A múlt néha fáj

25 2 2
                                    

-Boldog évfordulót kicsim.-adott egy hosszú csókot Justin.
-Boldog évfordulót drágám.-mosolyogtam bele a csókunkba.
-Alig várom már, hogy együtt töltsük az egész napot.-mosolygott rám Justin.
-Akkor még én.-öleltem meg.

Órák után Justin odajött hozzám.

-Elrabolhatom T/N?-kérdezte az arany négyes többi tagját.
-Vidd nyugodtan.-kacsintott rá Jess.
-Szóval mi a terv?-kérdeztem.
-Közbe jött valami, szóval így megváltozott a terv. 5-kor találkozunk a mozi előtt és megnézük, azt a filmet, amit nagyon akartál. Aztán elmegyünk egy étterembe, ha az neked jó.
-Úristen, köszönöm.-öleltem meg.
-Akkor nem is haragszol, mert közbe jött valami?-kérdezte, miközben vissza ölelt.
-Nem igazán, majd találkozunk 5-kor akkor.-mosolyogtam el.

1 órával előbb jöttem és Justin még nem volt sehol, bár ő az a tipikus max. csak fél órával előtte jövök típus. Már 6 óra volt viszont Justin sehol nem volt. Összesen 3 órát vártam rá a mozi előtt. Majd úgy döntöttem, hogy már úgy se jönn el szóval hazaindultam.

-Biztos valami közbe jött.-cikáztak a gondolataim.

-Nee Justin.-hallottam meg egy ismerős boldog nevetést.
-Ugye nem.-gondoltam és el bújtam az ablak alatt.
-Gyere vissza.
-Ne tegyél le.
-Várj mennyi az idő Emily?
-8 óra múlt nem rég.
-Uhh basszus.
-Mi a baj?
-Ma van az évfordulonk T/N-vel/-val és már 5-kor a mozinál kellett volna lennem.
-Szerinted rájönn?-kérdezte aggódva Emily.
-Dehogy, csak kerüljük egymás egy kicsit. Még megnyugszik, Okés?
-Okés, akkor majd valamikor. Szia.
-Szia.-hallottam még Justint, majd gyors befutottam a mellettem lévő utcába.

Lépéseket hallottam ez azt igazolta, hogy Justin elindult óvatosan kipillantottam és szembesültem az igazsággal. Utáltam Justin, amiért megcsalt és nem értettem, hisz minden jó volt. Sose balhéztunk, szinte mindig megtudtuk egyezni és most ez.

Vajon én csináltam valamit rosszul? Vajon sose volt jó ez a kapcsolat? Vajon Justin egyáltalán szeretett?-forogtak a gondolataim egész este.

Másnap reggel szinte semmihez nem volt kedvem, viszont elindultam a suliba.

-Szarul nézel ki csajszi.-mondta Jack.
-Neked is szia és tudom.
-Történt valami?-nézett rám aggódva.
-És milyen valami az a valaki.-kerestem a szememel Justint. Reméltem, hogy nincs itt és szerencsére nem is láttam.
-Justin volt az? Én kiherélem.-kezdett Jack dühös lenni.
-Nyugi Jack, azt akarom, hogy tőlem tudja, hogy tudom.
-Rendben, viszont mesélj el mindent.
-Úgy lesz, csak várjuk meg Noaht és Jessicát.-mondtam.

Time Skip

-Szia picim.-jött oda Justin.
-Nem akarlak látni Justin.-küldtem el.
-Figyelj megmagyarázom.
-Nem akar látni Justin.-feszült be Noah és Jack.
-Hagyjátok hallani akarom.
-A húgom nagyon beteg lett és rá vigyáztam egész nap.-mondta Justin, mire elegem lett és adtam neki egy pofont.-T/N ezt miért kaptam?!
-Van képed a szemembe hazudni?!
-Te miről beszélsz?!
-Arról, hogy még te felültetél engem és én ott vártam 3 órát te Emily-vel voltál egész nap és őt döngeted. 3 kib***ott órán keresztül vártam rád és te nem jelentél meg, majd mikor mentem haza nem voltatok túl halkak. Szóval menj inkább hozzá.
-T/N?
-Hogy teheted ezt?!
-Sajnálom, de úgy érzem, hogy ez köztünk nem fog működni.
-És ezt nem tudtad normálisan elmondani? Így kell megtudnom és miért pont vele?
-Nem tudom ő olyan..
-Olyan mi? Benne vagyok mindenbe, mert senki és semmi nem számít azóta, hogy Jack ezért hagyta őt ott pár éve. Tudod mit Justin ennek köztünk vége. Szia.

Mr.SnowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin