Merhabalar öncelikle ilk kitabım umarım beğenirsiniz
Multimedyadaki başrolümüz erva arslandır,iyi okumalar...Eşyalar teker teker yerleştiriliyordu.bende öylece camdan dışarı bakıp şu son bir haftada yaşadıklarımı düşündüm. Hayatımın alt üst olduğunu, değiştiğini her şeyin bir anda düzeninin bozulduğunu zamanın ne kadar hızlı akıp gittiğini düşünüyordum.
"Erva öylece durcağına gelip yardım etsene" diyen annemin sesiyle dalgınlığımı bozup anneme döndüm.
"yok erva hanım anca işten kaytarsın"
"abiiii" sussana sen dercesine hafif sesimi yükselttim abime
"Ne kızım ne sanki yalanmı"
"ya anne bişy söylesene oğlun olacak kişiye"
"şu işin gücün arasında barii yapmayın, küçük çocuklar gibisiniz" diye susturdu annem bizi
"Acıktım ben aç ayı oynamaz açken hayatta size yardım etmem" diyip kollarımı göğsümde birleştirdim.
"Aman aman allah herkeze hayırlı evlat versin annesi iş yaparken hala midesini düşüncek evlat vermesin rabbim " diye her annenin yaptığı gibi söyleniyordu gene anacım bende umursamazlıktan gelerek dört beş adım ilerleyip koltuğa oturdum aslında annemin abarttığı kadar pek çok işimiz kalmamıştı ıvır zıvırlar, kitaplar, kıyafetler monta edilecekler kalmıştı. Ben bunları düşünürken annem, " Bak ciddi ciddi oturuyo bu kız ya terlik mi istiyorsun sen" diye bağırdı "ya ne terliği be kadın 18 yaşındayım ben 18 el insaf be" evettt 18 yaşındaydım ve haala annemi kızdırdığımda terlik yiyorum
"sus kız 18 miş ben senin yaşındayken babamdan para istemeye korkuyordum be"
"Abii aramızda dört yaş var abartma, hemmm sen niye annemle arama giriyorsun biz öyle anlaşıyoruz her şeye maydanoz olma hödükk" hödük dememe çok kızardı hatta sırf bu yüzden 355 liraya aldığım elbisemi yırtmışlığı var.
Abim tam konuşacağı sırada annem araya girerek "şimdi ikinizede göstericem ben kediyle köpek gibisiniz be" valla kadın haklı sürekli kavga ediyorduk ona da hak vermek gerekiyordu midemin guruldamasıyla
Açlığım tekrar aklıma gelmişti
"Açım açım açım"
"oçum oçum oçum kızım sen ne zmn doydun ki aç geldin aç gideceksin" diyerek taklidimi yapan kişi tabikide benim öküz abimdi
"ne zaman kurtulacağım ben senden ya bıktım bıktımmmm" diyerek sözde odam olan odaya geçtim daha hiç bir şey yerli yerinde değildi, kıyafetlerim nerde diye düşünmeye başladım önümde duran yığın yığın kolilerle iki üç dakika bakıştık
"anne benim kıyafetlerim nerde"
" banyonun yanındaki odada siyah ve pembe bavulda" hemen siyah bavulu açıp içindekileri karıştırmaya başladım kışlık kıyafetler vardı burrda E bu sıcak ilkbahar havasında da bunları giremezdim. Ilkbahar olmasına rağmen hava sanki yazın ortasındaymışız gibi sıcaktı. Bu işin gücün arasında koşuşturmayla terlemiş her yerim yapış yapış olmuştu, Hatta marketten gelir gelmez duş almayı düşünüyordum. Pembe bavulun fermuarını açıp yazlık kıyafetlerim burada olduğunu gördüm. Hemen siyah bir şortla üstüme de bol kırmızı bir tişört geçirdim. Aynaya döndüğümde bir haftada ne kadar kilo verdiğimi cilt bakımım geciktiğini ojelerim in artık beni Yenile diye bağırdığını fark ettim. Gerçekten de ne kadar değişmişti. Neyse şu an bunları düşünemezdim. Daha doğrusu düşünecek halim yoktu aç ve yorgundum. Hemen turuncu saçlarımı üstten hızlıca tarayıp hızlı bir topuz yaptım. En iyisi en kısa sürede saçlarımı kestirmekdi en rahatı, Yüzümdeki turuncu çillerime bakıp sinirlerim bozuldu oldum olası sevmiyordum çilleri mi herkes çillerimin bana yakıştığını söylüyordu ama nedense ben kendime yakıştıramıyordum. Gene kendi kendime sinirlenip aynanın karşısından hızlıca çekilip Cüzdanımı alıp koridorun başındaki salona doğru yürüdüm, Annem ve abim nereye der gibi gözlerimin içine bakıyorlardı.
