Zaczął się ten dzień jak wszystkie inne dni a jednak Stefan miał przeżyć przygodę swojego życia .
Leżąc w ciepłym łóżku Stefan Garmatka rozmyślając o życiu wstał z łóżka i poszedł się umyć. Był najstarszym z rodzeństwa bogatego lekarza oraz przystojnym chłopakiem, miał wszystko co chciał . Mieszkał w pięknym domu , na uboczu Torunia , z siostrą Laurą , młodsza od niego o 1 rok i bliźniakami , Feliksem i Felkiem ,młodszymi od niego o 3 lata.
Cała rodzina była szczęśliwa . A jednak chłopak czuł się samotnie , jako najstarszy z rodzeństwa był niedoceniany przez ojca , miał niby dużo kolegów , ale czuł się że czasami go nie rozumieją , a jego dziewczyna nie kochała go tak bardzo jak on ją , dawał jej całe swoje serce , a ona nie.
Z tymi myślami poszedł do pokoju, wziął telefon, włączył go i zobaczył mnóstwo wiadomości od swoich wielbicielek , Stefan się uśmiechnął do ekranu i pomyślał " Jak można się ciągle we mnie zakochiwać ?".
Zszedł na dół do kuchni , gdzie jego siostra Laura krzątała się i nuciła sobie melodię . Była piękna i mądra choć , konkretna i uparta , zawsze stawiała na swoim. Już od małego ją szanował i kochał tak samo, jak ona jego. Zawsze na sobie polegali , zwierzali się sobie i rozumieli się. Byli jak bliźniacy . Podszedł do stołu i usiadł , patrząc, jak Laura pełna radości przygotowanie śniadanie. Stefan uśmiechnął się do siebie. "Zawsze była taka pełna nadziei i szczęścia" pomyślał.
Wreszcie przygotowała śniadanie .
- Zgadnij, co powiedział mi Tomek .
Tomek to najlepszy przyjaciel Laury. Bardzo się lubią , są jak bratnie dusze. Przyjaźnili się od przedszkola. Stefan lubi Tomka , dobrze się dogadują , ale czasami on mu zazdrości , że jest tak doceniany przez ojca.
- Powiedział Ci , że zabiera Cię w góry na wycieczkę ? - zapytał Stefan
- Tak , znowu zgadłeś . Wspomniał, że to jest forma przeprosin za to , iż zapomniał o moich imieninach. - powiedziała Laura .
- Pewnie jesteś bardzo szczęśliwa , że jedziecie w góry.
- Tak. Bardzo. Och, już nie mogę się doczekać... Aha, zapomniałam, tam na stołku jest dla Ciebie list .
- Aha , zaraz sprawdzę, kto napisał - powiedział znudzony Stefan . Chłopak wziął list , usiadł i otworzył .30.09.2018r
Kochanie ❤️
Jak się masz ?
Ja nie najlepiej . Mój tata zachorował i to poważnie , jest teraz w szpitalu , moja mama będzie dłużej pracować , dlatego ja będę się musiała zająć domem i babcią. Więc przez dłuższy czas nie będziemy się mogli spotkać . Jednak w poniedziałek po lekcjach , możemy się umówić.
Proszę przyjdź , chcę Ci coś ważnego powiedzieć . Pozdrów całą Twoją rodzinę ode mnie .
AgusiaO mój Boże, jego dziewczyna napisała mu list , rzadko je mu wysyłała. Pisała je tylko wtedy , kiedy miała mu coś ważnego do powiedzenia. Mieszkała 50 kilometrów od Torunia , dlatego rzadko się spotykali.
Oszołomiony Stefan podał list Laurze , która też chciała to sobie przeczytać. Zabiło mu znowu mocno serce , jego dziewczyna prosi go żeby się z nią spotkał . To było coś c u d o w n e g o . Nigdy go nie prosiła, żeby się spotkali , zawsze robił to Stefan. Ach, jutro się z nią spotka, co za wspaniały dzień!
- Ciekawe, co Ci chce powiedzieć - przerwała mu rozmyślania Laura.
- To nieważne . Och, jak cudownie się czuję , ona mnie prosi żebym spotkał się z nią . Ty tego rozumiesz ? Och, pozbieram jej kwiaty polne.
- Ale jest wrzesień - przerwała mu Laura .
- To kupię jej bombonierkę.
Jest już wieczór. Stefan nie może się doczekać tego spotkania z Agnieszką , tak bardzo ją szanuje , jest taka pracowita i kochana. Z tymi mi myślami Stefan poszedł spać .Witajcie mole książkowe ( ꈍᴗꈍ)
To jest dopiero 1 rozdział z mojej opowieści . Muszę was też ostrzec że będę wstawiała kolejne rozdziały , kiedy będę miała czas , czyli rzadko . Nie umiem powiedzieć jak bardzo rzadko czy to będzie raz w tygodniu, czy dwa razy tygodniowo . Nie wiem .
Chciałabym również jeszcze raz poprosić o wyrozumiałość ponieważ jestem dopiero początkującą , więc mam też dużo błędów . Chcę, żebyście pisali mi gdzie mam błędy i co mam poprawić . Dziękuję za uwagę .
Niech moc będzie z wami (◍•ᴗ•◍)
CZYTASZ
Powrót do życia
AdventureStefan Garmatka pochodzi z bogatej rodziny , a jednak nie jest szczęśliwy. Pewnego dnia Stefan ma wypadek motocyklowy , zapada w śpiączce . Budząc się w postaci swojej duszy , poznaje duchy i ich historie . Przed Stefanem krążą różne pytania naj...