κεφαλαιο 13

48 4 0
                                    

Έφυγε οπότε έκανα το ίδιο και κατευθηνθηκα προς το προαβλιο μέχρι που ένα χέρι με τράβηξε με δυναμη.

~~~~~~~

Αντε παλι. Τι προβλημα έχουν ολοι. Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα τον yoongi . Άμεσος ρολάρα τα μάτια μου και πηγα να φυγουμε αλλά με κρατουσε πολυ σφιχτά.

Α: τι θες
Y: μας αποφευγεις γλυκά
Α: να σου πω κόψτω αυτό το γλυκά αρχίζει να με εκνευρίζει
Y: κάτσε να το σκεφτω ένα λεπτό.... Μμμμ οχι

Μου την έσπασε και έτσι τον κλωτσησα στο ποδι γερά και έφυγα για να παω να βρω την Κατερίνα. Πήγα στις τουαλέτες και την είδα στον νιπτήρα να ρίχνει νερό στο πρόσωπο της και να μουρμουρίζει κάτι.

Α: τι έπαθες καλε

Την ρώτησα και εκείνη ξαφνιαστηκε

Κατερίνας POV

Εκεί που εριχνα λίγο νερό στο προσωπο μου ακουω μια φωνή που με έκανε να τρομάξω. Ήταν η αγγελινα. Με ρωτάει τι έπαθα. Τι της απαντάω τωρα;

Κ: τίποτα καλε απλά ήρθα να ρίξω λίγο νερό στο προσωπο μου.
Α: πες μου την αλήθεια σου αρέσει

Ξαφνιαστηκα με την ερώτηση αλλά την κοίταξα ανήξερη.

Κ: για ποιο πραγμα μιλας
Α: νομίζω καταλαβαίνεις απολύτως για ποιο πραγμα μιλάω
Κ: χα οχι δεν μου αρέσει και ποτε δεν θα μου αρέσει γιατί είναι ένας παιχτης και τίποτα παραπανω

Είπα νευριασμένη. Η Αγγελίνα με κοίταξε σοκαρισμένη. Μετά από αυτό αποφασίσαμε να βγουμε απο τις τουαλέτες και να παμε στο μάθημα.

Αγγελίνας POV

Φυγαμε από την τουαλέτα και μπήκαμε η κάθε μια στην τάξη της. Πηγα και καθησα στο θρανίο μου μέχρι να έρθει ο καθηγητής και κοιτουσα το κινητό μου. Είχα μπει στο google και στα προτεινόμενα μου έβγαλε κάτι που δεν περιμενα να δω.

"Για ακόμη μια φορά μετά από αρκετό καιρό επιστρεφει στο rink μια σπουδεα αθλήτρια και αγαπητή σε πολλους η Queen"

Είχα παθει σοκ μετά κατευθύνθηκα και έστειλα μήνυμα στον προπονητη μου και τον ρώτησα για αυτό και μου είπε ότι θα μου έστελνε μήνυμα. Αναστεναξα και τότε μπήκε ο καθηγητής μέσα στην τάξη και έτσι ξεκίνησε το μάθημα.

Time skip

Οι ώρες στο σχολείο ήταν ατελείωτες και βαρετες. Αφου χτυπησε το κουδουνι για το σχολασμα έμεινα λίγο παραπανω στην τάξη για να μαζέψω τα πραγματα μου όσο σκεφτόμουν για τον αγώνα. Από τις σκέψεις μου με έβγαλε ένα χέρι που ακουμπησε τον ώμο μου.

~~~~~

Γεια σας ελπίζω να σας έλειψα. Μετά από κάτι χρονια αποφάσισα να ανεβάσω κεφάλαιο. Λοιπόν τώρα στο θεμε μας. Ποιος λέτε να είναι αυτός ; τι θα συμβεί με τον αγώνα; τι έχει συμβεί που ανυσηχει την πρωταγονιστρια μας.; όλα αυτά θα τα μάθετε στο επόμενο κεφάλαιο.

Να μην ξεχνάτε να φοράτε μάσκα και να μείνετε ασφαλείς!! 😷😷

Εαν σας άρεσε πατηστε το αστερικι ⭐ και αφήστε ένα σχόλιο με την γνώμη σας 💬 τα λέμε στο επόμενο κεφαλαιο φιλιά 💕💕

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Εαν σας άρεσε πατηστε το αστερικι ⭐ και αφήστε ένα σχόλιο με την γνώμη σας 💬 τα λέμε στο επόμενο κεφαλαιο φιλιά 💕💕

why I can't be like others \\•yoongi•// (on hold)Where stories live. Discover now