" Bakmayın Öyle Sizden bana hayır yok o yüzden markete gidiyorum" diye cevapladım.
"Bu haline hiçbir yere gidemezsin"
diyen kişi tabikide herhaltıma karışan ama benim asla umursamadığım abim olacak kişiydi.
" Bal gibi de giderim Hatta Bak gidiyorum" diyerek arkamı dönüp Nispet eder gibi yürüdüm.
"Burada hiçbir yeri bilmiyorsun kaybolursun bu küçücük boyunla"
" Abiciğim sal beni sal, hem Nedemişler Sora sora Bağdat bulunur"
" Kızım başlatma Bağdat'ın dan Söyle ne alınacaksa alayım ben"
" Ya Abi ben hava almak, Çevreyi tanımak istiyorum"
" Tamam lan ben de geliyorum, düş önüme"
" Ya anne bir şey söyle oğluna kendim gitmek istiyorum"
" Emre haklı Erva hem iti var kopuğu var Biri senin arabanın içine atsa götürse ruhumuz duymaz beraber gidip gelin"
" Ya anne zaten Millet beni kaçırmak için nöbette bekliyorlardı"
deyip Oflamıştım kurtuluşum olmayacağını anlayıp abimin düş önüme der gibi bakan gözlerine bakıp kapıya doğru yürüdüm. ayağıma sandaletlerimi geçirip abimi bekledim.
" Hadi abi ağaç oldum" Diye bağırdım ama beyefendi tınlamayıp haala süslenip püsleniyordu.
"abiiiiiiiiğğğ" diye tekrar bağırdığımda sesim merdiven boşluğunda yankılanmıştı.
" Tamam lan tamam cırlama geldim"
Deyip ayakkabılarını giyip asansör kapısında bekledik aslında Çok da yüksekte oturmuyorduk bina 6 katlıydı ama biz 5. kat da oturuyorduk. Bu yorgunlukla hayatta 5 kat inemezdim asansör geldiğinde ağabeyimle bindik ama içinde 15 - 16 yaşlarında kahverengi ile sarının arasında arafta kalmış gibi saç rengi olan hemen hemen ben boylarında gri renginde gözleri olan bir kız vardı. Ben boylarında dediysem çok da uzun sanmayın, Zaten benim boyum 1.62 kız da hemen hemen 1.60 dı.
" Siz şu yeni taşınanlarsınız Değil mi"
Diye soru yöneltti kız bize "evet" Dedim gülümseyerek, "hoşgeldiniz ozmn" Dedi tebessüm ederek Sevecen samimi ve sıcak kanlı birine benziyordu Umarım kavga etmez anlaşırdık asansör durduğunda düşüncelerimden sıyrılıp Asansörden çıktık adını hala bilmediğim kız "görüşürz" Dediğinde ben de aynı şekilde gülümseyerek "görüşürüz" diye cevapladım. Kız yanımızdan ayrılırken bizde abimle markete doğru yürümeye başladık abim, " Eve gittiğimizde o şortlarını Hepsine tek tek keseceğim görürsün Yoksa sen beni Katil edeceksin her yerin meydanda Şuna bak"
" Of yeter ne konuştum be Benimki de Can bezdirdin beni"
Diye sokağın ortasına abime dayanamayıp bağırmaya başladım o sırada sesim biraz fazla çıkmış olacak ki bir kaç teyze dönüp baktı, " Ne bakıyorsunuz Hiç mi kavga eden iki medeni insan görmediniz" Diye onlara da bağırmıştım Kendi kendilerine söylendiler bir şeyler ama takmadım kesinlikle açken ben ben değildim.
