Η αλήθεια είναι. Η μήπως... μπα όχι. Δεν είμαι τελείως χαζός.
~~~~~~
Η υπόλοιπη μέρα κύλησε απλά. Τίποτα το σπουδεο δεν συνέβη. Μόνο ο Jin όταν τύχαινε να είμαι με τον yoongi μας κοίταζε και μας χαμογελούσε.
Ήρθε το Σαββατοκύριακο. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
Αποφασίσαμε με τα παιδιά να κάνουμε ένα πάρτυ «συμφιλίωσης»
Βασικά εγώ δεν αποφάσισα τίποτα ιδέα του namjoon και του Jin ήτανε. Δεν ξέρω καν τι τους ήρθε στο κεφάλι και το αποφασίσανε . Ποσό μάλλον να καλέσουν και τις άλλες σε αυτό το «πάρτυ». (Κάτι το οποίο το μάθανε τα κορίτσια όταν άνοιξε η πόρτα. Ξεχάσανε να τις ενημερώσουν )Ήμουν στο δωμάτιο μου μαζί με την Κατερίνα και αλλάζαμε γιατί μας είπαν να ντυθούμε καλά. Ακόμη δεν ξέρω γιατί. Όλοι μαζί θα είμαστε. Ποιο το νόημα; Από τις σκέψεις μου μου έβγαλε η Κατερίνα που προσπαθούσε να δει τι θα βάλει.
Κ: καλε! Εδώ είσαι; Ποιο από τα δυο να βάλω ;
Α: ααα εεε ναι ναι
Κ: τι ναι μαρη ποιο από τα δυο; Πάει χαζέψες
Α: εεεμμμ το δεύτερο πιστεύωΓέλασε και πήγε να αλλάξει και εγώ συνέχιζα να ψάχνω μέχρι που βρήκα κάτι. Μετά από λίγο βγήκε από την τουαλέτα η Κατερίνα και όταν την είδα ήταν πανέμορφη. Της πήγαινε πολύ το φόρεμα. Αλλά γιατί ντύθηκε τόσο καλά ενώ θα ήμαστε μόνοι μας; Όταν λέω εγώ ότι τον θέλει δεν με ακούτε.
Κ: πως είμαι;
Α: κούκλα κούκλα κάτσε πάω να αλλάξω για να σου φτιάξω μαλλιά και μακιγιάζΤης είπα και πριν προλάβει να μιλήσει έτρεξα στο μπάνιο. Άλλαξα και κοιτάχτηκα στον καθρέφτη. Εντάξει όχι κάτι το ουαου αλλά δεν είναι κάτι που περνάει απαρατήρητο . Βγήκα από την τουαλέτα και είδα την Κατερίνα να με κοιτάει με γουρλωμένα μάτια.
Κ: θέα
Α: και εσυυυυΤης είπα και αρχίζαμε να ουρλιαζουμε. Χωρίς λόγο και αιτία. Ύστερα της έφτιαξα τα μαλλιά και την έκανα και το μακιγιάζ και έκανα και τα δικά μου. Βάλαμε Πολωνία και πια ήμασταν έτοιμες.
Κ: πως λες να είναι ντυμένες οι άλλες
Α: ας μην πω καλύτεραΚαι με αυτό γελάσαμε βγαίνοντας από το δωμάτιο. Θα είναι ένα δύσκολο βράδυ.
Κατερίνα:
ESTÁS LEYENDO
why I can't be like others \\•yoongi•// (on hold)
FanficΈνα πλούσιο 16χρονο κορίτσι. Και η οποία είναι η πιο διάσημη μπόξερ σε όλον τον κόσμο και κυρίως στην Κορέα.Αποφασίζει να παει σχολείο μετά από πολλά χρόνια. Όμως η μαμά της, της έκανε μια μεγάλη έκπληξη. Αυτή η έκπληξη θα της βγει σε καλό;Τι θα κάν...