κεφαλαιο 8

81 6 3
                                    

Αλλά κανείς δεν ήξερε το τι μας περιμενε μετα.......

~~~~~~~~~

Είχαμε μόλις τελειώσει το ζέσταμα και κάναμε διατάσεις ένοιωθα συνέχεια κάποιον να με κοιτάει. Και αυτός δεν ήταν άλλος από τον γυμναστή. Με κοιτουσε με ένα μπερδεμένο να το πω βλέμμα; δεν ξέρω. Υστερα από όλα αυτά ήθελε να μας ανακοινώσει κάτι. Και εγώ πιστευω πως αυτές οι ανακοινώσεις δεν φέρνουν ποτε σε καλό. Και είχα δίκιο.

Γ(γυμναστής): λοιπόν παιδια όπως ξέρετε κάθε χρόνο διοργανώνονται οι δυο πιο βασικοί διαγωνισμοί. Ο πρωτος της πυγμαχιας και ο δευτερος του χωρου-τσιρλιντινγκ. Όποτε σήμερα θα ασχοληθουμε μόνο με αυτά τα δυο. Επίσης θα περασετε ολοι από όλα και δεν δέχομαι αντιρρήσεις.

Είχα μείνει είχα κοκαλόσει. Δεν μπορουσα με τίποτε να το κάνω αυτό. Λέτε να κάνω ότι είμαι άχρηστη; καλη ιδέα. Και έτσι ξεκινησαν να επιλέγουν τα ζευγάρια για την πυγμαχια και τα τραγουδια για τον χωρο. Εγώ είχα μείνει και περιμενα στο άκουσμα του ονόματος μου κάτι που δεν άργησε να έρθει.

Γ: αγγελινα
Α: ναι
Γ: με την Χάνα
Α: οχι ρε πιυστη μου (ειπα ψυθισηστα)
Όλοι: ααα την έβαψε, θα χάσει στα σιγουρα

Και αλλά τέτοια. Έτσι ξεκίνησε το πρωτο "ζευγάρι". Όσο γινόταν ο αγώνας τα κορίτσια κάνανε προβα για τον χορο τους τα αγόρια για την πυγμαχία και εγώ καθόμουν σαν την χαζη στον παγκο και τους κοιτουσα. Αλλά όχι για πολυ γιατί όλα τα καλά πραγματα κρατάνε για λίγο. Μου φώναξε ο κυριος.

Γ: Αγγελίνα τι κάνεις εκεί σήκω και κάνε η εξάσκηση στο χορευτικό σου η στην πυγμαχια
Α: δεν χρειάζεται
Γ: ααα οστε δεν χρειάζεται; ωραία τότε ελα να μας δειξεις τι μπορείς να κανεις αφου είσαι τόσο καλή
Α: ohh shit κυριε άλλαξα γνώμη
Χ: γιατί τι έγινε φοβάσαι; κοτουλα

Και τότε όλοι άρχισαν να γελάνε. Και να κάνουν τον ήχο της κοτας. Κοτέτσι γίναμε εδώ μέσα. Τελικά πηρα την απόφαση να το κάνω και ας αποκαλυφθω ουτος η άλλος κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό. Χαμογελασα και έβαλα μαντάς και γάντια. Η Χάνα ακόμη έβαζε τα μαντάς οπότε είπα να την τσιτώσω λίγο.

Α: τι έγινε δεν έχω και όλη την ημέρα για εσένα
Χ: πως τολμάς ηλίθια
Α: τι έκανα δεν φταίω εγώ που δεν ξέρεις πως να βάζεις τα μαντάς.
Χ: ξέρω και καλυτερα απο εσένα
Α: αν ήξερες καλυτερα απο εμενα θα τα είχες βαλει ιδη και θα σε είχα νικήσει ιδη
Γ: μην εισαι τόσο σίγουρη Αγγελίνα κανένας δεν την έχει νικήση μέχρι τώρα
Α: αγόρια; ουτε τα αγόρια ; εχω δει πως παιζουν ξέρω ότι είναι καλοί καλυτερη απο αυτήν
Γ: τα αγόρια δεν μπαίνουν με κορίτσια γιατι τα κορίτσια έχουν λιγότερη σωματική δυναμη.

why I can't be like others \\•yoongi•// (on hold)Onde histórias criam vida. Descubra agora