Baekhyun's pov:
ဟုတ္ကဲ႔...အရင္တုန္းကအမွတ္တရေတြအမ်ားၾကီးရွိတဲ႔coffeeဆိုင္မွာအဲ႔လိုၾကည္ႏူးစရာအမွတ္တရေလးေတြကိုဖန္တီးေပးခဲ႔တဲ႔သူနဲ႔အဲ႔ဒီသူရဲ႕လက္ေမာင္းမွာလက္လွ်ိဴခ်ိတ္ထားတဲ့ကြ်န္ေတာ့္အစ္မကိုေတြ႕လိုက္ရတဲ႔feelingကေကာင္းတဲ႕feelingမဟုတ္တာေသခ်ာပါတယ္....
ျမင္လိုက္ရတဲ႔တစ္ခဏေလးအတြင္းမွာဦးေနွာက္ထဲကိုအေတြးေပါင္းစံုေရာက္လာသလို...နွလံုးသားထဲကိုလည္းခံစားခ်က္မ်ိဳးစံုေရာက္လာခဲ႕တယ္...အေတြးတခ်ိဳ႕ကိုေတာ့ဦးေနွာက္ကစီစစ္နိုင္ခဲ႔ေပမယ့္ျဖစ္ေပၚလာတဲ႔ခံစားခ်က္တစ္ခ်ိဳ႕ကိုေတာ့..ဦးေနွာက္စီစစ္နိုင္လိုက္ပံုမရသျဖင့္ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္မသိလိုက္ရပါ...
ကြ်န္ေတာ္ထင္တယ္...Chanyeolလည္းမ်က္နွာတစ္မ်ိဴးျဖစ္သြားတယ္..သူလည္းကြ်န္ေတာ့္လိုခံစားေနရလို႔မ်ားလား??
''umm....Baekhyun ah!''
''noona...''
noonaကေတာ့ကြ်န္ေတာ္တို႔နွစ္ေယာက္ၾကားကပတ္သက္ဆက္ႏြယ္မႈတစ္ခ်ိဳ႕ကို..မသိေတာ့ဘာမွမျဖစ္သလိုႏူတ္ဆက္ပါတယ္...Taeyeonကေတာ့ကြ်န္ေတာ့္မ်က္နွာကိုပဲၾကည့္ေနတယ္...
''Noona...ဘယ္တုန္းကChanyeolနဲ႔ရည္းစားျဖစ္သြားတာလဲ?တစ္ေယာက္တည္းရွိတဲ့ကိုယ့္ေမာင္ေလးကိုေတာင္ေျပာမျပဘူး...''
''ရည္းစားျဖစ္တာသိပ္မၾကာေသးပါဘူးဟာ..ျပီးေတာ့ငါကChanyeolနင့္ကိုေျပာျပမယ္ထင္လို႔...Yeolသူ႕ကိုမေျပာျပဘူးလား..?''
ထိုအခါChanyeolသည္ အေနရခက္ေနေသာ မ်က္နွာထားမ်ိဳးျဖင့္ကြ်န္ေတာ့္ကိုၾကည့္ကာ...
''ကြ်န္ေတာ္တို႔႔ခုတေလာသိပ္မေတြ႕ျဖစ္လို႔ပါ....''
အမွန္အတိုင္းပဲဝန္ခံမယ္...သူ႔ေျပာလိုက္တဲ႔စကားၾကားျပီးကြ်န္ေတာ့္ရင္ထဲေအာင့္သက္သက္ၾကီးျဖစ္သြားတာအမွန္ပဲ....
''ငါ့က်ေတာ့ေျပာတယ္...သူက်ေတာ့ေကာင္မေလးရေနတာကိုမေျပာျပပဲနဲ႔မ်ား...''
noonaကႏႈတ္ခမ္းေလးစူကာေျပာေလသည္...noona aegyoမွာမေပ်ာ္ဝင္တဲ႔ေယာက္်ားမရွိေလာက္ပါ...သူအဲ႔လိုေလးႏႈတ္ခမ္းစူလိုက္ရင္ေတာ္ေတာ္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာတကယ္ပါ..ကိုယ့္အစ္မမိုု႔ေျမွာက္ေျပာတာမဟုတ္ရပါ...