Aşk, onu görünce sebepsiz yere mutlu olmak heyecanlanmak demekti
İnsanlar ne için mahvediyorlardı hayatlarını. Ne için vazgeçiyorlardı hayallerinden. Oysa hayal olmadan yaşam olmaz insanlar bir hiçlik uğruna vazgeçiyorlardı hayallerinden. Katillerdi onlar, öldürüyorlardı hayatın bir parçası olan hayali. Savunmaları ise "Zaten gerçekleşemeyecek bir hayaldi" oysa gerçekten isteseler başaramayacakları hiç bir şey yoktu.
Masya'nın "Yine başladı okullar ve üstelik liseye geçtik.....Bir de sabahın köründe kalktık tam bir işkence " diye söylenip mızmızlanırken okulumuza doğru gidiyorduk.
Masya ile ben yan yana, Alp ve Mert önden gidiyorlardı okulun bahçesinden içeri girdiğimiz de Mert arkasını dönüp neşeyle;
"Yeni okulumuza hoş bulduk içimden bir ses eğlenceli geçeceğini söylüyor " dedi
Masya "Tamda sana göre ben hiç hevesli değilim şimdiden derslerden başım ağrıdı bile ve yatağımı özledim "
Alp "Abartma istersen Masya daha derse girmedik bile "diyerek hoşnutsuzluğunu belli etti. Masya da ona göz devirerek karşılık verdi.
"Hangi sınıflardasınız " diye soru attım ortaya.
Mert "9/H" deyince, Masya neşe ile bağırarak;
"Bendeee" dedi yüzümü Alpe çevirdim ve cevabını bekledim elindeki kağıda bakıp;
"9/H" dedi, kafamı sallayıp
"Aynı sınıftayız" dedim
Masya "Çok güzel o zaman bir dahaki teneffüs kafeterya da buluşalım biz gittik bye bye" dedi ve Mert'i kolundan tutup çekiştirdi.
Alp "Ben sınıfa çıkıyorum geliyor musun? " dedi
"Evet" diyerek karşılık verdim.
Birlikte sınıfa gitmeye başladık okul tam da bu pahalı siteye yakışacak derecede havalı ve güzeldi. Amerikan dizilerindeki gibi dolaplar vardı koridorlarda. Ayrıca çok temiz ve güzel kokuyordu. Öğrencilerin kahkahaları ve konuşmaları her yere yayılmıştı. Sıcak bir aile ortamı vardı. Ve ben böyle okullara bayılırdım.
"Burası gerçekten çok büyük ve güzel " dedim
"Sen birde en üst katı gör " dediğinde sınıf kapısından içeri girmiştik, sadece bir kaç kişi gelmişti. Alp cam kenarına 4. Sıraya oturunca bende yanına geçtim.
"En üst katta ne var ki "
"Her etkinliğe ait bir oda "dedi
Soru sorarcasına "Etkinlik?" dedim
"Okulda herkes zorunlu olarak etkinlik seçip o derse girmesi gerekir dans, müzik, tiyatro v.b. şeyler "deyince gözüm birden ışıldadı.
"Müzik ve dans mı" dedim heyecanla. Alp yan bir gülücük atıp;
"Seviyor musun" dedi
"Sevmek ne kelime bayılıyorum müzik ve dans hayatımın vazgeçilmezlerinden " dedim
"O zaman şimdiden hangi kısmı seçeceğin belli "
"Kesinlikle" dedim
Başımı sınıfına çevirdiğimde artık 13 kişi olduğumuzu fark ettim. Bazıları sohbet ediyor bazıları ise telefon veya kitaplarla oynuyordu birde uyuyanlar ve sessizce oturanlarda vardı. Hoca sınıfa girdiğinde tanışma faslını geçip derse başlamayı tercih etti. Böyle hocaları kafaya takmam çünkü özünde çalışkan bir kızımdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Deniz
ChickLit🍀 Bu dört yapraklı yoncaların hikayesi Ben sadece tatlı bir kızdım Pembiş hayaller dünyasında gerçeklerden uzaktım Ama kim bilebilirdi ki pembe dünyamın siyah bir acıya bulunacağını ve benim bunun altında yavaşça can çekişeceğimi Hayat dardır,ama...