What Happened !(In luv❤️)

905 208 110
                                    

Chapter 10

Anaya's pov

V මගේ අතින් phone එක උදුරගෙන ...
මෝඩියේ පිස්සුද කියලා ඇහුවා...

ඇයි ....මම මොකක්ද වැරැද්දක් කරාද...??

වැරැද්ද තමා...තව ටිකක් ගියා නම් ඉවරයි..

ඇයී...

ඇයි අනේ...ඔයා එහේ ජීවිතේ ඉන්නේ කෝමා එකක..එහෙම ඉන්න කෙනෙක්ට msg දාන්න පුලුවන් ද...??!!!

V ගේ උච්චස්වරය මගේ මොලේ පෑදුවා....

ඔව් මයි මට අමතක උනා නේ...හී...

හී ..තමා තව ටිකක් ගියානම්...ඒනම් ජොන්කුක් නුයි ඔයයි දෙන්නම ඉවරයි ...
v තාමත් කෑගහනවා...

ආනේ...මගේ අම්මගෙ account එක ඇති නේද...බලන්න ඕනේ...

මම අම්මගේ account එකට ගියා....අලුතින් update කරපු photo එක දැකලා මම ටිකකට ගොලු උනා...

ඒකෙ තිබ්බේ මම hospital එකක ඇඳක බට ගොඩක් ඇඟට ගහ ගෙන ඉන්න එකක්....

පුතේ...මාව බලන්න ආයේ ඇස් අරින්න

කියලා අම්මා ඒකෙ ලියලා තිබ්බා...

ඒ වචන ටික මට අතීතයේ උන සේරම දේවල් මතක් කරලා දුන්නා....දවස් ගානක් හිර කරන් ඉඳපු දුක ලොකු ඉකියකුත් එක්ක එලියට පැන්නා..

-----------------------------------------------------------------

Taehyung pov

ඇත්තටම ඒ photo එක දැක්කම මගේ හිතත් ටිකක් ගැස්සුනා...මට මෙහෙම නම් එයාට ඒක කොහොම දැනෙනවා ඇත්ද.....

අඬන්න එපා කියන වචන ටික මෙතනට ගැලපෙන්නේ නැහැ කියලා දන්න නිසා මම හෙමිහිට අනායව තුරුල් කරගත්තා...වචන වලට වඩා ඒකෙන් එයාට සැනසීමක් ලැබේවි.....

මගේ පපුවට හේත්තු උන අනායා shirt එක තෙත් වෙනකන්ම අඬන්න ගත්තා ඒ වැටෙන කඳුලක් පාසාම තිබ්බේ කියාගන්න බැරි උන දුකක්..........

මම හෙමිහිට එයාගේ ඔලුව අත ගෑවා....
ඊට පස්සේ කඳුලු දිය පාරවල් හැදුන ඒ මූන මම අත් දෙකෙන් අල්ලගෙන මගේ පැත්තට හරව ගත්තා....

අනායා.. මම ඔයාට කියන්නේ නෑ අඬන්න එපා කියලා.. ඒත් ඔයාව ඔහොම දැක්කොත් අනිත් අය ගොඩක් ප්‍රශ්න අහවි...ඔයා දැන් කාමරේට යන්න...මම මගේ අතින් එයාගෙ කඳුලු පිහදාන ගමන් කිව්වා....

What Happened !  ✔️Where stories live. Discover now