" Bana bak abi eğer Bana karışmaya devam edersen geceleri babamdan gizlice arabayı aldığını kızlarla sabaha kadar takıldığını söylerim"
Parmak uçlarımdan yükselip gözlerinin içine ölümcül bakışlarımı attım.
" Ne konuştun be Rezil ettin beni Sus lan sus tamam"
Dediğinde sinirli sinirli yürümeye devam ettik marketti gördüğümde eve biraz uzak olduğunu anladım. Allah'tan bu insan dışı varlık ta benimle gelmişti yoksa vallahi kaybolurdum, Markete girdiğimizde abim 10 dakikan var dedi tınlamayarak alışverişe başladım 2 paket Doritos acılı cips, bir paket patatese cips, 3 noodle, 2 karam, 4 Petito, bir paket badem şekeri ve son olarak kolamı da alıp Abimin yanına ilerledim. Bir kızla konuşuyordu el insaf burada yapma bari Abim diye söylemiyorum çapkınlıkta bir numaradır. Yanına ilerledim ama farketmedi beni, eee tabi 1.82 boyunda biri 1.62 kızı nasıl fark etsin ki Azer Bülbül'ün Duygularım darmadağın anlayamazsın şarkısı geldi aklıma gülmeden edemedim. Biri görse deli zannedecek diye susmayı tercih ettim. Abim dürtüp yalandan Öksürdüm
" Sen kasaya geç Ben geliyorum"
Dedi kasadaki üç dört kişilik sıraya geçtikten sonra yaklaşık 5 dakika sonra abim geldi Tam zamanında
" Aldın deme kızın numarasını"
" Alamadım ya kızın sevgilisi varmış"
Dediğinde daha cümlesini bitirmeden kahkaha mı atmıştım bana ölümcül bakışlarını attığını dudaklarımı birbirine bastırıp gülmemi susturmaya çalıştım. Abim ödemeyi yaptıktan sonra tekrar eve doğru yürümeye başladık.
" Bunların hepsini Nasıl yiyeceksin acaba"
Dediğinde" Ben yerim Sen beni" diyerek bakış attım.
****
Eve geldiğimizde Annem hemen hemen her yeri düzenlemiş bir Benim odam kalmıştı o çok sevdiği oğluşunun odasını bile düzeltmişti.
Neyse sonra Trip atarım Çünkü bugün Yorgunluktan bittim.
Akşam yemeğimiz de yedikten sonra pandalı pijamalarımı giyip saçlarımı yukarıdan salaş bir şekilde topuz yaptıktan sonra aldığım çikolatalardan ve cipslerden kalanlarını yiyim diye mutfağa geçtim. Elime Petito yu alıp paketini açtıktan sonra bir ısırık alıp bu saatte yediklerimin hepsinin bana kilo olarak geri döneceği aklıma geldi. Tam ayağa kalktım ve siyerden telefonumu alacakken Kapı çaldı Bu saatte kim olur ki Sonuçta burada tanıdığımız kimse yoktu Allah Allah diye şaşırdım. " Ben bakarım" Diye seslendim evdekileri kapıyı açtığımda sabah asansörde karşılaştığım Kız annem ve babam yaşlarında bir çift ve önde Duran uzun boylu Ben yaşlarında kahverengi saçlı siyah gözlü bir genç vardı göz göze gelip çocuğa öylece Baka Kaldım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON PAPATYA
Romanceİnsanın hayatı bir şehirle değişebilirmi? Evet, benim hayatım papatya mevsiminde değişti. Hayatım alt üst olur diye düşünüyordum ama bilmiyordumki altının üstünden daha güzel olacağını ...