■7■

7.5K 520 1.1K
                                    

"Ne saçmalıyosun hange? Arkadaşım korkması normal"

"Anlamıyosun ben daha hiç gözlerindeki o korkuyu görmedim. O onlarca yoldaşını kaybetti ama böyle bişey olmadı"

"Arkamızda titan vardı ondandır hange. Herşeye anlam bulmaya çalışma"

"Ben sadece gördüğümü söyledim" der hange. İkinizde susup oturursunuz. Sadece planın işlemesini umarsın. Çünkü daha fazla yoldaşınızın ölmesine göz yummak istemiyosundur.

"Kırmızı fişek!" Der hange.

"Plan da bi engel çıkmış olmalı!" Dersin ve yerinden doğrulursun.

"Yn dur nereye?!"

"Gitmek zorundayım. Onları yalnız bırakamam daha içeri girememiş siviller var!"

"Bizimkiler orda zaten. Onlar halleder."

"Göz göre göre onları bırakalım yani" dersin.

"Sen yaralısın yn!"

"Umrumda değil!"

"Olması gerek ama"

"Üzgünüm hange" diyip revirden çıkarsın ve kapıyı hangenin üstüne kitlersin.

"YN AÇ ŞU KAPIYI"

"Üzgünüm" dersin sadece. Aşşağıya koşup yeni bi manevra tehcizatı takarsın ve sura doğru ilerlersin. Surun üstüne çıktığında donakalırsın. Binlerce. Binlerce ceset. Çoğusunun kalıntıları var sadece. Levi ve martin de erene yetişmeye çalışan titanları kesiyolardır. Diğer birliklerde savaşmaya çalışıyorlardır. Arkada bulunan onbaşi ashley'e ait olan acemi birliğini görürsün. Manevra tehçizatını o yöne çevirirsin.

"Siz geri çekilin! Ben hallederim" dersin. Ashley sana bakar.

"Sana güveniyorum yn" der sadece.

Acemiler Korkarak saklanırlar. Sana doğru gelen titanın boynuna tırmanırsın. Ensesine bi çizik atarsın.

"Kahretsin! Yeterince derin olmadı" dersin. titan arkanda olduğunu anlayıp seni iter, sert bi şekilde sura çarparsın. Yaraların kanamaya başlar. Sargıların kıpkırmızı olmuştur. Ayağa kalkarsın. Titan ashley'in birliğine gidiyodur. Ashley sana yalvararak bakıyodur nerdeyse. Karnının ağrısına aldırmadan kalkarsın ama haraket etmekte çok zorlanıyosundur. Manevra tehcizatını çalıştırırsın. Onlara doğru giderken biri seni belinden yakalar ve çeker.

"Oraya gidemezsin yn! Onların kurtulmasına imkan yok" der seni tutan levi. Etraflarını titan sarmıştır

"Onları bırakamam!" Dersin.

"Kan içindesin" der levi seni surun üstüne taşırken. Titan ashleyi yakalar.

"ASHLEY"

"YN" diye bağırır sadece ve sana elini uzatır. Ama titan ağzını kapattığında ashley'den geriye sadece yere düşen kolu kalır..

Sonra titan korkudan titreyen acemilere yönelir.

"HAYIR! HAYIR! BIRAK BENİ LÜTFEN BIRAK" dersin levi'a.

"Yn durumun ağır kendine gel!."

Acı içinde çığlık atan acemilere bakarsın. Gözlerin dolar.

"Benim yüzümden."

"Yn kendine gel! Kan kaybediyosun"

"Ben yaptım"

"Senin bi suçun yok!"

"Kurtaramadım"

"Yn kendine gel" diye bağırır levi. seni sıkıca tutar ve revire taşımaya başlar.

Rekabet (levi x Okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin