-Hallottátok, hogy..-szólalt meg Noah, viszont belevágtam a szavába.
-El se kezdjétek.
-Mi a baj? Megint morcosnak tűnsz?-szívta a vérem szokásosan Jack.
-Ma se vagy vicces Jack. Tegnap és minden egyes nap a sok hülyeséget bele beszéltétek a fejembe és tegnap majdnem eltörtem miattatok egy fiú orrát, mert azt hittem az a hülye sorozat gyilkos az. Szóval többet a nevét se akarom hallani.
-Úristen. Legalább a fiú helyes volt?
-Láttom megfogtad a lényeget Jess. Amúgy meg tudod, hogy Justin óta annyira se bízok meg a fiúkban, mint eddig.
-Ahjj pici, gyere ide. Tudod, hogy minden fiú hülye.-ölelt meg.
-Hé, mi is itt vagyunk!-kezdett el Jack és Noah duzzogni.
-Kivéve ti, na gyertek.-mondtuk Jessicával egyszerre.
-A arany négyes örökre és tovább is.-tartottam a kezem.
-Az arany négyes örökre és tovább is.-tették rá a többiek is a kezüket.
-Na gyertek menjünk kémiára, mielőtt Mrs.Diwi leszedi a fejünket.Time Skip
-Valaki nagyon jól érzi magát.-szólt hozzám Justin.
-Ne foglalkozz vele.-súgta a fülembe Jack.
-Láttom már kell testőr is. Talán rá váltottál le vagy a másik lúzera. Mi is a neve? Niall?
-Noah, te gyökér és tudtommal nem én csaltalak meg és ültetelek fel, miközben a mozinál vártál. Pont fordítva volt. Ott ültem 3 kibaszott órát Justin és te nem jöttél, mert a suli kurv***** döngeted épp.-kezdetem el sírva üvölteni.
-Gyere T/N.-fogta meg a kezem Jess és ki vezetett.
-Gyökér.-mondta Jack és utánunk szaladt.
-Egy seggfej vagy Justin.-jött utánunk Noah is.
-Hé, jól vagy?-kérdezte Jess.
-Persze, csak egyedül létre van szükségem. Én inkább hazamegyek.-mondtam.-Találkozunk holnap. Sziasztok.Ma úgy éreztem, mintha valaki megint követne. Viszont a tegnapiból kiindulva ma inkább előbb nézzem körbe, minthogy cselekedtem volna.
-Csak te vagy az Mr.Snow.-néztem rá szomorúan.
-Hívj nyugodtan Jacobnak, hisz ez a nevem. Jacob Parkinson.
-Oké, akkor Jacob.
-Miért sír a szépséges támadóm?
-Nem lényeges annyira. Csak egy buta fiú.
-Ha nem lenne lényeges, akkor nem sírnál miatta. Szóval ki vele.
-Bocsi Jacob, de nem bízok benned, hisz csak most ismertük meg egymást, ha lehet ezt egyáltalán annak nevezni.
-Okés. Viszont egyszer muszáj lesz elmesélned.
-Talán elmesélem majd egyszer, viszont nekem mennem kell. Szia.
-Szia.Az este rémálmok kísértetek arról az estéről, mikor Justin megcsalt.
-Ne, ezt nem teheted? ! Hogy teheted ezt?!
-Sajnálom, de úgy érzem, hogy ez köztünk nem fog működni.
-És ezt nem tudtad normálisan elmondani? Így kell megtudnom és miért pont vele?
-Nem tudom ő olyan..Ekkor felkeltem és órákig voltam fent és gondolkodtam azon az egész napon. Justin vajon sose szeretet? Vagy csak hazudott nekem az nap?
YOU ARE READING
Mr.Snow
FantasyA legenda szerint Mr.Snow áldozatait téli játékokkal csábította el, viszont egy nap találkozott egy lánnyal, akit ezek nem érdekeltek és mire a lány megbízott benne ő beleszeretett. Sia-Snowman című dala ihlette. 💕 Legjobb helyek: #mr 3 #snow 5 #fa...