■4■

8.1K 570 1K
                                    

Of bu bölüm çok tatlı♡♡♡

Levi a bakarsın. O sırada hange içeri dalar.

"Levi gelmen gerek" der hange. Sevinirsin çünkü kavga çıkmamıştır. Levi yla birlikte dışarı çıkarsınız. Sen birliğinin başına gidersin.

Bi kaç yakın dövüş tekniği anlattıktan sonra dersi bitirirsin. Acemiler yanına gelirler.

"Şey kaptan sana bişey sorabilir miyiz?" Der jean.

"Tabii ki"

"Tuğgeneral nicola jhonson size meydan okumuş doğru mu?" Der armin.

"Evet de nerden öğrendiniz?"

"Üsteğmen markla konuşurken duyduk" der mikasa.

"Oha yani bu kadar çabuk nasıl yayıldı" dersin.

"Şey bizde bunu sorucaktık, bu her sene olur ama ilk defa tuğgeneral birine meydan okudu." Der heyecanla marco.

"Sadede gelin" dersin etrafını sarmış olan acemilere.

"Biz de izleyebilirmiyiz" der connie.

"Saçmalamayın isterseniz" dersin.

"Nolur kaptan yalvarırız" der sasha ağzına yenek tıkarken.

"Of olmaz dedim ya" dersin.

"Hem yakın dövüşü gözlerimizle görürsek daha iyi anlamış olmaz mıyız?" Der mikasa.

"Mikasa haklı kaptan" der armin.

"Lütfen lütfen lütfeen" der historia.

"İyı çok istiyorsanız öyle olsun" dersin tüm acemiler çok sevinir.

"Hemen sevinmeyin. 2 kat daha fazla çalışıcaksınız" diyince hepsinin yüzü düşer.

"Tamam bu kadar sohbet yeter herkes yatakhanelerine dönsün" dersin. Ve yukarı kata ilerlersin. Eren seni bekliyodur. Odana geçersiniz.

"Eren seni çağırdım çünkü sana sormam gereken bişey var."

"Sizi yani seni dinliyorum"

"Ben seni kendi birliğime almak istiyorum" dersin erenin gözleri büyür.

"Cidden mi?"

"Evet ama tabii sende kabul ediyosan"

"Tabi ki" der eren gülümseyerek.

"Kesin bi söz veremem ama erwinle boş olduğum bi zaman konuşucam. Seni o bücürün eline bırakamam"

"Çok teşekkürler"

"Önemli değil eren. Ama baya geç oldu sende yatakhaneye in. Arkadaşların merak eder" dersin.

"Emredersiniz" diyip kapıdan çıkar eren.

Kendini yatağına atıp uykuya dalarsın.

Çok geçmeden o kapı sesi duyulur.

"Ne var sabah sabah?" Dersin. Kapı açılır.

"Uykunuzu böldüğüm için özür dilerim kaptan. Ama saat 5 oldu ve biz aşağıda sizi bekliyoruz" der mikasa. O kadar uyudum mu diye düşünürsün.

"Tamam, sen in geliyorum" dersin. Mikasa çıkınca üstünü değiştirip, aşşağıya inersin.

"Beklettiğim için üzgünüm çocuklar" dersin. "Direk konuya geçicem zaten yeterince vakit kaybettik. Bugün bıçaklı saldırıdan ve elleriniz bağlıyken nasıl kurtulabiliceğinizi göstericem." Diye eklersin. "Ve 2-3 gün sonra size manevra tehçizatını kullanmayı öğreticem"

Rekabet (levi x Okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin