Χωρίς να το καταλάβω με αυτές τις σκέψεις με πήρε ο ύπνος δίπλα της πάνω στον καναπέ.
End yoongi's POV
~~~~~~
Αγγελίνα POV
Όταν ξύπνησα ένιωσα σαν να αγκαλιάζω κάτι ή μάλλον κάποιον. Ήταν τόσο αναπαυτικά και το άρωμα του ήταν τόσο ωραίο. Άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου και το πρώτο πράγμα που είδα ήταν ο yoongi.
Γούρλωσαν τα μάτια μου και πετάχτηκα από το καναπέ αλλά ξέχασα ότι ήμασταν αγκαλιά με αποτέλεσμα να πέσουμε και οι δυο από τον καναπέ και εκείνος από πάνω μου. Με αποτέλεσμα να ξυπνήσει.
Ήμασταν λίγα εκατοστά μακριά. Ένιωθα την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά και το κεφάλι μου σαν καζάνι από την προηγούμενη μέρα. Προσπάθησα να κοιτάξω άλλου αλλά δεν τα κατάφερα. Δεν μπορούσα. Ούτε εκείνος γύρισε αλλά ούτε κουνήθηκε από την θέση του.
Άρχισε να με πλησιάζει αργά και οι μύτες μας ακουμπούσαν άχνα και τα χείλη μας ακουμπούσαν ξυστά. Μέχρι που συνειδητοποιήσαμε τι πήγαμε να κάνουμε και τον έσπρωξα από πάνω μου καθώς ακούσαμε κάποιον να βήχει από πίσω μας.
Γυρίσαμε και οι δυο και είδαμε τον Jin να μας κοιτάει με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.
J: αγνοήσετε με εμένα συνεχίστε το τι κάνατε
Είπε με ένα μικρό γελάκι προς το τέλος. Τότε ήταν που σηκωθήκαμε από το πάτωμα ταυτόχρονα και γρήγορα.
"Δεν καναμε τίποτα" είπαμε και οι δυο ταυτόχρονα και ύστερα κοιταχτήκαμε. Ο Jin γελοντας είπε
J: ναι ναι σίγουρα. Και παρεμπίπτοντος τα σημαδια λένε αλλά
Είπε ακουμπώντας τον λαιμό του γλείφοντας τα χείλη του. (Απλά φανταστείτε το αχχχ 💀✋🏻) . Εγώ με τον yoongi κοιταχτήκαμε γουρλονοντας τα μάτια μας και τρέχοντας προς το μπάνιο. Δεν είδα τίποτα. Δεν έχω τίποτα . Κάτσε. Ούτε και ο yoongi είχε κάτι. JIN ΠΕΘΑΝΕΣ!!!!!
~~~~~
Γεια! Ελπίζω να μην άργησα. Αν σας άρεσε το κεφάλαιο πατήστε το αστεράκι και πείτε μου την γνώμη σας στα σχόλια. Θα τα πούμε στο επόμενο κεφάλαιο!
Stay safe and healthy ❤️
Θα ήθελα να σας πω ότι έφτιαξα ένα κανάλι στο YouTube αν θέλετε μπορείτε να πάτε να το δείτε και αν σας αρεσει το περιεχόμενο να κάνετε και subscribe 😊 και σας ευχαριστω πολύ για την υποστήριξη στην ιστορία. ❤️🔥 Φιλάκια 👑😍
CZYTASZ
why I can't be like others \\•yoongi•// (on hold)
FanfictionΈνα πλούσιο 16χρονο κορίτσι. Και η οποία είναι η πιο διάσημη μπόξερ σε όλον τον κόσμο και κυρίως στην Κορέα.Αποφασίζει να παει σχολείο μετά από πολλά χρόνια. Όμως η μαμά της, της έκανε μια μεγάλη έκπληξη. Αυτή η έκπληξη θα της βγει σε καλό;Τι θα κάν...