Jess nálam aludt pont úgy, ahogy ígérte és reggel jött egy üzenetem Jacobtól.
"Este 6-ra ott vagyok érted. Csinos legyél.😉"
-Na nézzük mi van itt.-nézet bele a szekrényembe Jessica.
-Nyugodtan, de úgy se fogsz semmi normálisat találni.-rántottam meg a vállam.
-Mit szólsz ehhez a rózsaszínhoz?
-Egy nyári eseményre jó, de másra nem igazán.
-És ehhez a feketéhez?
-Jessica nem temetésre megyek.
-Jó igazad van.-sóhajtott egyet.-Ez túl puccos egy sima céges vacsorához.-dobta félre a következő ruhát.
-Szerintem próbálkoz a szekrény mélyében.-adtam neki egy tippet.
-Hogy én erre eddig miért nem gondoltam.-csapott a homlokára.-Köszi.-mondta és elkezdett ott keresgélni.
-Na találtál valamit vagy igazam lett?
-Még nem... Várj. Bingó.-húzott ki egy piros ruhát a szekrényből.-Nem túl puccos, nem túl kivágott és pont tökéletes egy ilyen alkalomhoz.-adta oda a ruhát.
-Na akkor én megyek készülődni.-mondtam.Ahogy kiléptem a fürdőből Jessica egyből leültetett egy székbe és elkezdte csinálni a hajam és a sminkem.
-Kész is vagy.-szólalt meg Jess fél órával 6 előtt.
Én odamentem a tükörhőz és végig néztem magamon, szinte el se hittem, hogy én állok ott. A hajam csak simán be volt göndörítve és a smink is csak valami egyszerű volt, hisz engem ismerve nem vagyok az a nagy sminkelős típus.
-Gyönyörű vagy viszont, ha nincs már rám itt szükség, akkor megyek.
-Köszönöm a segítséget Jess.
-Igazán nincs mit és ügyes legyél. Nyűgözd le Jacobot.-kacsintott rám.-Szia.
-Szia Jess.Miután Jess elment idegesen járkáltam a szobámba és megint csak az járt a fejemben, hogy vajon mi lesz. Ezt viszont az zavarta meg, hogy csöngetek. Gyors leszaladtam kinyitni az ajtót.
-Szia Jacob.
-Wáoo gyönyörű vagy T/N.
-Köszönöm Jacob.-pirultam el.
-Mehetünk hölgyem?-nyújtotta ki a karját.
-Micsoda úriember.-fogadtam el a karját.
- A hintó elő állt.-nyitotta ki a kocsi ajtaját Jacob.Nagyon jól éreztem magamat Jacobbal egész este. Sokat nevetünk és beszélgetünk, egyre jobban kezdtem megismerni Jacob Parkinsont és egyre jobban beleszerettem. Viszont Jacob biztos csak úgy tekint rám, mint a barátjára, de én többet szeretnék. Szeretnék minden nap a karjába felkellni. Szeretnék a barátnője lenni. Random helyekre menni. Vele táncolni. Leélni vele az egész életem.
YOU ARE READING
Mr.Snow
FantasyA legenda szerint Mr.Snow áldozatait téli játékokkal csábította el, viszont egy nap találkozott egy lánnyal, akit ezek nem érdekeltek és mire a lány megbízott benne ő beleszeretett. Sia-Snowman című dala ihlette. 💕 Legjobb helyek: #mr 3 #snow 5 #fa...