෙට් උනොත් වැඩේ හරි....
Kim num joon
Kim seok jin
Min yoongi
Jung hesok
Park jimin
Kim taehyung...
Wait. කෝ කුකියා cheer එක සම්පූර්ණ කරන්න එයා ඉන්න ඕන නේ...කෝ හාවා පැන පැන ගියාද..???

අනේ doctor doctor අපේ කුකී ට සිහිය ආවා ඒත් එයා මොනවද කියවනවා නේ....
Rm ගේ කලබල උන voice එක VIP room එක පුරාම පැතිරුනා...
කලබල වෙන්න එපා Mr.numjoon එයා shock වෙලා ඉන්නේ ටිකකින් ඕක හරි යාවි අපි දැන් treatments පටන් ගමු... doctor ගේ නිවුනු කට හඩ rm ව සන්සුන් කරා.

Anaya's pov ..

ඇයි මට මෙයාලා කියන දේ තේරෙන්නෙ..?? අහා..හීන වල ඉතින් එහෙමයි නේ....ඒත් ඇයි මෙයාලා මට jungkook කියන්නේ හීනේ විදිහට මම ද හාවා...අම්මෝ මේක මරු නේ you are the cause of my euphoria...ආආආආඅ.....

අන්න ඒපාර මෙයා සින්දු කියනවා..මට අහුනෙ මගේ කොටි පැටියගෙ voice එක .අනේ පැට්ටෝ ඉන්නකෝ මම ඔයාගේ එකකුත් කියන්න
She looks like a blue parrot ....
ඇයි දෙයියනේ මගේ හීනේ මේ හැමෝම බය වෙලා ඉන්නේ සැක්...බීත වෙලා

පොඩ්ඩක් කලබල වෙන්නේ නැතුව ඉන්න මම දැන් මෙයාට ingestion cause එකක් දෙනවා...

ඒ කව්ද ඒ...PD uncle ද ..? ආආ...නෑනෑ doctor ඒ කියන්නේ මට නැගිටින්න time එක හරි සමාන්‍යෙන් ඔය වගේ parts වලදි තමයි ඇදෙනුත් බිම වැටිලා නැගිටින්නේ...ඒ අවස්තාවට මුහුන දෙන්න මට ආසවක් නෑ uncle ගහන්න ඔය injection එක පල්ලී පලි පලී...පොර වගේ දන්න korean කෑලි ටිකකුත් දැම්මා..

Wait...ඇයි මට ඇහැරෙන්නේ නැත්තේ....හරිනම් මට ඇහැරෙන්න ඕන නේ...injection එක ගහපු තැන රිදෙනවා....ඇයි මම ඇහැරෙන්න නැත්තේ...අම්මේ අම්මේ...කෝ අම්මා නැගිටිනවකෝ ..මම මටම බැන ගෙන අතත් කොනිත්ත ගත්තා..කිසි වෙනසක් නෑ.

Jungkook ....!!! අර හය දෙනාගෙ සද්දෙන් මට නිකමට මෙහෙම දෙයක් හිතෙනවා....
වැර්දිලාවත් මම jungkook ට වැහිලා ද..
නෑ ......වෙන්න බෑ...අනේ අම්මේ.......බෑ බෑ බෑ.... දෙයියනේ....උදව් කරන්න සින්හල ,english ,korean සේරම මට පැටලිලා.....

කටට ආපු සේරම වචන ටික කියාගෙන මම මට ගහල තිබ්බ සෙරම බට ටිකත් ඇදලා දාලා දුවන්න ගත්තා
යන්නෙ කොහෙද කියලා දන්නෙ නැතුව මම පිස්සියෙක් වගේ දිව්වා
කොරිඩෝ දිගේ ඔහේ දිව්වා...බයටද දුකටද කියලා දන්නේ නැති කදුලු ඇස් වලින් එක දිගට ගැලුවා.....

දුවගෙන යද්දි Main entrance එක වගේ තැනක ලොකු කන්නාඩියක් තිබ්බා...මම ඒක් ඉස්සරහින් හිට ගත්තා....ඒ දැකපු දෙයින් මගේ කකුල් පන නැතුව එතනම බිමට වැටුනා....

කුකී....ජොන්කුකා........
කුකී කෙච්චානා......කුකී....කුකී....
ඔය වචන අස්සෙ ආයෙමත් මම ඇස් දෙක පියා ගත්තා.........

----------------------------------------------------

Author ' pov
ඔන්න chapter 2 ....අම්මෝ හොද ද දන්නෙ නෑ 🙈
ඔයාලා හිතන්නේ කුකීට මොනවා වෙන්න ඇත්ද...කියන්න බලන්න 👀ඊලග එකත් ඉක්මනට දාන්නම්...ඔයලාගෙ comments දාන්න...මම අසයි ඒවා කියවන්න 😍😍

What Happened !  ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang