■3■

9.1K 515 1.7K
                                    


Eren güler.

"Yn-san bence kaptan levi size gerçekten değer veriyo"

"O nerden çıktı?"

"Kimse ona bunları diyemezdi. Demekki onun için değerlisiniz"

"Eren o beni fırsat bulsa boğup öldürür eminim. Hem sizli bizli olmuyo. Yn de bana"

"Şey olmaz yn-san saygısızlık olur"

"Ne saygısızlığı artık arkadaşız değil mi?"

"Öyle miyiz?"

"Tabii ki öyleyiz eren" dersin eren gülümser.

"Eren sana sorucaklarım var ondan çağırdım. Ve eğitmlerden sonra odama gel bi planım var"

"Ne planı?"

"Sorgulama eren anlarsın gelince"

"Peki yn-san yani yn" gülüp konuşmaya dönersin. Titan olmasıyla alakalı sorular sorarsın.

"Bu kadar mı sorularınız? Yani soruların"

"Evet eren senin de vaktini aldım kusura bakma. Emin olmam gereken şeyler vardı"

"Hiç önemli değil"

"Zaten dersim başlar yakın dövüş öğreticektim seni de birliğine bırakıyım olur mu?"

"Emredersiniz! Yani o-olur" aşşağıya inersiniz. Erenin birliğinin yanına gidersiniz.

"Görüşürüz eren" dersin gülerek.

"Görüşürüz yn" herkes şok bi şekilde erene bakar.

"Eren napıyosun o binbaşı asker selamı vermedin ve ismiyle seslendin!" Der içlerinden biri.

"Heey aramızı bozma arkadaşız biz" diyip erenin koluna vurursun. Acemiler şaşkınca erene bakarlar.

"Evet arkadaşız"

"Eren akşam uğruyosun ha unutma"

"Unutmam yn merak etme" der eren.
kafanı sallayıp arkanı dönersin. O anda karşına bi kız çıkar.

"B-binbaşım"

"Evet?"

"Albay erwin sizi çağrıyo toplanma odasında"

"Neden?"

"B-bilmiyorum binbaşım"

"Peki tamam sen benim bölüğün başına birini tut. Onlarla ilgilensin"

"Emredersiniz!"

Yukarı çıkarsın kapıyı açarsın. Masada bir sürü kişi oturuyordur.

"Sonunda teşrif etme zahmetinde bulundunuz" diyen kişi tabiki de levi dı.

"Neden toplandınız?" Diyerek erwine bakarsın.

"Seni diğer birlik komutanlarımızla tanıştırmak istiyorum yn" der. Sende sana bakan yabancı yüzleri görürsün.

"Evet erwin bu velet tanışıcak anladık ben neden burdayım?"

"Levi sizinlede konuşucakların var" der erwin.

"Duydun mu bücür" diyerek levi a gülersin. Levi göz devirir. Sandalyelerden birine oturursun.

"İlk olarak seni üsteğmenimiz ile tanıştırmak istitorum yn" diyerek oturan adamı gösterir.

"Ben mark jhonson." Diyerek sana elini uzatır adam. Elini tutar sende kendini tanıtırsın.

"Bu da nicola jhonson. Kendisi tuğgeneralimiz " der erwin. adam sana elini uzatır karşılık verirsin ve kendini tanıtırsın.

Rekabet (levi x Okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin