"Olan onca şeyden sonra işte güzel haber verdiğimi düşünmüştüm.O ise sevinmedi bile.Nasıl olurdu da sevinmezdi aklım almıyordu.Evet farkındaydım son günlerde oldukça soğuktu ama işte..."
________________"Bu kadar mı?" Özkan gözlerini bi kaç kez kırpıştırdı."Sen çok güzel bir anne olucaksın."Konuşuyordu ama gözlerinde o samimiyeti göremedim.O gün öyle geçti.Ertesi gün her şeyin değişeceğine inanarak uyandım.Sabah patronu arayıp izin aldım ve bizim için güzel bir kahvaltı hazırladım.Özkan ben mutfaktayken hazırlanmış.
"Hadi çıkalım."
Hazırladığım kahvaltıya göz ucuyla bile bakmadan kapıya yöneldi.
"Bugün patrondan izin aldım bizim için.Hadi gel kahvaltı edelim.""Sen bana sormadan ne yaptığını sanıyorsun Ece boktan sebeplerden izin almayı kes ."
"Ben sadece..."
"Uzatma tamam ben gidiyorum istiyorsan gel istemiyorsan gelme."
Daha ben bir şey demeden kapıyı sertçe kapatıp çıktı.Olduğum yerde kaldı.Hamileydim ama onun umrunda bile değildi.
___________________
"İnanabiliyor musunuz?Hamilelik haberimi verdiğim günün ertesi günü sırf bizim için aldığım izine ' boktan bir sebep' dedi.""Peki sonra bir daha dönmediniz mi eski güzel günlerinize."
"Eski güzel günler mi (?)Bir daha asla o günler geri gelmedi.Her gün başka bir kavga... Amacının farkındaydım benimle tartışarak birbirimizden bıkmamızı sağlamaya çalışıyordu.Ama ister Özkan'dan nefret ediyim,ister beni dövsün yinede sırf çocuğum için gitmezdim.'
Doktor hanım düşündü,'Böyle düşünen daha kaç tane kadınla tanışıcam.Sırf çocukları için her gün göz göre göre ,yavaş yavaş ölen.Tek yolları bu sanıyorlar.Tıpkı Ece gibi.'
"Günler sonra amacına ulaştı.Kavga ettik ve o da evi terk etti.12 saat geçmeden bir mesaj geldi bilmediğim bir numaradan,
'Ece ben Özkan artık yapamıyorum.Sana mutsuzluktan başka bir şey yaşatmadım.Ne olur beni affet.'
"İlk başlarda inanmadım.Bir kaç kez okudum mesajı kafedeydim o sırada ,bayılmışım.Hem param yoktu hem de karnımda bir çocuk.Düşündüm ne yapabilirim diye.Belki evi satardım .Bi kaç kez Hakkı beye ulaşmaya çalıştım.Ama çabalarımın hepsi sonuçsuz kaldı.Bitmiştim.Bi kaç ay daha kenara attıklarımla yaşadım.Karnımda çok büyüdü.Son üç ay kala çalışmayı bırakmak zorunda kaldım.Evde ,otururken..."______________________
Daha önce sanki bazı şeylerin farkında değildim.Terk edilmiştim.Benim için sözde dünyaları devirecek adam bir mesajla beni bırakıp gitmişti.Hangi ara telefonu elime almıştım bi haberdim.Ellerim istemsizce yıllardır aşina olduğum telefon numarasına gitti.
Çaldı,çaldı,çaldı...
"Alo"
Yıllardır duymadığım ses kulağıma gelince ister istemez göz yaşlarım döküldü.
"İnci, benim Ece ."
Korku ile karışık heyecanla cevabını bekledim.
Olduğu ortamda sesler oldukça yüksekti.Sanırım bardaydı.
"Sen hangi yüzle arıyorsun lan beni."
"Ben...çok özür dilerim İnci sen bunları hiç hak etmedin.Ben sadece aptaldım ve ..."
"Kes sesini sakın sakın bir daha beni aramaya kalkışma yoksa yıllardır yapmadığımı yapar polise giderim.Anladın mı beni gerizekalı?"Bir şey dememe izin vermeden telefonu kapadı.
Ertesi gün kafeden bir arkadaşım benim için kolay bir boncuk işi bulduğunu söyledi evde boş boş oturacağıma yaparım diye düşünerek kabul ettim.Saat 6 gibi işleri almak için dışarı çıktım.
İnsanların bana olan bakışaları tuhaftı.Hatta bir komşum önümden geçerken gözümün içine baka baka 'yollu' dedi.Şaşkınlıktan ağzımı açamadım bile.Hızlı hızlı işi alacağım kadına gittim.İşleri alıp eve gidecektim ki ağırlıktan mı açlıktan mı bilmem başım döndü kontrolümü kaybettim .Gözlerimi açtığımda hastaneydim.
______________
Ece hikayesinin gerisini getiremeden ağlamaya başladı."Siz şimdi merak ediyorsunuzdur.Evet doktor hanım daha benim bile tanışamadığım minik kızım oracıkta ölmüş.O da tıpkı annesi gibi güçsüz çıktı."
Doktor hanım Ece'ye peçete uzattı.Kendisi içinde bir tane aldıktan sonra masaya koydu.Ece gibi genç bir kızın daha o yaşta yaşadığı sıkıntıları düşündü."Ece sen gerçekten de çok güçlüsün senin yaşadıklarını kolay kolay kimse kaldıramaz."
"Benim kaldırabildiğimi kim söyledi ki..."
Zaman dolmuştu.Doktor hanım bir şey demeden kapı çaldı.İçeri Bora girdi.
"Aşağıdan zamanın dolduğunu söyledilerde Ece'yi almak için gelmiştim."
Doktor Hanım ilaçlar hakkında konuştuktan sonra her ikisinide uğurladı.Bir gün için Ece'den öğrenmesi gerekeni öğrenmişti.Onu zorlamak istemiyordu.Oy kullanmayı unutmayalım lütfen💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kırmızı Oda Hikayesi[Tamamlandı]
General FictionTv8 de yayınlanan "Kırmızı Oda" adlı psikoloji dizisinden kendi çerçevemden bir hikayeyi sizlerle paylaşıyorum... _______ "Öldüğümde beni ayakta gömün.Çünkü bütün ömrüm dizlerimin üzerinde geçti."