Chanyeol's pov:
''ငါတို႕လမ္းခြဲရေအာင္!''
ကြ်န္ေတာ့္နားကခဏတာအလုပ္မလုပ္ေတာ့ဘူးထင္တယ္...ဒါမွမဟုတ္နားထဲကအဂၤါတခ်ိဳ႕ ခ်ိဳ႕ယြင္းသြားတာလည္းျဖစ္နိုင္တယ္...
ဘယ္လိုလုပ္ျပီးDara Noona က ကြ်န္ေတာ့္ကို.. အဲ႔လိုစကားမ်ိဳး...
''Noona!!''
ကြ်န္ေတာ္မ်က္လံုးအဝိုင္းသားျဖင့္Noonaကိုနားမလည္္နိုင္စြာစိုက္ၾကည့္ေနစဥ္Noonaသည္ကြ်န္ေတာ္ဘယ္တုန္းကမွမျမင္ခဲ႔ဖူးသည့္သူစိမ္းဆန္ေသာအၾကည့္မ်ိဳးျဖင့္ကြ်န္ေတာ့္ကိုျပန္ၾကည့္ေနေလသည္။
''ငါနင္နဲ႔ဆက္တြဲစရာအေၾကာင္းမရွိေတာ့ဘူးထင္တယ္...ငါတို႕ဒီမွာတင္ရပ္လိုက္ၾကတာေပါ့...''
''Wae?''
အံ႔ၾသမႈေၾကာင့္စကားသံေတာင္မထြက္နိုင္ေပမယ့္...ကြ်န္ေတာ္အေၾကာင္းအရင္းကိုသိမွျဖစ္မည္...အေၾကာင္းတစ္ခုခုရွိေနလို႔..Noonaကကြ်န္ေတာ့္ကိုေကာက္ခါငင္ခါၾကီးလမ္းခြဲစကားေျပာတာ..အဲ့ဒီအေၾကာင္းအရင္းကိုကြ်န္ေတာ္သိရမွျဖစ္မယ္...
''မင္း...ငါ့ေမာင္ေလးကိုခ်စ္ေနတုန္းပဲေလ...''
ထိုစကားကိုၾကားရျပီးသည့္ေနာက္တြင္းကြ်န္ေတာ့္ကိုယ္ခႏၶာထဲသို႔မိုးၾကိဳးပစ္ခ်လိုက္သလိုခံစားလိုက္ရသည္...
Noonaကကြ်န္ေတာ္နဲ႔Baekhyunပတ္သက္မႈေတြကိုသိေနတာလား???
ၾကည့္ရတာကြ်န္ေတာ့္ဒီေန႔နားေဆးခန္းကိုသြားမွျဖစ္ေတာ့မယ္...နားအလုပ္မလုပ္တာတစ္ခါမကေတာ့ဘူး...
''Noona!ဘာ..ဘာေတြေျပာေနတာလဲ?ကြ်န္ေတာ္ကBaekhyunကိုဘာလို႔႔ခ်စ္ရမွာလဲ?''
''မင္းနဲ႔Baekhyunနဲ႔အေၾကာင္းကိုအစကတည္းကသိျပီးသားပါ...မင္းနဲ႔Baekhyunနဲ႔လမ္းခြဲလိုက္တာကိုလည္းသိတယ္...မင္းငါ့ကိုproposeလာလုပ္ေတာ့ငါျငင္းလိုက္ရမလားလို႕စဥ္းစားမိေပမယ့္...ငါမင္းကိုခ်စ္တဲ႔စိတ္နဲ႔ငါ့ရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္မႈအတြက္မင္းကိုလက္ခံခဲ့တယ္..ဒါေပမယ့္..အဲ႔လိုလုပ္ခဲ႔မိတာငါမွားတယ္...''
စကားေျပာေနရင္းကေနNoonaမ်က္လံုးထဲကေနမ်က္ရည္မ်ားစီးက်ယိုစိမ့္လာေလသည္...ကြ်န္ေတာ္ဘာတစ္ခြန္းမွျပန္မေျပာမိ...စကားမေျပာတတ္သည့္အအတစ္ေယာက္ပမာNoonaကိုပဲစိုက္ၾကည့္ေနမိသည္...