Yeni attığım için bu hafta ikinci bölümü de atıyorum.
Yine iyisiniz!
Medyadaki şarkıyı dinleyin!
Sizleri sevdiğimi sakın unutmayın!
Beden doğurur, yürek büyütür!
İyi Okumalar!
"Gavur tohumu!" diyerek damadının gömleğinin yakasından yukarı kaldırdı. Gabriel neye uğradığını şaşırmıştı. Yaşlı adam sanki altmışlarında değilmiş gibi dinçti. "Torunuma bir şey olsun! Hele safir gözlüme bir şey olsun!" dedi, o sıra kalbine giren ağrıyla geriye sendelemişti. Yakup hızla babasının kolundan tutu.
"Baba!"
33 Saat sonra
"Endişelenecek bir şey yok, sadece kalp spazmı geçirmiş" Dedi doktor. Yakup derin bir nefes vermişti. Babasına bir şey olacak diye çok korkmuştu. "Bugün müşahede altında tutacağız." Dedi doktor karşısındaki adamın omuzunu sıkarak. "Yeniden geçmiş olsun." Diyerek diğer hastalarının yanına gitmişti. Yakup eliyle yüzünü sıvazlayarak büyük boş koridora baktı. Koridorun başından yoğun bakım odasına kadar sekiz koruma dikilmişti. Kenarda koltuklarda oturan baş komisere döndü.
"Sizde buraya kadar geldiniz." Dedi mahcup bir şekilde.
Baş komiser gülümseyerek. "Ne demek Yakup Bey." Dedi ve ayağa kalktı. "Aslında, buraya kadar sizinle gelmemin sebebi daha farklı." Dedi ciddileşerek.
Yakup adamın ciddileşmesiyle kendisi de ciddileşmişti. "Yeğenimden bir haber mi var?" diye sordu.
Semih bey başını sağlayarak adamı üzgünce onayladı. "Biliyorsunuzdur ki bu tarz kaçırılma durumunda ilk kırk sekiz saat çok önemlidir. Kaçıran kişiler aileyle bağlantı kurarlar." Dedi, ilk önce adama bu tarz bir durumu açıklamak ister gibi. "Ama, Josef'in yani Erdem'in durumunda kırk sekiz saati aşalı epey oldu." Dedi adamın gözlerinden gözlerini kaçırarak. "Bu yüzden, artık Erdemin cansız bedenini de arıyoruz." Dediğinde Yakup bir adım gerilemişti.
"Yeğenim yaşıyordur." Dedi kafasını iki yana sallayarak. "Siz onu tanımıyorsunuz. O, o, o akılıdır." Dedi, ama gözlerinden yaşların akmasına izin vermişti. "Bir iz verin," dedi kalıplı adam kendisinden çıkmayacak kadar aciz bir sesle. "Yeğenimi kurtarabilecek bir iz." Dedi yalvarır bir şekilde.
Baş komiser başını iki yana sallayarak.
"Şu anlık iz peşindeyiz." Dedi koca adamın anlaması için. "Bir iz yakalarsak, hemen sizi haberdar edeceğiz." Diyerek güvence verdi.
* * *
15 Saat sonra
"Kaçırılan çocuk 15 yaşında!" dedi masaya doğru amir. "Ulusal güvenlik radarında aranıyor." Dedi sözünü devam ettirerek.
Masadaki herkes çocuğun kim olduğunu biliyordu. İki gündür bütün ulusal kanalar çocuğun resmiyle doluydu. Bulana veyahut haber verene bir milyon dolar ödül verecekti ailesi. Masada oturan komiser Aslı elini kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEKİ VE MİLYONER
Aventura15 yaşında kraliyet ailesi okulunun birincisi, zeki, milyoner, bütün kızların hasta olduğu bir çocuktu o! O kim mi? Josef Ardam Soul. Kumral saçları safir rengi gözleri, incecik ve çelimsiz vücudu vardı. Ama, onun şirin olmadığını kimse söyleyemezdi...