Çok şirin bir bölüm dahaaa geldiii♡
Utançtan kendini geri atarsın ve sırtını yere çarparsın. Levi ayağa kalkıp yanına gelir.
"Iyi misin?"
"E-evet" dersin ve elini ağrıyan dikişlerine götürürsün. Elini kaldırdığında elinin ve gömleğinin kan olduğunu görürsün." İyi değilmişim" dersin.
"Revire gitmemiz gerek" der levi ve seni kucağına alır. Utanırsın az önce ne olmuştur öyle? Levi seni öpmüştür! Ve şimdi hiçbişey yokmuş gibi davranıyordur.
Binanın içine girer girmez herkes başınıza toplanır.
"Kaptan iyi misiniz!"
"Kan içindesiniz!"
"Ne oldu size?!"
Vb. Şeyler söylerler. Levi hiçbirini takmadan seni revire taşır. O sırada acemiler sizin hakkınızda konuşmaya başlamışlardır bile.
"Binbaşı yn miydi o?"
"Evet, sanırım yaraları açılmış"
"Onu kaptan levi mı taşıyordu? Yoksa ben hayal mi gördüm?"
"Cidden o taşıyordu! Ve kanayan beline eliyle bastırıyordu"
"Nasıl ya? Bahsettiğimiz kişinin astsubay levi olduğuna emin miyiz?"
"Kesinlikle oydu! Bu adam temizlik hastası değil miydi?"
"Evet! En ufak bi temastan bile tiksinirdi"
Acemiler böyle konuşurlarken. Siz revire varırsınız. Levi seni yataklardan birine yatırır. Çok geçmeden doktor gelir. Gömleğinin alt düğmesini acar ve beline bakar.
"Dikişleriniz patlamış" der kadın. "Ama önemli değil, henüz ip görünür durumda. Onu alıp yeniden dikebilirim"
"Dikmek derken? Uyanıkken mi!" Dersin kadına bakıp.
"Evet ufak bi iğne sadece" der kadın.
"Ben iğnelerden pek hoşlanmam da" dersin.
"Yani korkuyosun velet" der levi.
"Sen karışma bücür!" Dersin.
"Sizi duydum, korkmadan defalarca kez titanların önüne atlamışsınız. Bu iğneden mi korkuyosunuz gerçekten?"
"Ee- biraz" dersin.
"Gerçekten çok kısa sürücek, korkmanıza gerek yok" der doktor.
"Gerçekten çocuksun" der levi.
"Kusura bakma da ben senin gibi ruhsuz değilim! Canım yanıyor" dersin.
"O zaman canının yanmasına sebep olucak şeyler yapma,yapıyosan sonuçlarına katlanmak zorundasın" der levi. Haklıdır. Vericek bir cevap bulamazsın. Susup önüne dönersin.
"Şimdi başlıyorum" der kadın. Kafa sallarsın. İğne karnına değdiği anda bağırmamak için kendini zor tutarsın. Dişlerini ve elini sıkarsın. Eğer ses çıkarırsan levi'ın dalga geçeceğini biliyorsundur. İğne battıkça yatağın yanında duran elini yumruk şeklinde sıkarsın. Ama sonra birşey olur. Yumruk yaptığın elinin üstüne bi el gelir. Bu levi'dır. Bi anda kasılan bedenin gevşer ve sıktığın elin açılır. Ve levi açılan parmaklarının arasından kendi parmaklarını geçirir. Şuan gerçekten elini tutuyodur. Elleriniz kenetlenmiştir. Gözünle ona bakarsın ama sana bakmıyordur sadece önüne bakıyordur.
"Bitti" der kadın. Ama sen hala levi'ın tuttuğu eline bakıyorsundur.
"Bitti diktim yaranızı"
"Ha?" Dersin. Kadın güler.