Reggel mikor felkeltem jött egy üzenetem. Rá pillantottam a telefonomra, viszont a szám nem volt ismerős. Kis habozás után megnyitottam az üzeneteket.
"Ha felkelsz írj üzenetet. Szeretnék veled beszélni.-Jacob"
Gyors írtam neki egy üzenetet és elkezdtem készülődni.
"Gondolom még nem reggeliztél, szóval beülhetnénk valahova. 8:00-ra ott vagyok érted."
-Szia Jacob.
-Szia T/N. Mehetünk?
-Menjünk.Jacob elvitt az újonnan nyílt étterembe a shine rising-ba. Mindketten kértünk egy-egy cappuccino-t és és egy gofri tornyot.
-Köszönöm. Nem is tudom, mivel háláljam meg ezt és a tegnapi segítséged.-mondtam, mikor már végeztünk a reggelivel.
-Ha ennyire szeretnéd meghálálni, akkor gyere el velem holnap a céges vacsorára, mint a partnerem.
-Ott leszek.-mondtam.-Viszont nekem most mennem kell, hisz Jessica-val fogok találkozni. Szia.
-Akkor üzenetbe küldöm az infókat majd. Szia.Még Jessica-hoz mentem elgondolkodtam pár dolgon. Vajon Jacob honnan tudja a számom? Vajon miért érzem úgy, hogyha a közelemben van, mintha ezer pillangó lenne a gyomromba? Vajon miért ilyen kedves hozzám? Vajon a sors akarja ezt vagy csak szimpla véletlen?
Épp akartam becsöngetni, mikor már nyílt az ajtó és Jessica húzott be rajta.-Muszáj mindent elmesélned.
-Neked is szia Jess.
-Uhh bocsi szia.
-Egyébként miről beszélsz?-néztem rá kérdően.
-Tudom, hogy tegnap Jacob-al voltál. Szóval mi történt.
-Te ezt honnan tudod?
-Megvannak a forrásaim na mesélj.
-Na jó szóval tegnap én vigyáztam Faithra és elkezdtünk fogocskázni, viszont majdnem elestem és Jacob időben megjelent. Faith meg azt akarta, hogy velünk jöjjön Jacob is, így az egész napot velem és az unokatesómmal töltötte.
-És ma reggel?
-Rám írt hogy szeretne velem beszélni elmentünk reggelizni, majd megkért, hogy menjek el vele egy céges vacsorára. Ennyi történt. Viszont mostmár kérem a forrás nevét.
-Na jó Jack és én láttunk titeket tegnap. Noah ma reggel. Tegnapelőtt meg Justin panaszkodott és kérdezgete tőlem, hogy ki Jacob. De nyugi nem mondtam neki semmit.
-Köszi Jess.
-Viszont ma nálad alszok és segítek neked ha nem bánod.-nézet rám mosolyogva.
-Gyere.-sóhajtottam hisz tudtam, hogy bármit mondok Jess akkor is jönne.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mr.Snow
FantasiA legenda szerint Mr.Snow áldozatait téli játékokkal csábította el, viszont egy nap találkozott egy lánnyal, akit ezek nem érdekeltek és mire a lány megbízott benne ő beleszeretett. Sia-Snowman című dala ihlette. 💕 Legjobb helyek: #mr 3 #snow 5 #fa...