0.2

9 2 2
                                    

Selammm. Yeni bölümle geldim. Umarım sevdiğiniz bi bölüm olur.
Ayrıca bölümleri bi anda da atabilirim aralıklı zamanlarda da bilemiyorum. Yazma hızıma bağlı.
İyi okumalar bebeklerim<3

Medya~Benan

Ders zili çalmadan ödevleri bitirmiştik. Ezra'yı böyle zamanlarda kullanıyo gibi oluyoruz ama o da bizi başka konularda kullanıyo. Neyse. İlk ders bitmişti. Biz yine kantine indik.

"Ananı sikiyim!"

"Ne oldu?"

"Ebru beni engellemiş."

"Yine mi? Olum sana bu kızdan hayır gelmez. Anlayamadın gitti."

"Ama güzel kız şimdi."

Gözlerimi devirdim. Her erkek aynı. Ayh.

"Kızım ya bizim Ezra'nın bile sevgilisi var bizim yok. Kaldık yine sap gibi."

"Salak mızın Alen? Böyle şeyler pat diye olmaz. Ayrıca daha yeni ilişki bitirdin bu ne hız?"

"Aslında istediğim tek bi kişi var ama.."

Telefonuyla uğraşıp bizi takmayan Ezra'ya baktı. Alen Ezradan uzun bi zamndır hoşlanıyodu. Ama Ezra onu kardeşinden ayırmıyor. O yüzden de açılamıyor. Aslında bazen Ezra da ondan hoşlanıyo mu acaba diye geçiriyorum ama bilmiyorum. Bi şey söylesem yalan olur ve Alenin boşu boşuna heveslenmesini istemem.

Hepimiz telefonlarımıza bakıyoduk. Annemden mesaj gelmişti.

Annem😎: kızım eve gelirken marketten sana sabah söylediklerimi almayı unutmayın tamam mı?

Ben: tamam annem<3

Mesaj kısmından çıktım. Bugün yine sevgili(!) ağabeyim ile bir market macerası yaşıcaz. O kadar şeyi tek taşıyamayacağım için çıkışta birlikte gitmemiz gerekicek. Ah ne güzel!

Zil çalmıştı. Bizde sınıfa çıktık. Ahanda fizikçinin dersi hoşgelmiş cehennem ateşi.

Umarım ödevimizi kabul eder. Bi kaç yerini değiştirmiştik ama çoğunlukla aynı ve büyük ihtimalle çakıcak.

Fizikçi sınıfa girerken yanında 3 öğrenci getirmişti. İki erkek bir kız. Okulun ilk dönemleri olduğu için nakil sayıları fazlaydı ama bizim sınıf zaten kalabalık olduğu için pek alım yapılmazdı.

"Evet çocuklar. Gördüğünüz gibi sınıfımıza yeni arkadaşlar katıldı. Kendinizi tanıtın isterseniz çocuklar."

"Ben İnci Koral. İzmir Fen Lisesinden geliyorum."

Bunu ortada duran güzel sarı saçlı olan tatlı kız söylemişti. İnci. Güzel isim.

"Ben Demir Koral. Bende İzmir Fen Lisesinden geldim."

Oha şimdi fark ettim de Demirle inci kesin ikiz. Net yani.

"Bende Aytekin Yaman. Arkadaşlarım gibi bende İzmir Fen Lisesinden geldim."

Vay anam vay. Aytekincim yavaş gel yavrum. Bu yakışıklılık nedir. Bi dakika ne? Ne diyorum ben. Salak Benan.

"Kızım Aytekine dibin düştü bakıyorum."

"Saçmalama Alen!"

Kolunu cimcirdim. Tamam yakışıklı olabilir ama dibimde düşmedi yani. Yoksa düştü mü?

"Tamam çocuklar siz şimdi boş sıralara geçin. Bende dün verdiğim ödevleri kontrol ediyim."

"Ya hocamm!"

"Ödev mi vardı!"

"Hay ananı si.."

"Küfür yok!"

"Pardon hocam."

Sınıftaki herkes yakarıyordu. Hadi bismillah. İnşallah hoca çakmaz. Çakarsa sıçış modu online.

Hoca ödevleri kontrol ederken sınıfımıza yeni gelenlerde boş sıralara geçiyordu. İnci ve Demir yanımızdaki boş sıraya oturdu. Aytekinde önümdeki sıraya. Önümüzdeki sırada normalde Alp oturur ve kimse onunla oturmaz. Çünkü oturtmaz. Bugün Alp gelmemişti ama yarın yine aynı yere oturursa büyük kavga.

"Benan Tezgün! Sana diyorum duymuyo musun?"

Daldığımdan hocayı duymamıştım. Ne kadar kızmıştır şimdi. Bi sıçış daha.

"Pardon hocam. Buyrun ödevim."

İnşallah çakmaz inşallah çakmaz inşallah çakmaz...

"Aferin."

Oha lan çakmadı. Ezranınkini okumuştu halbuki. Şanlı günümdeyim sanırım.

Hoca bizim sıradan ayrılınca Alenle aynanda oh çektik. Yakalanıcaz diye çok korkmuştuk. Çünkü bizim fizikçinin ne yapacağı belli değil. Bir ödevden disipline bile gideriz yani.

Kapı tıklatıldı. Hocanın gir demesiylede kapı açıldı.

"Buyur çocuğum."

"Hocam müdür Benan Tezgünü'ü çağırıyor."

Benan Tezgün mü? İyi de bu benim!

İkinci bölüm de bittiiiiiii!

Umarım beğenmişsinizdir.

Nakil öğrenciler klasik bir okul serüveninin başındadır. Yeniler. Bütün gözler üstlerinde. Bide yakışıklı ve güzelselerse üff ayrı bi olay.

Bi sonraki bölümü hazırlamaya başladım şimdiden o da yakında gelir.

Vote atmayı unutmayın.

Öpüldünüz bebeklerim<3

BebetolarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin