Otworzył oczy. Pomyślał, że to był tylko sen, ale zamiast zobaczyć sufit swojego pokoju, zobaczył czyjeś głowy i lampę. Wstał, położył stopy na podłodze i obrócił głowę, lecz nikt nie zauważył że stoi.
Stefan przyglądał się osobom i rozpoznał, że to są chirurdzy, którzy operują jakąś osobę. Podszedł do nich, ale od razu, jak zobaczył kogo operują, poszedł do tyłu szybkim krokiem. Na stole operacyjnym leżało jego ciało ! Chłopakowi zabiło szybko serce pełne paniki i szoku. Jak to możliwe że jego ciało leżało na stole ? Nie mógł na to patrzeć. Obrócił głowę do tyłu, zobaczył, że zachwilę dotknie ściany. Znowu obrucił głowę w stronę nieprzytomnego ciała. Szedł ciągle do tyłu, ale nie dotykał ściany, za to znalazł się w innym pomieszczeniu. Przed sobą miał ścianie, którą przeszedł !
Nie, to napewno mi się śni pomyślał coraz bardziej pełny paniki Stefan. Obejrzał się dookoła, zobaczył że znajduje się w poczekalni. Na jednych z krzeseł, siedziała jego mama i Laura.
"Och Lauro, Ty jedyna zrozumiesz" pomyślał. Biegł do swojej siostry pełny nadziei. Kucnął przy niej i powiedział:
- Laura, ja tu jestem, tu jestem.
Lecz Laura patrzyła ciągle w podłogę, a jej oczy były pełne łez. Stefan chciał dotknąć ręki Laury, jednak w ostatnim momencie cofnął się. Po namyśle usiadł obok nich.
Zaczekał z dziewczynami do momentu, aż przyszedł lekarz. On natomiast poprosił je, żeby poszły za nim. Weszli do gabinetu lekarskiego. Stefan razem z nimi. Lekarz podszedł do biurka, usiadł na fotelu i wskazał ręką krzesła, naprzeciwko niego. Posłusznie usiadły.
- Mam dla pań pewną informacje. Pan Garmatka zapadł w śpiączkę - powiedział prosto z mostu lekarz. -
- Zrobiliśmy co do nas należało. Niestety, kiedy miał wypadek uderzył się w głowę. Co uszkodziło mózg, na razie nie wiem, która część mózgu jest najbardziej uszkodzona. Trzeba też do dać iż pan Garmatka miał wielkie szczęście . Ponieważ była też taka opcja, że na miejscu mógłby umrzeć. Jest jeszcze jedna sprawa, jeśli się obudzi, trzeba wziąć pod uwagę, że prawdopodobnie nie będzie pamiętać ostatnich trzech lat. Może nawet dłuższego okresu nie będzie pamiętać...
Dalej Stefan nie słuchał lekarza. jeszcze raz spojrzał na Laurę, która prawie się rozpłakała. Posłał do dziewczyn przepraszający i pełen żalu wyraz twarzy. Chciał je przeprość, był tak nie ostrożny na ty zakręcie i że poniósł się wtedy myślami. Przeszedł przez drzwi, udał się do swojej sali. Podszedł do łóżka, gdzie leżało jego nieprzytomne ciało, usiadł na krześle, które stało obok. Spojrzał na siebie, spusicił wzrok i zaczął płakać. Pierwszy raz w życiu jest w takiej sytuacji, w której nie potrafił sobie poradzić. Wypłakał wszystko to co dusił w sobie, przez te ostatnie lata. Przez jego głowę przelatywały różne myśli. Dlaczego to się stało ? Co ma zrobić żeby wrócić do prawdziwego świata ?
Witajcie mole książkowe (◍•ᴗ•◍)
Mam nadzieję że się nie nudzićie . Chciałabym jeszcze podziękować @Dzikiemu Skrzatu za wielką pomoc (♡‿♡。).
Niech moc będzie z wami .
CZYTASZ
Powrót do życia
PertualanganStefan Garmatka pochodzi z bogatej rodziny , a jednak nie jest szczęśliwy. Pewnego dnia Stefan ma wypadek motocyklowy , zapada w śpiączce . Budząc się w postaci swojej duszy , poznaje duchy i ich historie . Przed Stefanem krążą różne pytania naj...